تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820633516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رئيس هيئت چوگان استان اصفهان:رقابت‌هاي چوگان دهه فجر هنوز برپا نشده استخبرگزاري فارس: نايب رئيس هيئت چوگان استان اصفهان گفت: اين هيئت به دليل وجود نابساماني‌ها جوي هنوز نتوانسته است برنامه‌هاي ويژه دهه فجر خود را به مرحله اجرا درآورد اما تا قبل سال جديد به طور حتم اين مراسم برپا مي‌شود.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نايب رئيس هيئت چوگان استان اصفهان:رقابت‌هاي چوگان دهه فجر هنوز برپا نشده استخبرگزاري فارس: نايب رئيس هيئت چوگان استان اصفهان گفت: اين هيئت به دليل وجود نابساماني‌ها جوي هنوز نتوانسته است برنامه‌هاي ويژه دهه فجر خود را به مرحله اجرا درآورد اما تا قبل سال جديد به طور حتم اين مراسم برپا مي‌شود.
خبرگزاري فارس: نايب رئيس هيئت چوگان استان اصفهان گفت: اين هيئت به دليل وجود نابساماني‌ها جوي هنوز نتوانسته است برنامه‌هاي ويژه دهه فجر خود را به مرحله اجرا درآورد اما تا قبل سال جديد به طور حتم اين مراسم برپا مي‌شود.


رضوان جعفري امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به احتمال زياد برنامه‌هاي هيئت چوگان استان اصفهان به مناسبت برپايي دهه مبارك فجر در جمعه آينده اجرا مي‌شود.

وي تاكيد كرد: هيئت چوگان استان اصفهان سه رقابت‌ رده‌بندي را كه دو ديدار آن مربوط به آقايان (براي انتخاب رتبه سوم و چهارمي و همچنين اول و دومي) و يك ديدار مربوط به بانوان چوگان‌باز است را پيش‌رو دارد.

نايب رئيس هيئت چوگان استان اصفهان در ادامه صحبت‌هاي خود اشاره‌اي به اسب مارشال (نريان چهار ساله) هيئت چوگان استان اصفهان كرد و بيان داشت: اين اسب 25 ميليون توماني كه نژاد آن به بهترين‌ اسب‌هاي قبل از انقلاب مي‌رسد به دليل نبود امكانات لازم از ناحيه دست دچار مشكل شده و در صورتي كه عفونت بدن اسب را فرا بگيرد، هيئت چوگان استان اصفهان مجبور به كشتن آن است.

وي با اشاره به اينكه بي‌مهري برخي از مسئولان استان اصفهان به چوگان، كمر اين ورزش را به خاك رسانده است، تاكيد كرد: چوگان‌بازان شايد بتوانند كمبود‌ها را تحمل كنند، اما در مورد مشكلي كه براي مارشال به وجود آمده است بايد جوابگو باشند.

نايب رئيس هيئت چوگان استان اصفهان ادامه داد: با وجود اينكه رهبر معظم انقلاب بارها در مورد ورزش‌هاي بومي ايران از جمله چوگان توصيه‌هاي لازم را به مقامات ورزشي داشته‌اند، اما در استان اصفهان كوچك‌ترين توجهي به اين امر نمي‌شود.

وي بيان داشت: با وجود طوفان‌هاي ناملايمي كه چوگان استان اصفهان را در برگرفته است، چوگان‌بازان همچنان به قله‌هاي پيروزي آينده مي‌انديشند.

انتهاي پيام/ح20

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن