تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816449017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دامپزشكي نهبندان تأكيد كردمردم از خريد تخم‌مرغ‌هاي فاقد تاريخ خودداري كنندخبرگزاري فارس: رئيس دامپزشكي نهبندان با بيان اينكه طرح تاريخ‌دار كردن تخم‌مرغ به اجرا در آمده است، گفت: شهروندان از خريد تخم‌مرغ‌هاي فاقد تاريخ خودداري كنند.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دامپزشكي نهبندان تأكيد كردمردم از خريد تخم‌مرغ‌هاي فاقد تاريخ خودداري كنندخبرگزاري فارس: رئيس دامپزشكي نهبندان با بيان اينكه طرح تاريخ‌دار كردن تخم‌مرغ به اجرا در آمده است، گفت: شهروندان از خريد تخم‌مرغ‌هاي فاقد تاريخ خودداري كنند.
خبرگزاري فارس: رئيس دامپزشكي نهبندان با بيان اينكه طرح تاريخ‌دار كردن تخم‌مرغ به اجرا در آمده است، گفت: شهروندان از خريد تخم‌مرغ‌هاي فاقد تاريخ خودداري كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از نهبندان، عباس نيك‌پور ظهر امروز در بازديد از مراكز عرضه دام نهبندان اظهار داشت: در ارتباط با بيماري‌هاي مشترك انسان و دام بر عليه بيماري مهلك و خطرناك شاربن يا سياه زخم تعداد يك‌هزار و 445 رأس گاو، 183 هزار و 706 رأس گوسفند و بز، 280 رأس تك سم و 3 هزار و 286 نفر شتر واكسينه شدند. وي افزود: عليه بيماري مشترك تب مالت نيز تعداد 30 هزار و 859 رأس بره و بزغاله ماده، 27 هزار و 559 رأس گوسفند و بز، 449 رأس گوساله ماده و 835 رأس گاو شيري واكسينه و پلاك‌كوبي شدند.

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان نهبندان تصريح كرد: تعداد 285 رأس گاو مورد تست توبركولين براي تشخيص بيماري سل قرار گرفتند كه مورد مثبتي مشاهده نشده است.

نيك‌پور يادآور شد: همچنين تعداد 285 رأس گاو نيز از لحاظ بيماري تب مالت خونگيري شدند كه در اين ارتباط هم مورد مثبتي مشاهده نشده است.

وي گفت: در ارتباط با بيماري‌هاي دامي نيز تعداد 90 هزار و 805 رأس گوسفند و بز عليه بيماري آنتروتوكسمي، يك‌هزار و 925 رأس گاو و گوساله بر عليه بيماري تب برفكي، 102 هزار و 342 رأس گوسفند و بز و تعداد 64 هزار و 892 رأس گوسفند و 117 هزار و 689 رأس بز عليه بيماري تب برفكي و بر عليه بيماري آبله واكسينه شدند.

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان نهبندان يادآور شد: در ارتباط با مبارزه با انگل‌هاي خارجي دام و مبارزه با بيماري تب خونريزي دهنده كريمه كنگو نيز از ابتداي سال جاري 311 هزار و 735 نوبت سر گوسفند و بز، 2 هزار و 943 رأس گاو و گوساله و 601 هزار و 409 متر مربع جايگاه دام سمپاشي شده است.

نيك‌‍پور ادامه داد: در ارتباط با مباحث نظارت بر بهداشت عمومي و فرآورده‌هاي خام دامي نيز از ابتداي سال جاري در كشتارگاه شهرستان نهبندان تعداد 203 لاشه گاو، 153 لاشه گوسفند، يك‌هزار و 195 لاشه بز و 91 لاشه شتر مورد بازرسي قرار گرفته و موارد آلوده كه شامل كيست هيداتيك، انگل فاسيولا و پنوموني بودند، حذف و معدوم شدند.

وي افزود: همچنين خودروهاي حمل گوشت سفيد قبل از توزيع در شهرستان فك پلمب و مورد بازرسي بهداشتي قرار گرفتند و در صورت دارا بودن شرايط سلامت اجازه توزيع صادر شده است.

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان نهبندان اضافه كرد: همچين بازرسي مستمر از مراكز عرضه توليد و نگهداري فرآورده‌هاي خام دامي اعم از قصابي، ماهي فروشي، مرغ فروشي، رستوران‌هاي بين راهي و داخل شهر، مدارس شبانه‌روزي، دانشگاه‌ها و سلف‌هاي تهيه غذاي سربازها صورت گرفته است كه در موارد مشاهده موارد غيربهداشتي اقدامات لازم صورت گرفته است.

نيك‌پور گفت: از شهروندان خواستار هستيم در هنگام خريد به بسته‌بندي مناسب و تاريخ توليد و انقضا توجه كنند و در صورت مشاهده تخلف و موارد غيربهداشتي مراتب را سريعاً به شبكه دامپزشكي اطلاع‌رساني كنند.

انتهاي پيام/ح20

دوشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن