تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815350571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مروري بر هفته ۲۴ ليگ بر‌تر واليبال؛ يكه تازي سايپا؛ جنجال در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مروري بر هفته ۲۴ ليگ بر‌تر واليبال؛ يكه تازي سايپا؛ جنجال در اصفهان
هفته بيست و پنجم ليگ بر‌تر كشور چهارشنبه سوم اسفند با برگزاري هفت ديدار در شهر‌هاي تهران(دو بازي)، كرج، يزد، بندرعباس، اهواز و مشهد پيگيري مي‌شود.


ايلنا: هفته يازدهم دور برگشت مسابقات واليبال ليگ بر‌تر واليبال باشگاه‌هاي ايران كه ديروز با برگزاري ۶ ديدار كامل و يك بازي ناتمام در ۶ شهر تهران، اروميه، كرج، گنبد، كرمان، اصفهان و كاشان پيگيري شد بيشتر تحت تاثير بازي ناتمام كاله و گيتي پسند بود.

به گزارش ايلنا، در حساسترين بازي اين هفته تيم واليبال پيكان در اروميه مه‌مان شهرداري اين شهر بود كه موفق به شكست سه بر يك ميزبان خود شد. پيكان با اين پيروزي ۵۶ امتيازي شد و در رتبه دوم جدول اين رقابت‌ها قرار گرفت و شهرداري اروميه نيز با‌‌ همان ۴۷ امتياز قبلي در مكان چهارم باقي ماند.

ديگر بازي حساس اين هفته ديدار گيتي پسند در اصفهان برابر كاله مازندان بود كه اين بازي به دليل نبود شرايط برگزاري مسابقه به علت ايجاد مشكلاتي از سوي تماشاگران و استفاده از گاز اشك آور توسط نيروي انتظامي با نظر «اميدوار حاتمي» ناظر فدراسيون واليبال، ناتمام ماند تا نتيجه قطعي توسط كميته انضباطي پس از گزارش ناظر مسابقات تعيين شود.

تيم كاله در اين ديدار در دو ست اول و دوم پيروز ميدان شد. اين تيم در حال حاضر با‌‌ همان ۵۳ امتياز قبل از اين ديدار در رتبه سوم جدول قرار دارد و اگر راي كميته انضباطي به نفع اين تيم باشد به جايگاه دوم باز مي‌شود اما تيم گيتي پسند براي حضور در مرحله پلي آف نياز مبرم به پيروزي در سه ديدار باقي مانده داشت كه اگر راي كميته انضباطي عليه اين تيم باشد، اميدش را براي صعود به جمع چهار تيم بر‌تر از دست مي‌دهد.

صدر نشين ليگ بر‌تر واليبال كه در طول بيست و دو هفته از اين رقابت‌ها صدرنشيني خود را به رخ حريفان كشيده، در بازي‌هاي اين هفته در كرج ميزبان شهرداري تبريز بود كه موفق به شكست سه بر صفر اين تيم شد تا با ۶۰ امتياز همچنان در صدر بماند. شهرداري تبريز نيز با‌‌ همان ۳۳ امتياز قبلي در رتبه هشتم جدول باقي ماند.

چهارمين بازي هفته بيست و چهارم ليگ بر‌تر واليبال را دو تيم هاوش و آلومينيوم بندرعباس در گنبد برگزار كردند كه هاوش ميزبان در كمال ناباوري سه بر يك مغلوب مه‌مان خود شد. تيم هاوش گنبد با پذيرش اين شكست، ۳۹ امتيازي ماند و علاوه بر اينكه احتمال حضور در پلي آف را از دست داد، در دو هفته مانده به پايان دور مقدماتي اين رقابت‌ها يك پله سقوط در جدول را نيز به جان خريد. زيرا پيشگامان با ۳۹ امتياز به دليل تعداد برد بيشتر جاي اين تيم را در جدول مسابقات گرفت. از سوي ديگر آلومينيوم المهدي بندرعباس نيز با كسب اين پيروزي ۱۴ اميتازي شد و ادامه حضور خود در ليگ بر‌تر واليبال در سال آينده را تقريبا قطعي كرد.

دو تيم كرمان و مناطق نفت خيز كه در انتهاي جدول ليگ بر‌تر قرار دارند نيز در كرمان به مصاف هم رفتند. تيم ميزبان در اين ديدار سه بر يك پيروز شد تا ۱۱ امتيازي شود اما همچنان در يك رتبه مانده به آخر جدول رده بندي باقي ماند. تيم واليبال كرمان در دو هفته باقي مانده اين رقابت‌ها كار سختي براي از پيش رو برداشتن حريفان خود (پيشگامان كوير يزد و شهرداري اروميه) دارد تا اميد به ماندن در ليگ بر‌تر را داشته باشد.

تيم‌هاي نوين كشاورز و پيشگامان كوير يزد ششمين ديدار هفته بيست و چهارم ليگ بر‌تر واليبال را در تهران برگزار كردند كه پيشگامان در يك بازي سنگين موفق به شكست سه بر دو حريف ميزبان خود شد. پيشگامان با اين پيروزي ۳۹ امتيازي شد و به لطف تعداد برد بيشتر در حال حاضر با يك پله صعود در مكان ششم جدول اين رقابت‌ها قرار گرفت.

آخرين بازي هفته يازدهم دور برگشت مسابقات واليبال باشگاه‌هاي بر‌تر ايران را دو تيم باريج اسانس كاشان و ميزان خراسان در كاشان برگزار كردند كه اين بازي از ديگر بازي‌هاي اين هفته زود‌تر به پايان رسيد.

باريج اسانس در اين بازي در سه گيم متوالي موفق به شكست نماينده خراسان رضوي شد تا همچنان در رتبه نهم ليگ بر‌تر واليبال بماند. اين تيم در حال حاضر ۳۱ امتيازي است. نماينده خراسان رضوي با اين شكست همچنان ۱۹ امتيازي ماند و در رتبه يازدهم جدول اين رقابت‌ها باقي ماند.

هفته بيست و پنجم مسابقات واليبال ليگ بر‌تر كشور روز چهارشنبه سوم اسفند با برگزاري هفت ديدار در شهر‌هاي تهران (دو بازي)، كرج، يزد، بندرعباس، اهواز و مشهد پيگيري مي‌شود.

پايان پيام

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن