تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816382381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار صنعت و تجارت لرستان/توزيع گوشت مرغ منجمد در لرستان آغاز شد/ برخورد با متخلفان آرد و نان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار صنعت و تجارت لرستان/توزيع گوشت مرغ منجمد در لرستان آغاز شد/ برخورد با متخلفان آرد و نان
توزيع گوشت مرغ منجمد در لرستان آغاز شد/ برخورد با متخلفان آرد و نان
خرم آباد - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از توزيع گوشت مرغ منجمد به منظور تنظيم بازار و جلوگيري از افزايش خودسرانه قيمت توسط برخي افراد فرصت طلب در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، حجت الله بيرانوند در اين رابطه اظهار داشت: به همين منظور گوشت مرغ منجمد با قيمت 29 هزار ريال در فروشگاه هاي معتمد و زنجيره اي سطح استان توزيع مي شود تا مردم با اطمينان خاطر نسبت به تامين اين ماده غذايي اقدام كنند.

وي با اشاره به اينكه مشكلي براي تامين گوشت مرغ منجمد در استان نداريم، اظهار داشت: به ميزان مورد نياز گوشت مرغ در استان تامين شده تا مردم به اندازه اي كه نياز دارند، خريداري كنند.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصريح كرد: تمامي ادارات، ارگان ها و نهادهاي مختلف مي توانند براي تامين و تهيه گوشت مرغ منجمد مورد نياز كاركنان خود به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان مراجعه كنند.

ايجاد نمايشگاه بهاره در 10 شهرستان لرستان

بيرانوند با بيان اينكه از 15 اسفندماه سال جاري نيز در خرم آباد و 9 شهرستان استان لرستان نمايشگاه عرضه مستقيم كالا تحت عنوان "بهاره" داير مي شود، افزود: در اين نمايشگاه ها كالاها 15 تا 20 درصد تخفيف عرضه مي شود.

وي از فعاليت 80 گروه ثابت و سيار در راستاي جلوگيري از بروز تخلفات صنفي و غيرصنفي در استان خبر داد و گفت: اين گروهها به صورت ويژه به تخلفات واحدهاي صنفي استان رسيدگي مي كنند.

350 تن پرتقال عيد نوروز در بروجرد توزيع مي شود

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد از توزيع 350 تن پرتقال عيد نوروز در اين شهرستان خبر داد.

علي شاهرودي افزود: در راستاي تامين ميوه شب عيد350 تن پرتقال از استانهاي شمالي كشور ذخيره سازي شده كه با قيمت سراسري قبل از عيد نوروز توزيع مي شود.

وي ادامه داد: همچنين در راستاي تامين محصول سيب با توجه به فراواني اين محصول در شهرستان بروجرد مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.

شاهرودي تصريح كرد: از سوي اداره كل پشتيباني امور دام استان لرستان نيز مرغ منجمد ذخيره سازي شده كه به منظور تنظيم قيمت در بازار و دسترسي آسان شهروندان اين كالا نيز به قيمت مناسب در ايام عيد توزيع مي شود.

شاهرودي ادامه داد: همچنين ميوه و گوشت قرمز و ساير كالاهاي پر مصرف ويژه عيد نوروز از طريق نمايشگاه فروش پاييزه توزيع مي شود.

46 پرونده تخلفاتي در حوزه آرد و نان لرستان تشكيل شد

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 46 پرونده تخلفاتي در حوزه آرد و نان در راستاي تشديد بازرسي ها از اين واحدها، در هفته جاري در استان تشكيل شد.

حجت الله بيرانوند افزود: به همين منظور 359 مورد بازرسي از واحدهاي حوزه آرد و نان در سطح استان صورت گرفت كه در نتيجه آن واحدهاي متخلف شناسايي شدند.

وي تصريح كرد: همچنين در اين مدت 45 مورد تخلف از واحدهاي خبازي و عرضه آرد و نان شناسايي شد و پرونده هاي تخلفاتي براي اين واحدها تشكيل و به تعزيرات حكومتي استان معرفي شدند.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان يادآور شذ: ارزش تخلفاتي اين واحدها 578 ميليون و 771 هزار ريال است كه پرونده هاي اين واحدها نيز در دست بررسي است.

بيرانوند از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبري سازمان در ميان گذارند تا در سريع ترين زمان نسبت به برخورد قانوني با واحدهاي متخلف اقدام شود.

هفت تن سبوس در لرستان كشف شد

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از كشف هفت تن و 10 كيلوگرم سبوس از يك شركت توزيع كننده در شهرستان خرم آباد خبر داد.

يوسف مرادي افزود: اين ميزان سبوس به علت عرضه خارج از شبكه از اين شركت توليدي و توزيعي در شهرستان خرم آباد كشف شده و صاحب آن نيز به تعزيرات حكومتي استان معرفي شد.

وي ارزش تخلفاتي اين شركت را 18 ميليون و 226 هزار ريال عنوان كرد و اظهار داشت: با توجه به تشديد بازرسي ها، تمامي واحدهاي متخلف در بخش هاي مختلف شناسايي مي شود تا مردم با اطمينان بيشتري محصولات و كالاهاي مورد نياز خود را در سطح استان خريداري كنند.

وي از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبري سازمان در ميان گذارند تا بازرسان سازمان نيز در سريع ترين زمان به شكايات مردم رسيدگي كنند

برگزاري نخستين جشنواره فروش فرش در نقاط مختلف استان

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از برگزاري نخستين جشنواره فروش فرش در نقاط مختلف استان خبر داد.

حجت الله بيرانوند افزود: اين جشنواره همزمان با سراسر كشور در هشت فروشگاه در نقاط مختلف استان از 22 بهمن تا 22 اسفندماه سال جاري برپا شده است.

وي تصريح كرد: در اين جشنواره توليدات فرش دستباف لرستان در معرض ديد قرارگرفته و توانمنديهاي هنرمندان استان نيز به نمايش گذاشته مي شود.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اينكه محصولات توليدي استان در زمينه صنعت فرش با قيمت مصوب به فروش مي رسد، گفت: علاوه بر فروش، مردم مي توانند اطلاعات جامع و كاملي در خصوص فرش استان در قالب برگزاري اين جشنواره كسب كنند.

بيرانوند با بيان اينكه شناسنامه هايي براي توليدات فرش داستان داريم، اظهار داشت: فروشگاههاي عرضه توليدات صنعت فرش لرستان با نصب پلاكارد مشخص شده و مردم مي توانند اين توليدات را با قيمت مناسب خريداري كنند.

به گفته وي در حال حاضر 70 هزار بافنده فرش در استان لرستان فعاليت دارند كه سالانه حدود 10 هزار مترمربع فرش توسط اين بافندگان بافته مي شود.

راه اندازي مراكز عرضه مستقيم تره بار و مواد غذايي در استان

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از راه اندازي مراكز عرضه مستقيم ميوه و تره بار در شهرهاي استان خبر داد.

حجت بيرانوند در جلسه با شهردار خرم آباد و سرپرست سازمان ميوه و تره بار اين شهر افزود: اين مراكز با هدف عرضه مستقيم ميوه و تره بار و با همكاري شهرداري هاي استان راه اندازي مي شود.

وي تصريح كرد: نخستين مركز عرضه مستقيم به صورت پايلوت در مركز شهر خرم آباد راه اندازي مي شود و در صورت استقبال عمومي اين مراكز با همكاري ديگر شهرداري ها در سراسر لرستان راه اندازي مي شود.

بيرانوند افزود: از جمله مزاياي اين بازارچه ها، ثابت بودن آنها و همچنين ارائه خدمات مطلوب با نرخهاي مصوب است كه مي تواند در كنترل بازار موثر باشد.

در اين جلسه سرپرست شهرداري خرم آباد و مدير ميادين ميوه و تره بار خرم آباد، ضمن استقبال و ارائه پيشنهادات و راهكارهاي لازم وعده كردند كه در زميني به مساحت 200 متر با همكاري سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به راه اندازي و طراحي بازارچه هاي ميوه و تره بار كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن