تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم مشهد در مجلس:مسئوليت‌هاي ما در مجلس جهاني و تاريخي استخبرگزاري فارس: نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئوليت‌هاي ما امروز فقط در مورد خاك ايران نيست بلكه جهاني و تاريخي است.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم مشهد در مجلس:مسئوليت‌هاي ما در مجلس جهاني و تاريخي استخبرگزاري فارس: نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئوليت‌هاي ما امروز فقط در مورد خاك ايران نيست بلكه جهاني و تاريخي است.
خبرگزاري فارس: نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئوليت‌هاي ما امروز فقط در مورد خاك ايران نيست بلكه جهاني و تاريخي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، امير حسين قاضي‌زاده در همايش دانشگاهيان، جامعه پزشكي و رابطان بهداشت كه امروز با حضور كامران باقري لنكراني، سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در تالار رازي دانشگاه علوم پزشكي مشهد برگزار شده بود اظهار داشت: ‌مسئله امروز ما اين نيست كه عدالت را گسترش دهيم بلكه در پيچ تاريخي الهام‌بخش هستيم زيرا چشم تمام جهان اسلام و حتي دنيا با ماست.

وي خاطرنشان كرد: مجلس و دولت ما بايد بتواند كار خود را به خوبي انجام دهد، كاري كه مجلس آينده ما بايد بكند قدر‌شناسي از نعمت رهبري و ولايت‌فقيه است.

وي ادامه داد: نماينده‌ها ضمن قدرشناسي از ولايت بايد وظيفه خود را در قبال مردم و رهبر به خوبي به سرانجام برسانند ويك مجلس قدرشناس با يك نماينده نمي‌شود بلكه همه بايد وظيفه خودرا به درستي پياده كنند.

قاضي‌زاده با اشاره به پايان نيافتن خيلي از كارها گفت: سرتاپاي من شرمندگي در حضور مردم است چراكه كارهايي كه بايد به انجام برسد خيلي زياد است و كاش روزي برسد كه هيچ كار ،مسئله و ظلمي در كشور و دنيا نباشد.

رئيس نظام پرستاري كشور نيز در اين مراسم بيان كرد: انتخابات ما در درون نظام بوده و تدين به نظام‌، قانون اساسي و رهبري است.

ميرزابيگي ابراز داشت: افرادي كه وارد مجلس مي‌شوند بايد داراي شجاعت بوده تادر برابر دشمن مستحكم بايستند و ريشه در نظام داشته باشند.

رئيس نظام پرستاري كشور خطاب به نامزدهايي كه براي راي آوردن از جايگاه رهبري استفاده مي‌كنند گفت: جايگاه و پايگاه مقام معظم رهبري آن‌قدر بلند است كه نيازي به حمايت يك نماينده از آن نيست.

وي ادامه داد: نماينده بايد وارد مجلس شود كه به مجلس آسيب نرساند و آنجا ادعاي قوم و خويشي با كسي را نداشته باشد.

همايش دانشگاهيان و جامعه پزشكي و رابطان سلامت با حضور لنكراني وزير سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و سخنگوي جبهه پايداري در حمايت از ليست جبهه پايداري با يك ساعت و نيم تاخير به كار خود پايان داد.

انتهاي پيام/ش20

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن