تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816286047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واكسن آنفلونزای خوكی و پرندگان در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تکناز:
واكسن آنفلونزای خوكی و پرندگان در ایران


عبدالحسین دلیمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد اقدامات صورت گرفته برای تولید واكسن آنفلوانزای خوكی، اظهار داشت: ایران طبق قراردادی با سازمان بهداشت جهانی قرار است به عنوان مركز تولید واكسن آنفلوانزای پاندمیك یا فراگیر جهانی مانند آنفلونزای خوكی و پرندگان انتخاب شود و سایت تولید آن به زودی در ایران راه اندازی می شود.
رئیس مؤسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی افزود: ایران و چین به عنوان دو كشور تولیدكننده واكسن برای سازمان بهداشت جهانی و دیگر كشورهای دنیا شناخته شده است.
وی افزود: در مورد اینكه چه زمان سایت تولید واكسن در ایران راه اندازی می شود، افزود: بستگی به وضعیت كشور دارد كه اگر میزان نیاز این واكسن از سوی وزارت بهداشت حدود 500 هزار دز اعلام شود، تجهیزات زودتر نصب می شود، اما اگر میزان نیاز بیش از 2 میلیون دز اعلام شود، تجهیزات آن برای نصب نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت.
دلیمی تأكید كرد: آمادگی ایران از نظر نیروی كارشناسی و تجربه كافی در تولید انواع واكسن ها وجود دارد و این امر برای سازمان بهداشت جهانی شناخته شده است .
رئیس مؤسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی در مورد انتظار سازمان بهداشت جهانی از ایران، خاطر نشان كرد: طبق قرارداد 10 درصد از واكسن های تولید شده در ایران به سازمان یاد شده ارسال می شود، تا برای استفاده در سایر كشورها توزیع شود.
رئیس مؤسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی افزود: ایران به عنوان یك كشور واكسن ساز در دنیا معروف است و امكانات واكسن سازی در ایران قابل توجه است كه در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه هیچ كشوری مانند ایران امكانات تولید واكسن را ندارد، لذا مؤسسه واكسن و سرم سازی رازی توسط سازمان بهداشت جهانی برای تولید واكسن جدید آنفلوانزای فراگیر انتخاب شده است.
وی تأكید كرد: بدون هیچ تردیدی این واكسن در ایران تولید خواهد شد، در حالی كه تاكنون از این رقم واكسن در دنیا تولید نشده است، اما با اطمینان به توان دانشمندان كشور و متخصصان واكسن اگر نیاز تا 500 هزار دز باشد ظرف 6 ماه تا یك سال این میزان به مرحله تولید خواهد رسید.
دلیمی افزود: ایران به عنوان پایگاهی برای سازمان بهداشت جهانی شناخته شده است و وزارت بهداشت در صورتی كه میزان نیاز داخلی را اعلام كند به زودی سایت تولید راه اندازی می شود.
رئیس مؤسسه واكسن و سرم سازی رازی در مورد سرمایه مورد نیاز برای تولید واكسن آنفلونزای فراگیر گفت: پیش بینی می شود بین 5 تا 10 میلیون دلار سرمایه مورد نیاز باشد كه سازمان بهداشت جهانی از نظر علمی و پشتیبانی فنی حمایت می كند و مقدار ناچیزی در حد 500 هزار دلار نیز كمك خواهد كرد، اما بیشتر از نظر آموزشی و فنی این طرح را مورد حمایت قرار خواهد داد.

 








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تکناز]
[مشاهده در: www.taknaz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن