تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821084642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همايش شوراي امر به معروف و نهي ازمنكر استان ايلام عنوان شد: شركت پرشور مردم در انتخابات بزرگترين معروف اين برهه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در همايش شوراي امر به معروف و نهي ازمنكر استان ايلام عنوان شد: شركت پرشور مردم در انتخابات بزرگترين معروف اين برهه است
خبرگزاري دانشجويان ايران - ايلام
سرويس: ايلام

امام جمعه ايلام گفت: بزرگترين معروف در اين برهه از زمان شركت پررنگ مردم ولايتمدار ايران اسلامي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت الاسلام و المسلمين محمد نقي لطفي در اين همايش كه امروز در حسينيه حضرت زينب(س) ايلام در بيت نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد ضمن بيان اين مطلب اظهار كرد: ‌دشمنان نظام در اين برهه با ايجاد فضاي نا آرام امنيتي در منطقه‌، تلاش براي ايجاد چالش در انتخابات و همچنين سعي براي روي كار آوردن مجلسي ضعيف و ناكارآمد مي‌خواهند به نظام اسلامي ضربه بزنند كه بايد گفت نمي‌توانند قدم از قدم بردارند.

وي با بيان اينكه اخيراً دشمنان نظام از طريق تهديدات و حمله نظامي به كشورمان قصد ضربه زدن به ايران اسلامي را دارند افزود: اگر دشمن پاي خود را بد تكان دهد و به خاك ما قدم بگذارد درسي خواهد گرفت كه عبرت جهانيان شود.

لطفي خاطرنشان كرد:‌ شركت گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي در 12 اسفند ماه جاري ضربه مهلكي به دشمن خواهد زد كه نتواند حتي قدم از قدم بردارد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با اشاره به اينكه انتخاب اصلح بايد مدنظر مردم باشد تصريح كرد: خريد يا فروش آراي مردم‌؛ بالابردن توقعات اقشار مختلف مردم و تخلفات انتخاباتي از مصاديق بارز منكر هستند كه مردم بايد با بصيرت و بيداري خود آنها را به معروف مبدل كنند.

وي انتخابات را امري براي نشان دادن مشروعيت نظام دانست و گفت: حضور پر رنگ مردم در پاي صندوق‌هاي راي در انتخابات مجلس نهم در اسفند ماه، دشمنان نظام را انگشت به دهان خواهد گذاشت و مقبوليت نظام را براي جهانيات بيشتر نمايان مي‌سازد.

سردار صادق كاكي- فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام نيز در اين همايش؛‌ انتخابات را عامل استحكام نظام اعلام و عنوان كرد: امروز دنياي كفر و استكبار جهاني با همه وابستگانشان در انتظار هستند كه نظام را تضعيف كنند كه البته به اين نتيجه رسيده‌اند كه نمي‌توانند كاري از پيش ببرند.

وي تصريح كرد: كوتاهي دست دشمنان از رسيدن به اهدافشان با ترور دانشمندان هسته‌اي كشورمان مشخص شده است.

كاكي با بيان اينكه برخي از خود فروختگان داخلي در نظام‌؛ اسبابي براي بيگانگان و نقشه‌هاي مخرب آنها هستند گفت: شركت پررنگ مردم در انتخابات اخير تمام نقشه‌هاي آنها را نقش بر آب خواهد كرد.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن