تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815741351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نهادهاي مالي


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: نهادهاي مالي
مراجعه به شعب و باجه هاي ارزي بانك ملت براي دريافت حواله ارز مسافرتي و دانشجويي

مسافران خارج از كشور مي توانند براي دريافت حواله ارز مسافرتي به يكي از شعب و باجه هاي ارزي بانك ملت در سراسر كشور مراجعه كنند.به گزارش روابط عمومي ، مسافران كشورهاي خارجي مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم شامل بليط، ويزا، پاسپورت و قبض عوارض خروج از كشور به يكي از شعب و باجه هاي ارزي بانك ملت در سطح كشور مراجعه و حواله ارز مسافرتي خود را دريافت كنند.

مسافران نوروزي ارز مسافرتي‌ خود را از بانك سامان بخرند

با اخذ مجوز از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران امكان خريد ارز مسافرتي از باجه شركت صرافي سامان در فرودگاه بين‌المللي حضرت امام‌خميني (ره) تسهيل شد. به گزارش روابط‌‌‌عمومي ، بر اساس اين مجوز، به منظور تسريع در فروش ارز به مسافران خارج از كشور، عموم هموطنان مي‌توانند از اين پس معادل ريالي ارز موردنياز خود را از طريق تمام شعب بانك سامان در سطح كشور واريز و به‌هنگام خروج از كشور، ارز خود را از باجه شركت صرافي سامان مستقر در فرودگاه امام خميني تحويل بگيرند.

خودپردازهاي بانك صادرات روزانه حدود 2 ميليون تراكنش انجام مي دهند

خودپردازهاي بانك صادرات ايران به صورت ميانگين با انجام حدود 2 ميليون تراكنش در روز نقش به سزايي درتحقق اهداف بانكداري الكترونيكي ايفاء مي‌كنند. به گزارش روابط عمومي ، اين بانك به منظور بهره‌مندي و دسترسي بيشتر مشتريان و با هدف تكريم ارباب رجوع و تامين بيش از پيش رضايت مشتريان صرفه جويي درهزينه و وقت هموطنان، توسعه شبكه خودپرداز‌هاي خود را در دستور كار قرار داده است و تعداد اين دستگاه‌ها را تا پايان دي ماه سالجاري به 3 هزار و 706 دستگاه ارتقاء داده كه از اين ميزان 3 هزار و 674 دستگاه ثابت و 32 دستگاه به صورت سيار آماده ارايه خدمات به هموطنان در اقصي نقاط كشور هستند و از مجموع خودپردازهاي ذكر شده 791 دستگاه در تهران و2 هزار و 915 دستگاه دراستانها استقرار پيدا كرده‌اند. دستگاه‌هاي اين بانك درخلال دي‌ماه سالجاري به صورت ميانگين روزانه بيش از 1 ميليون و 996 هزار تراكنش را با موفقيت به انجام رسانده‌اند.

دعوت بانك اقتصادنوين براي تمديد كارت‌ها

بانك اقتصادنوين در اطلاعيه‌اي از دارندگان انواع كارت‌هاي اين بانك كه تاريخ اعتبار كارتشان در اسفند و فروردين‌ماه به پايان مي‌رسد، خواست پيش از پايان سال نسبت به تمديد كارتشان اقدام كنند.در اطلاعيه روابط عمومي آمده است: مشتريان گرامي با توجه به در پيش بودن تعطيلات نوروز، تاريخ اعتبار كارت‌هاي خود را كنترل و در صورت نياز براي صدور مجدد با توجه به صدور آني كارت در تمام شعب بانك اقتصادنوين به نزديكترين شعب مراجعه فرمايند.

شرايط پرداخت وام ساخت مسكن به نيروهاي مسلح

مدير عامل بانك سپه با اعلام شرايط پرداخت وام 15 ميليون توماني ساخت مسكن به نيروهاي مسلح، گفت: بيش از توان تسهيلات پرداخت كرده ايم. رامين پاشايي فام در گفتگو با مهر در مورد پرداخت وام 15 ميليون توماني ساخت مسكن به نيروهاي مسلح گفت: اين بانك در زمينه پرداخت وام ساخت مسكن به نيروهاي مسلح بيش از ميزاني كه قرار بود به عنوان تسهيلات پرداخت شود، تسهيلات پرداخت كرده است. مديرعامل بانك سپه افزود: اين بانك با شرايط استثنايي وام 15 ميليون توماني ساخت مسكن را در اختيار نيروهاي مسلح قرار مي دهد. وي اين بانك را بانك عامل نيروهاي مسلح دانست و عنوان كرد: بانك سپه سعي دارد كه منابع و تسهيلات مناسبي را در اختيار اين قشر قرار دهد.

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن