تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816460722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زندگي نامه و سوابق اعضاي فهرست «جبهه ايستادگي» در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: زندگي نامه و سوابق اعضاي فهرست «جبهه ايستادگي» در تهران
زندگي نامه، سوابق علمي،سياسي،اجتماعي و فرهنگي اعضاي فهرست «جبهه ايستادگي ايران اسلامي» در حوزه انتخابيه تهران منتشر شد.
به گزارش «تابناك» ، پايگاه اطلاع رساني جبهه ايستادگي ايران اسلامي زندگي نامه و سوابق اجرايي اعضاي ليست جبهه ايستادگي در حوزه انتخابيه تهران را منتشر كرد.

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد حسن ابوترابي (كد انتخاباتي: 1274)

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد حسن ابوترابي فرزند آيت الله حاج سيد عباس ابو ترابي در سال 1332 در خانواده‌اي اهل علم در قم متولد شد و از دوران كودكي، تحت سر پرستي برادر بزرگوارش قرار گرفت و از سال سوم دبستان، همزمان با حضور حاج سيد علي اكبر ابوترابي در مدرسه نواب، به مشهد مقدس عزيمت كرد. وي در سال 1344 به همراه برادر به نجف اشرف رفت و ضمن ادامه تحصيل در مدرسه ايراني آن ديار، تحصيلات حوزوي را آغاز كرده و به همراه برادر، ضمن آشنايي با چهره هاي سياسي حوزه علميه نجف، به ويژه آشنايي و ارتباط نزديك با فرزند بزرگوار امام خميني(ره) شهيد حاج آقا مصطفي خميني، در جريان فعاليت هاي سياسي قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد حسن ابوترابي كه پس از پيروزي انقلاب توانسته بود به همراه پرسنل لشكر 16 زرهي قزوين، آرامش را به كردستان بازگرداند، با فرمان حضرت امام(ره) به عنوان مسئول عقيدتي- سياسي وزارت دفاع به فعاليت پرداخت و به قدري حضور وي در خط نبرد با دشمن بعثي مشهود بود كه چندين بار تا مرز شهادت پيش رفت.

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد حسن ابوترابي با اعتماد مردم شريف قزوين براي سه دوره ششم، هفتم و هشتم براي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي انتخاب شد . وي در دوره ششم مجلس شوراي اسلامي توانست ضمن عضويت در كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با تشكيل هسته هاي مشورتي از زبده ترين اساتيد دانشگاه هاي كشور در نطق ها و مذاكرات صحن علني مجلس، منطقي ترين و مستدل ترين تحليل ها را ارايه دهد.

ابوترابي در دوره هاي هفتم و هشتم مجلس به سمت نائب رئيسي مجلس و در دوره هشتم به معاونت قوانين برگزيده شد.

سيد محمد ابوترابي در سال 1390 با حكم مقام معطم رهبري به عضويت هيئت عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه گانه منصوب شد.

دكتر اميدوار رضايي ميرقائد (كد انتخاباتي:8547 )

اميدوار رضايي در دي ماه 1335 در يكي از ايلات قديمي و اصيل ايراني ايل بختياري در مسجدسليمان متولد شد. وي عليرغم شرايط سخت اقتصادي توانست به دانشگاه شهيد بهشتي راه يابد و در نهايت دكتراي خود را در رشته جراحي مغز و اعصاب اخذ كند. ايشان ضمن فعاليت سياسي در دانشكده و سپس دانشگاه تهران همراه شهيد دقايقي و ديگر دوستان به شهرهاي مختلف سفر مي‌كرد و با پخش اعلاميه هاي امام و كتب سياسي و ديني مردم را به فعاليت هاي مبارزاتي دعوت مي‌كرد.

دكتر اميدوار رضايي همچنين دوره هاي فوق تخصصي كوتاه مدت مركز جراحي مغز و اعصاب برلين آلمان و مركز جراحي مغز و اعصاب هانور آلمان را زير نظر پرفسور سميعي گذرانده است.

فعاليت هاي سياسي – فرهنگي - اجتماعي:
- عضو انجمن اسلامي دانشجويان شهيد بهشتي (ملي سابق از 1355تا 1363)
- عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي كشور
- نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا در دوره پنجم مجلس شوراي اسلامي (عضو هيأت رئيسه مجلس - نايب رئيس اول كميسيون بهداشت و درمان - عضو كميسيون تلفيق بودجه سالانه از طرف كميسيون بهداشت و درمان – عضو كميسيون تلفيق برنامه پنج ساله سوم )
- نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا در دوره ششم مجلس شوراي اسلامي (عضو هيأت رئيسه كميسيون برنامه و بودجه و محاسبات- عضو كميسيون تلفيق برنامه 5 ساله چهارم )
- نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا در دوره هفتم مجلس شوراي اسلامي ( رئيس كميسيون بهداشت و درمان - عضو كميسيون تلفيق - رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و روماني، ايران و مقدونيه - دبير كميته مبارزه با مواد مخدر مجلس شوراي اسلامي)
- نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا در دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي ( عضو هيئت رئيسه مجلس - عضو كميسيون بهداشت و درمان - رئيس فراكسيون ورزش - رئيس فراكسيون صنايع غذايي - عضو هيئت تطبيق مصوبات دولت با قوانين - رئيس گروه هاي دوستي پارلماني ايران و بحرين، ايران و عمان، ايران و هند)
- نايب رئيس شوراي عالي نظام پزشكي ايران
- عضو شواي مركزي بسيج جامعه پزشكي ايران
- عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب ايران
- عضو شوراي اصلاحات در سلامت كشور
- عضو شوراي پزشكي قانوني كشور
فعاليت هاي علمي-آموزشي و اجرائي:
- استاد تمام جراحي مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي
- رياست بيمارستان لقمان حكيم تهران
- مشاور معاونت اجرائي رئيس جمهور
- معاون آموزشي، پژوهشي و دانشجوئي دانشگاه علوم پزشكي زاهدان
- قائم مقام رياست دانشگاه زاهدان
- عضو هيئت امناي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي
- عضو هيئت امناي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز
- رئيس و عضو هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال
- فعاليت هاي علمي پژوهشي و تأليف دهها عنوان كتاب و مقالات در زمينه هاي مختلف پزشكي از دانشياري تا استادي

دكترعلي مطهري (كد انتخاباتي: 7824)

دكتر مطهري از ابتداي شهادت استاد مطهري مسئوليت خود را در تدوين و تنظيم آثار چاپ نشده پدر و به طور كلي نظارت بر نشر آثار آن اسلام شناس گرانقدر و مورد تاييد امام خميني(ره) به خوبي احساس كرد و اين كار را از هر كار ديگري واجب تر شمرد. لذا پس از انقلاب فرهنگي و بازگشايي دانشگاه ها رشته تحصيلي خود را علي رغم موفقيت در رشته مكانيك و گذراندن 81 واحد درسي، تغيير داد و خود را به دانشكده الهيات دانشگاه تهران يعني يكي از پايگاه هاي استاد مطهري منتقل نمود و تحصيلات خود را تا اخذ درجه دكترا در رشته فلسفه و كلام اسلامي ادامه داد و از سال 1375 در همين دانشكده به تدريس پرداخت و عضو هيئت علمي گروه فلسفه اين دانشكده شد.

مهمترين محصول تلاش علمي دكتر مطهري از سال 1358 تا كنون تدوين و تنظيم دقيق و انتشار بيش از 63 كتاب جديد از استاد شهيد مطهري است كه به موجب اين تلاش بارها مورد تمجيد بزرگان قرار گرفته است. وي داراي چند مقاله علمي و كتابي به نام اصلاح طلبي نيز هست.

هم اكنون دكتر مطهري علاوه بر تدريس در دانشگاه تهران و مديريت علمي انتشارات صدرا( مركز نشر آثار استاد مطهري) عضو هيئت مديره «بنياد علمي فرهنگي استاد شهيد مطهري» نيز هست و اين بنياد مسئوليت جهاني كردن انديشه آن اسلام شناس بزرگ را بر عهده دارد.

دكتر مطهري در مقالات و سخنرانيها و مصاحبه هاي خود همواره بر تحقق اهداف اوليه انقلاب اسلامي مانند عدالت اجتماعي، آزادي تفكر و آزادي بيان، استقلال سياسي، اقتصادي و فرهنگي، نظام حقوق زن در اسلام، عمران و آباداني و گسترش معنويت و اخلاق اسلامي تاكيد داشته است و بديهي است كه در صورت ورود دوباره به مجلس شوراي اسلامي براي تحقق اين اهداف تلاش خواهد كرد.

دكتر مطهري همچنين 2سال به عنوان نماينده قوه مقننه در شوراي نظارت بر صدا و سيما فعاليت داشته و پس از آن تا كنون نماينده قوه مقننه در هيئت نظارت بر مطبوعات بوده است.

اهم برنامه هاي دكتر مطهري براي مجلس نهم ارائه طرح هايي براي بهبود وضعيت اقتصادي و فرهنگي كشور و نيز تلاش براي قرار دادن بيشتر دولت در ريل قانون است.

حجت الاسلام و المسلمين كازروني (كد انتخاباتي: 7127)

حجت الاسلام و المسلمين محسن كازروني متولد 1339 در تهران است. دوران طفوليت و نوجواني وي همراه با مصاحبت عالم رباني شيخ محمد باقر اصفهاني امام جماعت مسجد محل كه از نيكان و صاحبان نفس بود، سپري شد. در سال 1353 پس از اتمام دوره راهنمايي به سفارش آن عالم بزرگوار، به مدرسه آيت الله مجتهدي در تهران وارد شد و در اين مدرسه به تحصيل علوم ديني از قبيل صرف و نحو و فقه و اصول ابتدايي مشغول شد.

در سال 1358 به قصد تكميل علوم حوزوي به شهر مقدس قم مهاجرت كرد و از محضر اساتيدي چون آيات عظام ستوده، اعتمادي، انصاري شيرازي، وحيد خراساني وشيخ جواد تبريزي بهره برد. تلمذ وي در محضر آيت الله تبريزي به مدت هفده سال به طول انجاميد كه حاصل اين حضور، تقرير يك دوره كامل اصول و خارج فقه مكاتب شيخ انصاري مي باشد.

در خلال همين سال ها ، آشنايي با افراد انقلابي مثل شهيد محمد كچوئي و عده اي از اعضاء هيئت موتلفه، فضاي ذهن وي رابه سمت مسائل سياسي سوق داد و با سيل خروشان مردم انقلابي همراه شد. علاوه بر مبارزات سياسي، تدريس و تحقيق و پژوهش، سر لوحه كارهاي وي بود كه نتيجه آن، پرورش شاگرداني در حوزه و تاليف كتبي است كه برخي از آنها عبارتند از:

كوثر قرآن، امامت و ولايت، سيماي پر فروغ سيد الشهدا(ع) ،شرح چهل حديث از امام هشتم همراه با شرح قصيده دعبل بن علي خزايي، خلوتگه راز، تفسير حكيم ، نگاهي گذرا به حيات فقهي شيخ صدوق و ..
وي از سال 1384 تا كنون بنا به دستور مقام معظم رهبري، امامت جمعه كرج و نمايندگي معظم له را در كارنامه خود دارد و از بدو ورود به كرج، علاوه بركارهايي كه لازمه امامت جمعه مي باشد، به تدريس در حوزه علميه امام صادق(ع) مشغول است و تا كنون 700 ساعت نوارهاي تدريس خارج اصول و فقه و رجال، آماده براي طلاب و روحانيون مي باشد.

حجت الاسلام و المسلمين كازروني از سال 1385 از طرف جامعتين- جامعه روحانيت مبارز وجامعه مدرسين حوزه علميه قم، با راي بالغ بر هفتصد هزار از استان تهران به عضويت مجلس خبرگان در آمد و همزمان نيز عضويت جامعه روحانيت مبارز تهران را كه به دبير كلي آيت الله مهدوي كني مي باشد پذيرفت.

دكتر حسين مظفر (كد انتخاباتي: 7827)

حسين مظفر در سال 1331 در پاكدشت به دنيا آمد و به لحاظ سوابق مذهبي خانوادگي، همزمان با تدريس دروس آموزشي در قبل از انقلاب، به تعليم مفاهيم انقلابي اهتمام ورزيد.
مظفر در سال 1354 در زماني كه دانشجوي رشته راه و ساختمان در دانشگاه فني و مهندسي كرمان بود، به علت فعاليت انقلابي، تحت تعقيب ساواك كرمان قرار گرفت و با كمك عناصر انقلابي دانشگاه از دانشگاه متواري و مجبور به ترك تحصيل شد.
با شروع جنگ تحميلي، با وجود مسئوليت هاي مهم و علي رغم محدوديت هاي ناشي از مسئوليت هاي ناشي از مسئوليت هاي كليدي در آموزش و پرورش كه داشت، بارها به جبهه هاي حق عليه باطل شتافت و به عنوان نيروي بسيجي و رزمي، رزمندگان اسلام را ياري مي داد و پس از چندين بار جراحت و شركت در عمليات هاي مختلف، در يك حمله شبانه بر اثر انفجار مين دشمن به افتخار جانبازي 35 در صد نائل گرديد.

مظفر در عمليلت مرصاد به همراه پدر و برادران خود در مقابله با منافقين كوردل شركت نمود و در حاليكه پدر بزرگوارش 8 سال سابقه حضور در جبهه ها و توفيق شركت در 14 عمليات رزمي را داشت و مادر گراميش نيز 18 ماه در پادگان علم الهدي اهواز رزمندگان اسلام را ياري مي بخشيد،3 تن از برادرانش به نام هاي حسن،علي و رضا در يك زمان و در كنار هم به شهادت مي رسند و يكي از برادرانش هم در عمليات ديگر مجروح شيميايي مي گردد.
وي كه داراي مدرك دكتري تخصصي در رشته برنامه ريزي و خط مشي گذاري است، با داشتن 91 مقاله در زمينه هاي علمي، آموزشي، فرهنگي، سياسي و مديريتي و شركت در دهها كنفرانس علمي داخل و خارج كشور، در حال حاضر عضو هيات علمي و استاديار دانشگاه است.

گزيده اي از مسوليت ها و سوابق مديريتي
- وزير آموزش و پرورش در دولت هفتم
- عضو منتخب رهبري در مجمع تشخيص مصلحت نظام از سال 1380 تا كنون
- نماينده مردم تهران در مجلس هفتم
- رئيس شوراي نظارت بر صدا و سيما
- عضويت در شوراي عالي انقلاب فرهنگي
- عضو منتخب مردم تهران در شوراي عالي هلال احمر ايران

مهندس محمدرضا باهنر (كد انتخاباتي: 1814)

متولد سال 1331 در كرمان است. فعاليت سياسي ضد نظام شاهنشاهي را از دوره دانشجويي آغاز كرد كه منجر به دستگيري و حبس وي توسط ساواك شد. او كه داراي مدرك مهندسي معماري از دانشگاه علم و صنعت و فوق ليسانس برنامه ريزي اقتصادي از دانشگاه علامه طباطبايي است، در حال حاضر نماينده مجلس دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي است.

باهنر در دوره دوم رياست جمهوري حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) در روز تحليف، سخنراني مهمي درباره دولت و قوه قضاييه وقت انجام داد و حرف هاي صريحي عنوان كرد كه تا سال ها بعد مورد بحث محافل بود.

سوابق مديريتي:
- معاون استاندار كرمان
- نماينده مجلس 6 دوره(دور دوم نماينده بافت كرمان،دور 3،4،5،6،8نماينده تهران دور هفتم نماينده كرمان)
- عضو هيات رئيسه و نايب رييس مجلس شوراي اسلامي
- معاون نظارت مجلس شوراي اسلامي
- عضو كميسيون اجتماعي مجلس
- رييس كميسيون تلفيق برنامه پنجم
- عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام 2 دوره
فعاليت سياسي:
- عضو شوراي مركزي حزب جمهوري اسلامي
- عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين
- نايب رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري
- دبير كل جامعه اسلامي مهندسين
- رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم
- نايب رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم
- عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان
- مسئول تشكيلات استان تهران حزب جمهوري اسلامي با حكم حضرت آيت الله خامنه اي
- عضو موسس شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب
- طي ادوار مختلف نمايندگي، عضويت در كميسيون هاي عمران، اقتصاد، اجتماعي
- در كميسيون بودجه هاي ساليانه، نايب رييس يا عضو كميسيون بودجه
- دوره 4 و5 عضو هيات رييسه مجلس
- دوره هفتم و هشتم نايب رييس مجلس
- عضويت همزمان در 2 كميسيون زيربنايي و سياسي- امنيتي مجمع تشخيص مصلحت نظام
- عضو كميسيون تدوين سند چشم انداز بيست ساله در مجمع تشخيص
- از مجلس چهارم به بعد عضو ارشد فراكسيون اصولگرايان مجلس
- فعاليت مستمر سياسي طي سال هاي متمادي از حزب جمهوري، تشكل هاي همسو با روحانيت و…
- شركت در اجلاس هاي مختلف بين المللي به عنوان نماينده جمهوري اسلامي ايران بويژه اجلاس بين المجالس

مهندس مهرداد بذرپاش (كد انتخاباتي: 1825)

مهرداد بذر پاش، فرزند شهيد منصور بذر پاش و متولد تهران است. او در سال 1377 در رشته مهندسي صنايع وارد دانشگاه صنعتي شريف شد و پس از اخذ مدرك كارشناسي در سال 1383 در مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت اجرايي با گرايش برنامه ريزي استراتژيك، به دانشگاه علامه طباطبايي وارد و در سال 1385 فارغ ا لتحصيل شد.علاوه بر اين، وي دوره هاي آموزشي علمي و كاربردي مختلفي گذرانده و سمينارهاي موفقي در زمينه مديريت اجرايي و برنامه ريزي استراتژِك برگزار كرده است.

معاونت رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان، مشاور اجتماعي رئيس جمهور، نايب رئيس هيات مديره و مدير عامل گروه خودروسازي سايپا،رياست هيات مديره ومدير عامل شركت پارس خودرو، مشاور شهردار تهران، مشاور مدير عامل صندوق مهر امام رضا(ع) در امور كار آفريني، عضو يت در هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران ،رياست فرهنگسراي خاوران از سوابق مديريتي بذر پاش است.

سوابق مديريتي :
- معاون رئيس جمهور ورئيس سازمان ملي جوانان
- مشاور اجتماعي رئيس جمهور
- دبيرشوراي عالي جوانان
- نايب رئيس هيات مديره و مديرعامل گروه خودروسازي سايپا
- رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت پارس خودرو
- رئيس هيات مديره انجمن خودروسازان ايران
-رئيس فرهنگسراي خاوران (جوان)
-عضو هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران
-عضو هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران
-مشاور شهردار تهران
-صاحب امتياز و مدير مسئول روزنامه وطن امروز
-عضو هسته مركزي گزينش نهاد رياست جمهوري
-مشاورمديرعامل صندوق مهرامام رضا (ع)در امور كارآفريني
سوابق فرهنگي اجتماعي:
-مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف
-عضو شوراي فرهنگي دانشگاه صنعتي شريف
- عضو شوراي مركزي مجمع صنعتي نشريات دانشجويي كشور
- عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي كشور
- مدير مسئول نشريه دانشجويي بهاران (دارنده عنوان نخست نشريات دانشجويي)
- عضو هيئت رئيسه فدراسيون تيراندازي جمهوري اسلامي ايران
- عضو هيئت رئيسه فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري جمهوري اسلامي ايران

فرشته محمدعلي (كد انتخاباتي: 7481)

فرشته محمد علي متولد سال 1345 در تهران مي باشد. وي داراي مدرك ليسانس از مدرسه عالي قضايي قم و فوق ليسانس حقوق اسلامي از مدرسه عالي شهيد مطهري و دانشگاه آزاد (دانشجوي ممتاز)، مي باشد. ايشان همچنين حقوقدان و پژوهشگر در زمينه مسائل فرهنگي- اجتماعي بوده و از سال 1361 از محضر علامه جعفري بهره برده اند. خانم محمد علي اولين بانوي محقق در زمينه نهج البلاغه بوده اند كه در سيزدهمين كنگره نهج البلاغه در حسينيه ارشاد نيز سخنراني داشته اند. ايشان فعاليت هاي زيادي نيز در حوزه بانوان داشته اند كه از آن جمله مي توان به طرح ملي پارك بانوان و ارائه راهكارهاي حمايتي از بانوان شاغل و آسيب هاي اجتماعي آن ها اشاره كرد.

مشاغل و مسئوليتها:
- مدرس مراكز آموزش عالي فرهنگيان، تربيت معلم و آموزش و پرورش، آموزش خانواده (جمعاً 25 سال)
- مشاور مديركل آموزش و پرورش شهر تهران (5 سال)
- مسئول رسيدگي به امور فرزندان محترم شاهد و ايثارگر در آموزش و پرورش (20سال)
- مشاور حقوقي و اجتماعي شوراي شهر تهران
- دبير تشكلهاي غير دولتي شوراي شهر تهران
- كارشناس مجمع بانوان عضو شوراي اسلامي شهر سراسر كشور
- عضو كميته تحقيق و پژوهش فرهنگي معاونت فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي
- از مسئولين جمعيت پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و اعتياد
- همكاري با امور بانوان وزارت كشور
تأليفات و طرحها:
- تأليف دانشنامه در زمينه آئين داوري در نهج البلاغه امام علي (ع) به مشاوره
- استاد فقيد علامه محمد تقي جعفري و توفيق شاگردي ايشان از دوران نوجواني
- تدوين طرح ملي (پارك بانوان) و ارائه به مجلس شوراي اسلامي (در اكثر شهرها اجرا شده)
- تدوين طرح ملي (سازمان نظام تشكلهاي غير دولتي (NGO) و ارائه به مجلس و دولت

حجت الاسلام علي عسگري(كد انتخاباتي: 5412)

در سال ١٣٣٩ در خانواده‌اي خوش‌نام و سنتي ديده به جهان گشود. تحصيلات ابتدايي مربوط به علوم جديد و قديم را در شهرستان سپري نمود و با عشق وافري كه به فراگيري علوم اسلامي داشت، راهي حوزه علميه مشهد شد.

در مسير تلاش روشن‌گرانه و انقلابي كه داشت قبل از پيروزي انقلاب اسلامي در شمال خراسان همراه دوست و هم‌رزم خود حجت الاسلام اسماعيل رجبي دستگير و مورد شكنجه و اذيت مأمورين حكومت قرار گرفت. پس از فراز و نشيب‌هاي پيش‌آمده در فضاي سياسي و اجتماعي كشور در آستانه پيروزي انقلاب اسلامي، چون كانون تفكر اسلام ناب و مبارزات در قم بود، به آن‌جا عزيمت نمود و ضمن انجام فعاليت‌هاي سياسي از محضر اساتيد سطوح عالي حوزه علميه قم از جمله آيت‌ الله العظمي فاضل‌لنكراني در فقه و اصول كسب فيض نمود و در جهت فراگيري علوم عقلي در زمره شاگردان درس آيات عظام اميني و جوادي‌آملي قرار گرفت.

ارتباط فكري و سياسي با مجاهد نستوه شهيد محمد منتظري و متفكر نامي آيت الله شهيد بهشتي سبب شد تا ابتدا در تأسيس سازمان دفاع از مستضعفين ايران و سپس با حضور فعال در تشكيلات حزب جمهوري اسلامي، نقش‌آفرين باشد.

عضويت در سپاه و حضور فعال در جبهه و دفاع مقدس - برگزاري كنگره هاي جهاني حضرت رضا عليه السلام - نظارت بر ذبح شرعي و انجام ماموريت هاي فرهنگي در فرانسه از سوي دفترمقام معظم رهبري – قائم مقامي دفتر رهبري معظم انقلاب و عضويت در شوراي مديريت حوزه علميه تنها بخشي از مسئوليت هاي او در خراسان بزرگ بود .

مقبوليت مردمي و كارآمدي وي باعث شد تا در دور هفتم مجلس شوراي اسلامي با راي مردم مشهد و كلات به خانه ملت راه يابد.

عضويت در كميسيون ويژه اقتصادي اصل ٤٤ قانون اساسي و تصويب لايحه جامع اجراي اصل ٤٤ كه نويدبخش اقتصاد توليدي و انقلاب اقتصادي مورد نظر مقام معظم رهبري است، بخش ديگري از كارنامه ايشان در مجلس هفتم است. همچنان كه يكي ديگر از اقدامات ايشان در مجلس هفتم عضويت در هيئت تحقيق و تفحص از ديوان داوري لاهه بود كه گزارش آن در صحن علني مجلس براي اولين بار قرائت گرديد.

پس از اتمام دوره چهار ساله مجلس هفتم، به عضويت شوراي مشورتي امور قواي سه‌گانه مجمع تشخيص مصلحت نظام درآمد و به عنوان مشاور و رابط پارلماني مركز تحقيقات استراتژيك آن مجمع انجام وظيفه مي‌نمايد.

در مقطع زماني اشتغال در مركز ياد شده ضمن حضور فعال در مجلس شوراي اسلامي در تبيين سياست‌هاي كلي نظام و آثار تحقيقاتي توليد شده در مجمع و مصوبات آن ، در ده‌ها جلسه و كنفرانس علمي ـ پژوهشي، حضوري چشمگير داشت.
به‌ طوري كه مناظره‌هاي او در صدا و سيما و مراكز علمي با صاحبان صلاحيت‌هاي فكري و سياسي و نگارش مقالات متنوع و تحليلي در نشريه‌هاي علمي و روزنامه‌هاي كشور از او چهره‌اي ملي ارائه نمود. در اين رابطه چاپ بيش از يكصد عنوان كتاب، جزوه درسي، مقاله و يادداشت روزآمد و مفيد به قلم ايشان، بهترين گواه اين مدعاست.
با اين حال استاد عسگري در خدمت خادمي بارگاه ملكوتي حضرت رضا (عليه آلاف التحيه و الثناء) حضور فعال داشته و آن را مهم‌ترين افتخار زندگي خويش مي‌داند و از هيچ خدمتي در اين رابطه فروگذار نبوده و نيست و بارها گفته‌اند.

حجت الاسلام دكتر مرتضي چيت سازيان (كد انتخاباتي: 2521)

مرتضي چيت سازيان متولد سال ۱۳۴۱ در شهر كاشان در خانواده اي مذهبي ديده به جهان گشود . تحصيلات ابتدايي و راهنمايي را در همان شهر گذرانيد و در سال ۱۳۵۹ با مراجعت به شهر تهران، ديپلم رياضي – فيزيك را در دبيرستان البرز اخذ نمود. دوران دبيرستان وي مصادف شد با سال هاي پايان حكومت ستمشاهي كه حضور فعالي در تظاهرات براي پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي داشت.در همان سال با وجود بورسيه شدن در رشته مهندسي نفت دانشگاه لندن به علت علاقمندي به علوم اسلامي وارد حوزه شد و همزمان علوم دانشگاهي را در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد در دانشگاه شهيد مطهري با موفقيت تحصيل نمود. در سال ۱۳۷۰ در آزمون دكتري شركت نمود و موفق به پذيرش در رشته فقه و مباني حقوق از دانشگاه تهران شد و پايان نامه خود را تحت عنوان حقوق مالكيت هاي فكري دفاع نمود. در طي اين مدت افتخار حضور در درس خارج نزد بسياري از علماء و فضلا را كسب نمود كه حضور مستمر ۱۹ ساله در درس خارج فقه مقام معظم رهبري (دام ظله العالي) مهم ترين آنها مي باشد. در دوراني كه در جبهه ي علمي كشور مشغول به خدمت بود ، از حضور در جبهه هاي حق عليه باطل نيز غافل نشد و در دوران هشت سال جنگ تحميلي رزمندگان اسلام را ياري نمود.
ولي هم اكنون استاد و عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد مطهري و مذير گروه فقه و حقوق دانشگاه علوم حديث مي باشد.

سوابق علمي
- استاد و عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد مطهري
- سابقه ي تدريس در دانشگاه هاي علم و صنعت، امير كبير، مذاهب اسلامي، تربيت معلم، مطهري، علوم قضايي، علوم حديث، آزاد اسلامي
- راهنمايي و مشاوره پايان نامه هاي مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد
- داراي مقالات مختلف در موضوعات گوناگون
سوابق اجرايي
- مديريت سابق امور روحانيون دفتر مقام معظم رهبري با حكم رياست دفتر معظم له
- امام جمعه موقت شهر قدس استان تهران به مدت 3 سال
- مسوول گزينش دانشگاه شهيد مطهري
- سابقه اعزام به كشورهاي آلمان، دانمارك، اتريش، انگليس، لبنان، هند، تركيه، مالزي، سنگاپور و عربستان براي تبليغ دين مبين اسلام
- عضو ستاد شاهد حوزه اي بنياد شهيد و ايثارگران انقلاب اسلامي
- همكاري با عقيدتي، سياسي وزارت جهاد كشاورزي
- همكاري با ستاد امر به معروف و نهي از منكر
- همكاري با دبيرخانه ي جشنواره مطبوعات

بهنام ملكي (كد انتخاباتي: 8127)

بهنام ملكي به سـال 1344 در خانـواده‌اي متدين و علم‌پرور متولد شد. با پايان تحصيلات متوسطه به دانشگاه تهـــران راه يافت و پس از كسب موفقيت در آزمون كارشناسي ارشد به اخـــذ درجه فوق ليسانس علوم اقتصادي نايل گرديد. پس از طي پنج دوره تخصصــي و علوم حوزوي در مقطع دكتري اقتصاد فارغ‌التحصيل شد.
دكتر ملكي از جمله فعالين حركتهاي علمي اجرايي بوده و به منظور تلفيق تئوري با عمل تاكنون عهده‌دار وظايفي چون عضويت در هئيت علمي دانشگاه آزاد اسلامي ـ واحد تهران جنوب ، عضو هئيت مؤسس و نايب رئيس كانون فارغ التحصيلان ـ دانش آموختگان ـ اقتصاد دانشگاه‌هاي كشور ، عضو هئيت علمي و دبير تحقيقات اقتصادي اجتماعي وزارت جهاد ، نماينده وزارت جهاد در وزارت بازرگاني ، كشور و كار ، مدير كل بررسيهاي اقتصادي ، مسئوليت‌هاي مختلف در مناطق جنگي جنوب كشور ، معاونت اداري مالي پشتيباني راديو ، رئيس هئيت بازرسي امور مالياتي بازرسي كل كشور ، مشاور راديو و مسئول هماهنگي برنامه‌هاي اقتصادي شبكه‌ها ، مدير پژوهش‌هاي اقتصادي ـ مدير اخبار و برنامه‌هاي اقتصادي شبكه خبر ، عضو شوراي اقتصاد سازمان صدا و سيما ، مديريت گروه اقتصاد شبكه چهار سيما ، توليد 2000 ساعت برنامه تلويزيوني،معاون بنياد ملي نخبگان هدايت و راهنمايي بيش از 100 پايان نامه دانشجويي و مسئوليتهاي ديگر در دستگاههاي اجرايي ، تفنيني و پژوهشي را عهده‌دار بوده است. از اين رو وي نقش مؤثري در تصميم سازي برخي سياستگذاري‌هاي اقتصادي نظير نقد نظام آموزشي (توليد علم) ، اصلاح قانون مالياتهاي مستقيم ، لايحه مبارزه با پول‌شويي، تشكيل حساب ذخيره ارزي و فضا سازي فرهنگي دفاع از توليدات ملي بويژه در حوزه فن‌آوريهاي برتر (نانو، بيو، فن‌آوري اطلاعات، هسته‌اي ،اختراعات سلولهاي بنيادين و ... ) را در سابقه فعاليت‌هاي خود به ثبت رسانده است.

دكتر الهام امين زاده (كد انتخاباتي: 1721)

دكتر الهام امين زاده دانش آموخته رشته حقوق بين الملل و عضو هيئت علمي دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران است. وي در دور هفتم مجلس شوراي اسلامي، نماينده مجلس ايران در اجلاس كامبوج براي تدوين منشور حقوق بشر آسيايي بود و در حال حاضر استاد دانشگاه امام صادق(ع) و علا مه طباطبايي است.
از فعاليت هاي پارلماني وي در دور هفتم مجلس شوراي اسلامي به مواردي مي توان اشاره كرد:
نائب رئيسي كميته سياست خارجي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، طراح و مدافع قوانيني در خصوص بيمه دندانپزشكي، حقوق زنان، مجروحين شيميايي مصوب در مجلس، رئيس منتخب كشورهاي آسيايي در كميته زن و جوان در كشور هاي پاكستان و فنلاند، رياست هيئت پارلماني شركت كننده در سمينار حقوق زنان نروژ، عضو كميته حقوقي شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور، رياست گروه دوستي ايران و فنلاند، عضو گروه دوستي ايران فلسطين- ايران فنلاند، نايب رئيسي كميته سياست خارجي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي.
از فعاليت هاي اجرايي امين زاده مي توان به معاونت دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران، رياست كميته پژوهشي انجمن حمايت از مصدومين شيميايي، عضويت در كميته علمي اجلاس ائتلاف جهاني عليه تروريسم براي صلح عادلانه و عضويت در كميته حقوقي و سياسي جمعيت دفاع از ملت فلسطين اشاره داشت.

دكتر لاله افتخاري (كد انتخاباتي: 1527)زندگي نامه، سوابق علمي،سياسي،اجتماعي و فرهنگي ليست تهران جبهه ايستادگي
در سال 1338 در شهرستان شاهرود در خانوده اي مذهبي و اهل علم متولد شد. وي عليرغم اشتياق به تحصيل و اخذ رتبه اول تحصيلي، بدليل اعمال محدوديت هاي ديني و نامناسب بودن فضاي آموزشي، نزد مادر به فراگيري علوم حوزوي پرداخت. در سن 16 سالگي به راهنمايي پدر و مادر با عزيمت به سمنان ، در حوزه علميه آن شهر به تدريس و اداره آنجا مشغول گرديد ولي پس از چند ماه بر اثر مزاحمتها واشكال تراشي هاي ساواك مجبور به بازگشت به شهر خود شد.
در زمان جنگ تحميلي پدر و همسر او به فرمان امام (ره) به جبهه هاي جنگ عزيمت و هر دو درسال 1365 در عمليات كربلاي 4 به درج رفيع شهادت نائل گرديدند. پس از شهادت دو عزيز ، وي از پايه سوم دبيرستان به ادامه تحصيل پرداخت و پس از عزيمت به شهرهاي مشهد و تهران ، جهت تحصيل در مقاطع عاليه ضمن انتخاب به عنوان دانشجوي نمونه كشور، در سال 80 مدرك دكتراي علوم قرآن و حديث خود را با درجه عالي از دانشگاه تهران اخذ نمود و پس از پايان تحصيل به تدريس و تحقيق در حوزه و دانشگاه مشغول گرديد.
دكتر افتخاري در سالهاي 82 و 86 از سوي مردم شريف تهران، ري، اسلامشهر و لواسانات به نمايندگي مجلس شوراي اسلامي انتخاب شد.
فعاليت هاي علمي ، آموزشي و نخبگان:
- مديريت گروه الهيات دانشگاه شاهد و احيا و بازسازي آن
- راه اندازي گروه علوم قرآني و فقه در دانشگاه شاهد
- عضو هيئت رئيسه كميسيون آموزش وتحقيقات در مجلس هشتم
- عضو هيت جذب اساتيد دانشگاه شاهد
- استاديار دانشگاه شاهد
- سابقه تدريس در حوزه از سال 1352
- تدريس در دانشگاه هاي شاهد، علوم حديث، اصول الدين و علامه طباطبايي(ره)
- مؤسس و رئيس فراكسيون حمايت از مخترعان، نخبگان و نوآوران مجلس شوراي اسلامي (دوره هفتم و هشتم )
- عضو كميسيون پژوهشهاي قرآني شوراي عالي انقلاب فرهنگي
- رئيس كميته پيگيري امور دانشجويان ايراني شاغل به تحصيل در خارج از كشور
- عضو كميته آموزش عالي مجلس شوراي اسلامي
- عضو شوراي مركزي رشد مركز فناوري نخبگان پارك فناوري پرديس

حبيب ا... حبيبي (كد انتخاباتي: 2542)
حبيب ا... حبيبي متولد سال 1343 مي باشد. وي مدرك دكتراي خود را در رشته حقوق تجارت بين الملل اخذ كرده است.
از جمله سوابق ايشان مي توان به:
- سابقه ماموريت فرهنگي در خارج از كشور
- كارشناس ارشد حقوقي كشتيراني جمهوري اسلامي ايران
- مشاور بازرگاني كشتيراني جمهوري اسلامي ايران
- دبير كل اتحاديه كشتيراني هاي كشور و رئيس دفتر حقوقي كشتيراني اكو
- مدرس دانشگاه
- نويسنده كتب و مقالات متعدد حقوقي ( مسلط به زبان انگليسي)
- حضور در جبهه هاي حق عليه باطل ( نيمي از دوران دفاع مقدس)
اشاره كرد.

ناصر داوودي راد (كد انتخاباتي: 2857)
وي داراي مدرك كارشناسي در رشته حسابداري و كارشناسي ارشد و دكتري در رشته مديريت آموزشي مي باشد. و اولين دوره تربيت مربي كارآفريني را در دانشگاه تهران گذرانده است.
از جمله فعاليتهاي اجتماعي ايشان در حوزه كارآفريني را مي توان در موارد ذيل خلاصه كرد:
- عضو مجمع خيرين مدرسه ساز كشور
- طراح و موسس كميته كارآفريني مجمع تشخيص مصلحت نظام
- عضو شوراي تخصصي كارآفريني شهرداري تهران
- نماينده ايران و مشاوره اتحاديه كشوري مسكن مهر در نمايشگاه بين المللي بنگلور هند (جهت معرفي پروژه ملي مسكن مهر ايران)
- دبير كانون كارآفرينان استان تهران ( وابسته به نظام كارآفريني جمهوري اسلامي ايران)
- بازرس انجمن صنفي مجريان آموزش كارآفريني كشور
- عضو كمسيون توانمند سازي و مشاركتهاي مردمي ( حوزه كارآفريني)شهرداري تهران
افتخارات وعناوين ملي و استاني
- پ‍ژوهشگر نمونه و برتر دانشگاهي سال 80
- مدير برتر ملي وكشوري در بخش تعاون سال 90
مسئوليتهاي اجرايي
- مدرس دانشگاه
- مدير عامل ورئيس هيئت مديره تعاوني مسكن مهر شماره 6 منطقه 22 تهران ( وزارت تعاون)
- مديرموسسه خوارزم ( دانش بنيان)
- دبير كانون كارآفرينان استان تهران ( وابسته به نظام كارآفريني جمهوري اسلامي ايران)
- بازرس انجمن صنفي مجريان آموزش كارآفريني كشور
- عضو كمسيون توانمند سازي و مشاركتهاي مردمي ( حوزه كارآفريني)شهرداري تهران

محمد نبي رودكي (كد انتخاباتي: 4258)زندگي نامه، سوابق علمي،سياسي،اجتماعي و فرهنگي ليست تهران جبهه ايستادگي
در سال ۱۳۳۷ در شهر شيراز متولد شد. وي در خانواده اي مذهبي رشد كرد. رودكي پس از اخذ مدرك ديپلم، عازم خدمت سربازي شد. در همان دوران نيز مبادرت به پخش اعلاميه هاي انقلابي در محيط پادگان مي نمود. وي بعد از صدور فرمان امام(ره) مبني بر فرار سربازان از خدمت ، در سال ۱۳۵۶ از پادگان فرار نمود و در كنار نيروهاي انقلابي و براي سازماندهي تظاهرات مردمي در مسجد جامع شيراز به فعاليت مشغول شد .
با شروع جنگ تحميلي در شهريور ۱۳۵۹ عازم مناطق جنگي شد . در همان روزهاي اول جنگ در جريان مقاومت غرور آفرين خرمشهر، برادرش صمد رودكي به فيض عظماي شهادت نائل گرديد. خبر شهادت برادر، زماني به وي رسيد كه در جبهه ايلام مشغول نبرد بود .
ي در ابتداي جنگ به عنوان فرمانده تيپ امام سجاد (ع) استان فارس و در سال ۱۳۶۱ به عنوان فرمانده لشكر ۱۹ فجر منصوب گرديد و در كنار فرماندهان شهيدي چون حاج ابراهيم همت (فرمانده لشكر ۲۷ محمد رسول الله) ، حاج مهدي باكري ( فرمانده لشكر ۳۱ عاشورا) ، حاج حسين خرازي (فرمانده لشكر ۱۴ امام حسين (ع) )، مهدي زين الدين ( فرمانده لشكر ۱۷ علي ابن علي طالب (ع))، و بسياري از فرماندهان و رزمندگان شهيد، در ۸ سال دفاع مقدس انجام وظيفه نمود .
پس از پايان دوران دفاع مقدس مفتخر به كسب مدال هاي فتح با عناوين شجاعت و مديريت از دست مقام معظم رهبري گرديد.
وي با شركت در انتخابات مجلس هفتم و كسب ۱۱۴ هزار راي مردم شريف شيراز و با بالاترين راي ممكن در تاريخ انتخابات مجلس شوراي اسلامي حوزه انتخابيه شيراز، به مجلس راه يافت و با سمت نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس مشغول به فعاليت گرديد .
محمد نبي رودكي پس از پايان دوره هفتم مجلس به عنوان مشاور عالي شهردار تهران منصوب گرديد.

پرويز سروري (كد انتخاباتي: 4587)زندگي نامه، سوابق علمي،سياسي،اجتماعي و فرهنگي ليست تهران جبهه ايستادگي
پرويز سروري 5 اسفند 1338 در همدان ديده به جهان گشود و همان سال همراه والدين خود به تهران عزيمت و در يكي از محلات جنوب تهران ساكن شد.
فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي سروري از سال 1354 تا 1355 سبقه سياسي گرفت و حضور در سخنراني ها و آشنايي با كتب استاد مطهري، شهيد مفتح و دكتر شريعتي فصل جديدي در زندگي سياسي او باز كرد.
سروري با پيروزي انقلاب اسلامي، در كميته هاي جهاد سازندگي و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به خدمت پرداخت و توسط سپاه پاسداران مامور تشكيل جلسات فرهنگي و مذهبي در مدارس و مساجد شهر كرمان شد. سپس مسئول فرهنگي منطقه 7 كشوري سپاه پاسداران در استان هاي ايلام، كردستان،همدان و كرمانشاه شد و در اعزام به كردستان، همراه گروه دانشجويي مفتخر به اشنايي با شهيد بروجردي گريد .
وي از سال 1356به همراه شهيد پيچك و دكتر شير دل و ساير دوستان، اقدام به تشكيل جلسات و تيم مطالعاتي نمود كه بسياري از جوانان شركت كننده در آن جلسات از موثر ترين نيروهاي انقلاب بوده و هستند.
سروري داراي مدرك كارشنا سي مديريت دولتي از دانشگاه تهران و كارشناسي ارشد علوم دفاعي است. از سوابق ايثار گري وي مي توان به 31 ماه حضور در جبهه جنگ تحميلي ونيز مسئوليت تبليغات و انتشارات سپاه سوريه و لبنان اشاره كرد.
وي علاوه برنمايندگي مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در دوره هفتم و هشتم مجلس شوراي اسلامي، عضو كميسيون فرهنگي مجلس، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و دبير مجمع نمايندگان شهر تهران در مجلس شوراي اسلامي است.
سوابق مديريتي:
- معاون اداري ،كارگري و اصناف نيروي مقاومت بسيج
- معاون فرهنگي نيروي هوايي سپاه
- فرمانده سپاه غرب تهران مقارن با اعزام سپاه محمدرسول الله(ص) به جبهه
- فرمانده بسيج وزارتخانه ها و ادارات كل كشور
- عضو هيئت رئيسه نيروي مقاومت بسيج
پرويز سروري رياست كميته ويژه مجلس در بررسي حوادث پس از انتخابات سال 1388 ،رياست كميته بررسي موضوع كهريزك و سخنگويي هيئت دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي در بررسي حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري سال 1388 را بر عهده داشت.

محمد سليماني (كد انتخاباتي: 4741)زندگي نامه، سوابق علمي،سياسي،اجتماعي و فرهنگي ليست تهران جبهه ايستادگي
محمد سليماني متولد1333 و داراي دكتراي مخابرات است. ايشان در كابينه اول احمدي نژاد وزير ارتباطات و فناوري بود.
سوابق تحصيلي
- كارشناسي از دانشگاه شيراز
- كارشناسي ارشد از دانشگاه پير و ماري‌كوري، پاريس
- دكتراي مخابرات ( الكترونيك فركانس بالا) از دانشگاه پير و ماري‌كوري مدرسه عالي برق SUPELEC فرانسه
سوابق اشتغال
-معاون‎دانشجويي وزارت‎فرهنگ‎و آموزش‎عالي‎.
- رياست‎سازمـان‎پـژوهـشهـاي‎علـمـي‎و صنعتي‎.
- معاون پژوهشي‎‎دانشگاه‎علم‎و صنعت.
- رياست‎‎مركز تحقيقات عالي‎الكترونيـك‎در صنايع‎الكترونيك‎ايران‎.
- مدير صنعت‎سامانه‎هاي‎فضايي‎صنـايـع‎مخابرات‎ايران‎.
فعاليت‌هاي علمي، سياسي ، اجتماعي و فرهنگي
- تدريس و رهبري فعاليتهاي علمي پژوهشي در زمينه مخابرات در دانشگاه علم و صنعت
-ارائه بالغ بر 102 مقاله علمي و 72 طرح كارشناسي ، ارشد و دكترا
- مشاركت فعال در طرحهاي مهم همچون طراحي و ساخت ماهواره كوچك و ماهواره زهره و طرحهاي پوشش راداري
- تأليف و ترجمه 14 عنوان كتاب و 8 متن پايه درسي چاپ شده
- انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت در سال 1383 و پژوهشگر نمونه جشنواره سلمان فارسي

فرزاد سليماني (كد انتخاباتي: 4728)
سوابق اجرايي:
- عضو هئيت علمي دانشگاه پيام نور در گروه فني مهندسي
- رئيس فراگير دانشگاه پيام نور كل كشور
- رئيس دانشگاه پيام نور گلستان
- مخترع برتر در بين اساتيد دانشگاه پيام نور با بيش از 40 عنوان اختراع
- مدرس دانشگاه هاي سراسر كشور بيش از ده سال
- مدير مسئول و صاحب امتياز ماهنامه دانستنيهاي مواد
- رئيس بازرسي بسيج دانشگاه پيام نور كل كشور
- مشاور فرهنگي امام جمعه گلستان
- معاونت گردان 123 عاشورا
- رئيس هيات بازرسي از سازمان تبليغات اسلامي در خصوص صيانت ازحريم امنيت عمومي و حقوق شهروندان
- رئيس هيات بازرسي از سازمان آمار ايران در خصوص صيانت ازحريم امنيت عمومي و حقوق شهروندان
- مدير عامل كارخانه توليدي آلومتال
- مدير توليد كارخانه پروفيل خاوران
- مدير توليد كارخانه سيم و كابل
- بازرس فني مخازن نفت ، خطوط لوله و اسكله در جزيره خارك
- عضو شوراي حل اختلاف حوزه 4009

طاهره صاحب الزماني (كد انتخاباتي: 5154)
طاهره صاحب الزماني متولد همدان وداراي مدرك كارشناسي ارشد فلسفه و كلام اسلامي بوده و داراي سابقه تدريس و مديريت به مدت 18 سال است.
ايشان داراي مسئوليت و نقش هاي ذيل بوده است:
- عضو حوزه مدرسين آموزش وپرورش
- عضويت و همكاري با سازمان تبليغات اسلامي
- عضويت و همكاري با حوزه علميه كوثر
- عضو مدرسين موسسه علمي وآموزشي رزمندگان اسلام (معراج انديشه)
- عضو بسيج فعال فرهنگيان تهران
مقالات:
1-شيعه در اسلام2-تعليم وتربيت اسلامي3-نقش پدر ومادر در تربيت اسلامي 4-حجاب وعفاف اسلامي 5- نقد وبررسي نظريه وحدت شخصي وجود 6-مهدي موعود (عج)7-امتحان واسترسهاي ناشي از آن8-شيعه واقعي كيست؟9-نقش جرات مندي در پيشرفت تحصيلي و اجتماعي دانش آموزان 10-روح وحقيقت نماز11-فلسفه اركان نماز12- فرهنگ عاشورا و فرهنگ انتظار13- راهكارهاي عملي به جهت تبيين ،جذب وتعميق فريضه انسان ساز نماز (قابل استفاده در كليه مدارس كشور 13- نقد وبررسي نظريه وحدت شخصي وجود با رويكرد كلامي و فلسفي.

عليرضا طاهر نژاد (كد انتخاباتي: 5215)
عليرضا طاهر نژاد در سال 1346 در تهران ديده به جهان گشود. وي پس از اخذ مدرك كارشناسي علوم تربيتي و كارشناسي ارشد مديريت آموزشي، از پايان نامه دكتراي مديريت خود در دانشگاه مالزي دفاع كرد. ايشان هم اكنون استاد دانشگاه مي باشند.
فعاليت هاي اجرايي
- مسئول روابط عمومي نهضت سوادآموزي تاكستان به مدت 1 سال(1363)
- مسئول فرهنگي اداره ارشاد اسلامي تاكستان به مدت 1سال (1368)
- مسئول روابط عمومي فرمانداري تاكستان به مدت 1سال (1368)
- مدير مجتمع آموزشي علامه اميني وابسته به حوزه علميه تاكستان
- عضويت رسمي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي زنجان از سال 1365 الي 1367 به مدت 2 سال
- مسئول و محقق، مصاحبه گر و ارزشيابي گزينش سپاه
- معاون واحد و ارزشيابي تيپ 82 صاحب الامر
- مسئول پرسنلي و گزينشي صنايع ش.م-ه در وازرت سپاه
- مدير مجتمع آموزش جمهوري اسلامي ايران در هندوستان دهلي نو از سال 1383 لغايت 1385
-حضور داوطلبانه در جنگ حدود16 ماه
- مسئول بسيج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد تاكستان به مدت 1 سال
- معاونت آموزشي وفرهنگي دانشگاه تربيت معلم حكي فردوسي كرج
- سرپرست دانشگاه تربيت معلم حكيم فردوسي
- كارشناس و كارشناس مجري شبكه 4 صدا وسيما برنامه ارديبهشت
- همكاري ومشاوره در خصوص سرمايه گذاري هاي صنعتي وخدمات صنعتي شركت راهنما صنعت ايرانيان

علي عباس‌پورطهراني فرد (كد انتخاباتي: 5271)

علي عباسپور تهراني فرد متولد 1329، استاد دانشكده مهندسي برق دانشگاه صنعتي شريف در گروه قدرت، رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات دوره هاي هفتم و هشتم مجلس شوراي اسلامي و عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي است.
تحصيلات او تحصيلات ابتدايي را در دبستان روزبه ومتوسطه رادر دبيرستان علوي به پايان رساند. تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته مهندسي برق در دانشگاه اميركبير با كسب رتبه اول به پايان رساند وهمزمان با استخدام در اين دانشگاه، موفق به اخذ مدرك فوق ليسانس دررشته مهندسي هسته اي از دانشگاه تهران بارتبه عالي شد. او توانست بااستفاده از بورس تحصيلي وارد ام آي تي شود و درجه تخصصي مهندسي و فوق ليسانس مديريت سوخت نيروگاههاي هسته اي را دريافت كند.
دكترعباسپورتهراني فرد، سپس به دانشگاه بركلي در كاليفرنيا درآمريكا رفت و دررشته مهندسي انرژي هسته اي دكتراي خود راگرفت. همزمان با تحصيل در آمريكا بافعاليت انجمن اسلامي دانشجويان درآمريكا و كانادا آشنا گرديد و با عضويت دراين انجمن سعي در رسيدن به اهداف نظام اسلامي و سازماندهي دانشجويان مسلمان ايراني درآمريكا نمود. پس ازاخذ درجه دكتراي مهندسي به ايران بازگشت و در دانشكده مهندسي برق دانشگاه صنعتي شريف استخدام گرديد كه چندي بعد به عنوان رياست دانشكده برگزيده شد. ايشان همچنين سابقه تدريس در دانشگاه تورنتو كانادا و فعاليتهاي تحقيقي وپژوهشي درزمينه‌هاي تخصصي در اين دانشگاه را دارد.
وي با همكاري دانشگاه صنعتي شريف ودانشگاه آزاد اسلامي اقدام به راه اندازي رشته‌هاي دكتراي مهندسي برق، فوق ليسانس ودكتراي مهندسي بيوالكتريك، بيو مكانيك وپرتو پزشكي نمود.اخيراً نيز ليسانس مهندسي پرتو پزشكي را در دانشگاه آزاد اسلامي راه اندازي كرده است.

حجت السلام و المسلمين مصباحي مقدم (كد انتخاباتي: 7815)
در سال 1330 درمشهد مقدس ودر خانوده اي مذهبي متولد شد. وي همزمان با اوج گرفتن انقلاب اسلامي به طور گسترده درراهپيمايي هاي مردمي عليه رژيم منحوس پهلوي حضور يافت. در خصوص ديگر مبارزات وي در آن دوران مي توان به حضور در درگيري هاي طلاب با ساواك و نيروهاي گارد شاهنشاهي در 19 ديماه سال 56 در مدرسه فيضيه قم اشاره كرد. همين فعاليت هاي انقلابي موجب شد تا دو بار به دستگاه اطلاعاتي رژيم پهلوي (ساواك) احضار شود كه يكبار آن در شهر قم بوده و بار دوم در گچساران احضار شده است.
حجت الاسلام والمسلمين مصباحي مقدم با شروع جنگ تحميلي به جبهه هاي جنگ حق عليه باطل شتافت و به مدت 6 ماه در كنار ساير رزمندگان كشورمان به مقابله با دشمن متجاوز بعثي پرداخت. با اين حال، فعاليت هاي انقلابي، وي را از تحصيل در مدارج بالاي علمي بازنداشت. اين روحاني انقلابي در سال 1362 در رشته اقتصاد كارشناسي ارشد گرفته و سه سال بعد به عضويت شوراي عالي آموزش و پ�





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن