تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816278159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با صدور بيانيه/ادارات سيستان وبلوچستان مردم را به شركت در انتخابات دعوت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با صدور بيانيه/ادارات سيستان وبلوچستان مردم را به شركت در انتخابات دعوت كردند
ادارات سيستان وبلوچستان مردم را به شركت در انتخابات دعوت كردند
زاهدان - خبرگزاري مهر: ادارات و نهادهاي مختلف سيستان و بلوچستان با صدور بيانيه مردم شريف و هميشه در صحنه استان را به شركت در نهمين دوره انتخابات مجلس دعوت كردند.

به گزارش خبرگزاري مهر، اداره كل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان با صدور بيانيه اي اعلام كرد: جمهوري اسلامي را بايد تجلي حاكميت خداوند بر جهان به دست معنوي حضرت امام خميني (ره) دانست كه با درايت و هدايت مقام معظم رهبري به مسير روشن خود ادامه مي دهد.

در اين بيانيه آمده است: اين نظام را بايد برآمده از متن مردمي دانست كه تا عمق جان، پاي اصول و آرمانهاي انقلاب خويش ايستاده اند و ذره اي از اهداف انقلابي و اسلامي عقب نشيني نمي كنند.

اين بيانيه مي افزايد: در طول اين سه دهه، حضور مردم در صحنه هاي حساسي چون انتخابات نه تنها نشانه وفاداري به ارزش هاي اصيل اسلامي بوده بلكه همواره به عنوان بستري براي تجلي مردم سالاري ديني و بدست گرفتن سرنوشت خويش و تضمين عمل به آرمان هاي جاودان بوده است.

در اين بيانيه آمده است: اكنون نيز در اين مقطع حساس كه هجوم دشمنان از هر سو به اسلام عزيز و انقلاب اسلامي با تحريم ها به اوج رسيده، حضور حماسي مردم در جبهه انتخابات مي تواند مشتي آهنين و محكم بر دهان استكبار باشد.

حضور باشكوه مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نه تنها سرنوشت كشور را رقم مي زند، بلكه اميد به پايداري اسلامي را در قلب تمام آزادگان جهان زنده نگه مي دارد.

بايد با انتخاب كانديداهاي هم تراز با آرمان هاي انقلاب اسلامي، مجلسي را بسازيم كه شاخص هاي اسلامي، تدين و ولايت مداري در آن موج بزند.

بر همين اساس، ما اعضاي كانون مداحان و شاعران آييني، شوراي هيئات مذهبي، اتحاديه انجمن هاي اسلامي، اتحاديه موسسات قرآني، و كانون هاي فرهنگي تبليغي وابسته به اداره كل تبليغات اسلامي استان سيستان و بلوچستان ضمن دعوت مردم به حضور حداكثري در انتخابات و انتخاب نماينده اصلح، از كانديداهاي محترم استان، ولايتمداري در عرصه عمل و تقوامداري در عرصه انتخابات را انتظار داريم و اميدواريم كه همه آنها ضمن رعايت اخلاق اسلامي، قانون را در حين تبليغات و همچنين پس از انتخابات به تمام معنا رعايت نمايند.

سازمان بسيج ورزشكاران سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان نيز با صدور بيانيه اي اعلام كرد:اكنون كه سي و سه سال از پيروزي شكوهمند انفلاب اسلامي مي گذرد و اندوخته اي سرشار از عزت و اقتدار در تاريخ پر افتخار جمهوري اسلامي ثبت شده است، بدون شك ايران اسلامي مورد توجه ترين كشور جهان محسوب مي شود.

در اين بيانيه آمده است: اين اهميت زماني روشن تر مي شود كه مقتداي عزيزمان در فرمايشات صريح خود مي فرمايند، امروز در شرايط شعب ابيطالب نيستيم بلكه در شرايط بدرو خيبريم.

همچنين در اين بيانيه مي خوانيم: از اين رو ملت هاي مسلمان منطقه با تاسي به انقلاب اسلامي ايران به عنوان يك الگوي موفق در مسير بيداري اسلامي چشم اميد به اين انقلاب بسته و از عملكرد موفق سي و سه ساله سرمشق مي گيرند.

در ادامه اين بيانيه آمده است : از آنجا كه موج خيزش اسلامي منطقه و جهان را در بر گرفته و روز به روز بر سمت آن افزوده مي شود، روشن است كه در پايان اين نهضت چه سرنوشت شومي براي آمريكاو رژيم صهيونستي رقم خواهد خورد.

در بخش ديگري از اين بيانيه مي خوانيم: همان آغاز بيداري اسلامي تاكنون نوع ادبيات، جهت گيري ها و عكس العمل هاي سران استكبار در همراهي با ديكتاتورهاي منطقه نشان دهنده دستپاچگي و برملاشدن دست خالي آنان در مواجهه با موج بيداري اسلامي است و تئوري پردازان توطئه غربي - عربي از ابتدا مي دانستند چه روزهاي سختي را پيش روي خواهند داشت.

جهاد كشاورزي سيستان و بلوچستان نيز با صدور بيانيه اي اعلام كرد:شركت درانتخابات طبق فرمايش مقام معظم رهبري بعنوان وظيفه اولي، ثانوي، ديني و اسلامي و سياسي واجب است.

در ادامه اين بيانيه آمده است: اكنون كه جنب و جوش و تكاپوي انتخاب و حماسه حضور پرشور در نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي سراسر ميهن اسلامي را فرا گرفته، جهادگران جهاد كشاورزي استان سيستان وبلوچستان به همراه بهره برداران كشاورزي استان طبق وظيفه ديني و سياسي و بر مبناي رهنمودهاي مقام معظم رهبري رسالت خود را به انجام خواهند رساند.

همچنين در الين بيانيه مي خوانيم: كشاورزان استان كه همواره در ميادين دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش ‌هاي آن پيشرو بوده‌، ‌همراه با مردم شايسته ايران در انتخابات پرشكوه مجلس نهم شركت نموده و باحضور پرشور خود دشمن زبون را مايوس مي كنند.

در پايان بيانيه فوق آمده است: كاركنان سازمان جهاد كشاورزي استان، منابع طبيعي، دامپزشكي، عشايري، سازمان تعاون روستايي، مراكز تحقيقات جنوب و شمال استان، شيلات سيستان و استان، مديريت جهاد كشاورزي شهرستان ها و همچنين بهره برداران بخش كشاورزي استان شامل، باغداران، زارعين، صيادان، عشاير، دامداران و گلخانه داران ضمن حمايت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري و دعوت از مردم استان به منظور شركت در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، همچون گذشته با حضور باشكوه خود حماسه عظيم ديگر در تاريخ انقلاب اسلامي رقم مي زنند.

شركت آب و فاضلاب سيستان و بلوچستان نيز در بيانيه اي به مناسبت حضور پرشور در انتخابات 12 اسفند ماه اعلام كرد:دير زماني است كه با توكل به الطاف و عنايات خداوند متعال و بواسطه عمل به رهنمودهاي حكيمانه امام دلها و رهبري فرزانه، بر چالش هاي فرا رو غلبه نموده ايم و اقتدار مشروع و توام با عزت را نصيب كشور عزيزمان و نظام مقدس جمهوري اسلامي كرده ايم.

در ادامه بيانيه آمده است: امروز انقلاب اسلامي در دهه چهارم حيات پرافتخار خود به منشا عمده تحولات در عرصه بين ‌الملل به ويژه در خاورميانه تبديل شده است، به گونه‌ اي كه به اذعان عمده انديشمندان، كانون اصلي تاثيرگذاري حركت فزاينده بيداري اسلامي در منطقه و الهام ‌بخشي ملت‌ هاي آزاديخواه و عدالت‌ طلب جهان انقلاب اسلامي است.

در اين بيانيه آمده است: ما اطمينان داريم روز 12 اسفند مردم ايران به صندوق هاي راي هجوم خواهند آورد و راي دشمن شكن خود را مانند تيري در قلب دشمن در صندوق‌ ها رها خواهند كرد.

درپايان اين بيانيه مي خوانيم: مديريت و كاركنان شركت آب و فاضلاب سيستان و بلوچستان ضمن آمادگي براي حضور پرشور در انتخابات 12 اسفند ماه، بدين وسيله از تمام آحاد مردم شريف ديار كهن سيستان و بلوچستان دعوت مي نمايند كه با حضور آگاهانه و مقتدرانه خود بار ديگر برگ زريني بر صفحات تاريخ پر افتخار ايران اسلامي، بيفزايند.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن