تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه ايلام:انتخابات نماد حركت آگاهانه ملت در پشتيباني نظام استخبرگزاري فارس: امام جمعه ايلام گفت: انتخابات نماد حركت آگاهانه ملت در پشتيباني نظام است.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه ايلام:انتخابات نماد حركت آگاهانه ملت در پشتيباني نظام استخبرگزاري فارس: امام جمعه ايلام گفت: انتخابات نماد حركت آگاهانه ملت در پشتيباني نظام است.
خبرگزاري فارس: امام جمعه ايلام گفت: انتخابات نماد حركت آگاهانه ملت در پشتيباني نظام است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، حجت‌الاسلام محمدنقي لطفي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر ايلام اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات جمهوري اسلامي ايران برخلاف برخي ممالك غربي هرگز تشريفاتي و نمايشي نيست، بلكه حضور در انتخابات ريشه در اعتقادات عميق ديني ملت دارد.

وي ادامه داد: مشاركت حداكثري مردم در انتخابات جايگاه بين‌المللي و تاثيرگذاري ايران در تحولات منطقه و جهاني را تثبيت مي‌كند و اقتدار نظام اسلامي و انقلاب را روزافزون خواهد كرد.

امام جمعه ايلام اضافه كرد: مشاركت بالاي مردم در انتخابات تعيين سرنوشت خود بوده و پشتوانه‌اي محكم براي استمرار و حركت مقتدرانه نظام اسلامي در نيل به اهداف و آرمان‌هاي امام، رهبري و شهيدان عزيز است.

لطفي تصريح كرد: با توجه به اينكه اين انتخابات نخستين مشاركت و حضور مردم پس از فتنه 88 است بايد حضور مردم باشكوه‌تر و چشمگيرتر باشد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: از سوي ديگر استكبار جهاني به ويژه سران رژيم امريكا، رژيم صهيونيستي، حكام فاسد برخي كشورهاي غربي آل سعود و آل خليفه به دنبال تكرار فتنه 88 و ايجاد چالش در انتخابات مجلس هستند.

وي ادامه داد: دشمنان نظام اسلامي در صدد فتنه‌ انگيزي و طراحي مسائلي از قبيل حضور كمرنگ مردم در انتخابات و القاي توهم جدايي مردم با رهبري و نظام هستند.

امام جمعه ايلام اضافه كرد: اما به فضل الهي ملت با بصيرت ايران با شركت گسترده در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي حماسه ديگري همانند حماسه بهت‌‌انگيز 22 بهمن خلق خواهند كرد و بار ديگر توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كنند.

خطيب جمعه ايلام در بخش ديگري از سخنانش به انتخاب افراد اصلح در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: بدون ترديد مهمترين نشانه صلاحيت كانديداها علاوه بر تقوي و ولايت‌مداري، اعتقاد به مباني انقلاب و نظام اسلامي است.

وي ادامه داد: تلاش براي شناخت فرد لايق و اصلح تكليف شرعي است و با توجه به تعدد داوطلبين و نامزدها شناخت يقيني براي عموم مردم معمولا حاصل نمي‌شود.

امام جمعه ايلام اضافه كرد: بايد براي شناخت نامزدهاي انتخابات به افراد خبره و مورد وثوق و اطمينان رجوع كرد، افراد با تقوي، صالح و مورد وثوق مردم معمولا به دور از جناح‌بندي‌ها، قوم‌گرايي و قبيله‌گرايي بلكه بر اساس تكليف شرعي عمل مي‌كنند.

خطيب جمعه ايلام در بخش ديگري از سخنانش به هشت اسفند سالروز تاسيس امور تربيتي اشاره كرد و افزود: نظام تربيتي اسلام كه مبتني بر نظام وحياني و تعاليم و آموزه‌هاي پيامبر اسلام و امامان معصومين است بهترين روش در زمينه تربيت فرزندان است.

انتهاي پيام/ي20

جمعه|ا|5|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن