تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804018281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همه نيروهاي وحدت، اقتدار و قدرت آفرين در ولي فقيه زمان خلاصه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: همه نيروهاي وحدت، اقتدار و قدرت آفرين در ولي فقيه زمان خلاصه شده است
مديركل سياسي وزارت كشور گفت: مردم ايران باور ذارند كه همه نيروهاي وحدت آفرين، قدرت آفرين و اقتدار آفرين در وجود ولي فقيه زمان حضرت آيت الله خامنه اي خلاصه شده است و با تمسك به آن حماسه آفريني مي كنند.


"محمدعلي پورموسوي" در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران ب

با اشاره به آيه " وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ "اظهار داشت: خداوند تبارك و تعالي مي فرمايند به ريسمان الهي چنگ بزنيد و با وحدت و انسجام بر قدرت و توان خود بيافزاييد و در مسير الهي گام برداريد.

وي با اشاره به اعتقاد عميق مردم اين ديار به اصل وحدت، انسجام و واعتصمو بحبل الله افزود: نگرش، عمر، زندگي، جنگ، جهاد و تلاش مردم اين سرزمين بر پايه اعتقادات الهي و حول محور ولايت شكل مي گيرد و همگي واقفند كه نيروهاي وحدت آفرين را در تمسك به ولايت فقيه زمان مي توان يافت.

مديركل سياسي وزارت كشور خاطر نشان كرد: چنين ملت منسجمي براي ادامه راه پيروزي و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران صرفا در سايه رهبري، با اتكاء به قدرت و توان رهبري و پيروي از رهبري نمايان مي شود.

پور موسوي با بيان آيه "أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَيْكُمْ يَا بَنِي آدَمَ أَن لّا تَعْبُدُوا الشَّيْطَانَ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ وَأَنْ اعْبُدُونِي هَذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِيمٌ" خاطر نشان كرد: خداوند تبارك و تعالي از ازل با بندگان خود شرط كرد از شيطان پيروي نكنيد كه او دشمن آَشكار شماست، از هر موضوع، سخن، نكته و راه ضلالت آميز شيطاني پيروي نكنيد و در مسير نوراني الهي و انبياء و اوصياي الهي گام برداريد.

وي گفت: اينك نيز در اين برهه حساس كه دشمن دسيسه ها و سناريوهاي فراواني را براي مقابله با نظام مقدس جمهوري اسلامي بكار مي گيرد و از حربه هاي سخت و نرم همزمان بهره مي جويد، حفظ وحدت و انسجام در سايه ولايت از اهميت خاصي برخوردار است و مردم غيرتمند اين ديار با حضور پرشور خود در انتخابات وحدت و انسجام خود را براي جهانيان به نمايش در خواهند آورد.

پورموسوي كه تك تك بيانات خود را با استناد به آيه اي از قرآن كريم مزين مي نمايد اين بار با اشاره به آيه "وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَي الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَأُوْلَـئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ" خاطر نشان كرد: در جمع مردم گروه هاي مرشد، ثابت قدم و صاحب نفسي وجود دارند كه بر خود واجب مي دانند، ديگران را به خير دعوت كنند و به صحنه بياورند و مردم را به ميادين جهاد و انقلاب سوق دهند و راه پيروزي را بر آنان بنمايانند و با امر به معروف و نهي از منكر وظيفه خطير خود را به نحو احسن انجام دهند.

مديركل سياسي وزارت كشور گفت: با اين اوصاف اگر راه و مسير نوراني الهي و راه شيطان را بشناسيم و به حبل الهي اعتصام و حركت نماييم و امر به معروف و نهي از منكر را پيشه نماييم قطعا هيچ دشمني در اين جامعه و در اين مجموعه بهم پيوسته و منسجم راه نخواهد يافت و استمرار و تداوم راه و مسير پيروزي همچون سي و سه انقلاب تضمين خواهد شد./س

يکشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن