تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816559249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير راه و شهرسازي خبر داد: بهره برداري از تمام پروژه‌هاي مسكن مهر تا پايان سال91


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: وزير راه و شهرسازي خبر داد: بهره برداري از تمام پروژه‌هاي مسكن مهر تا پايان سال91
خبرگزاري دانشجويان ايران - تبريز
سرويس: راه و ساختمان

وزير راه و شهرسازي گفت: بازگشت به گفتمان امام راحل در خصوص تامين مسكن براي نيازمندان، موجب گشايش بزرگي در اين بخش شد و فرمايش امام مبني بر تامين مسكن با كمترين آورده از سوي مردم در دولت دكتر احمدي‌نژاد محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي نيكزاد ديروز در مراسم افتتاح مجتمع تجاري بلور در تبريز، با بيان اين كه در بخش مسكن كاري انقلابي صورت گرفته است خاطرنشان كرد: قبل از سال 89، كل واحدهاي مسكوني موجود در كشور 18.5 ميليون واحد بود و تنها در دو سال گذشته دولت ساخت 2.7 ميليون واحد مسكوني را شروع كرده كه تا پايان سال 91 كار ساخت همه آنها به اتمام خواهد رسيد.

وي افزود: علاوه بر اين دولت بنا دارد ساخت 800 هزار واحد مسكوني ديگر را نيز شروع كند.

وي با اشاره به اجراي طرح‌هاي متعدد مسكن مهر و اهتمام بخش‌هاي مختلف كشور به تامين مسكن مردم اظهار كرد: هم‌اكنون 143 هزار واحد مسكن مهر در آذربايجان شرقي در حال ساخت است و هيچ مشكلي از بابت تامين مسكن در اين استان وجود ندارد.

نيكزاد تصريح كرد: در اين شرايط اگر كسي صاحب خانه نشود جاي بسي تعجب است.

وزير راه و شهرسازي با اشاره به مقاومت‌هاي شديد بدنه كارشناسي و اقتصادي كشور با موضوع واگذاري زمين رايگان و تخصيص تسهيلات ويژه به مسكن مهر اعلام كرد: تاكنون 250 هزار ميليارد ريال تسهيلات به طرح مسكن مهر اعطا شده و دولت نسبت به 250 هزار ميليارد ريال تسهيلات ديگر نيز متعهد شده است.

وي با اشاره به نقش مسكن مهر در رونق اقتصادي كشور، اين طرح را موجب نشاط، اميدواري و رشد و تعالي خانواده‌ها دانست و افزود: مسكن مهر در احياي بافت فرسوده و جلوگيري از ايجاد سكونت‌گاه‌هاي غيررسمي نيز نقش موثري دارد و دولت عزم خود را براي به نتيجه رساندن اين طرح جزم كرده است.

نيكزاد با بيان اين كه زيباترين لحظه زماني است كه كليد يك خانه را تحويل صاحب آن مي‌دهيم گفت: ديد ما به طرح مسكن مهر ديد معنوي است و به همين خاطر در اجراي آن موفق بوده‌ايم.

وي با اشاره به حجم 300 هزار ميليارد توماني نقدينگي در جامعه خاطرنشان كرد: كساني كه به كشور خود علاقمند هستند و قصد دارند منابع خود را براي عمران و آباداني كشور سرمايه‌گذاري كنند حوزه راه و شهرسازي به ويژه در شهر تبريز يكي از بهترين گزينه‌هاست.

ساخت 35هزار واحد مسكن مهر جديد در شهر سهند

نيكزاد همچنين در بازديد از پروژه‌هاي مسكن مهر شهر جديد سهند با بيان اين كه وضعيت مسكن مهر در كشور مطلوب است افزود: تامين امكانات جانبي مسكن مهر سهند از جمله آتش‌نشاني، مسجد، مدرسه و به ويژه بزرگراه تبريز ـ سهند به طور جدي تعقيب مي‌شود.

وزير راه و شهرسازي گفت: 35 هزار واحد مسكوني جديد در فاز سوم مسكن مهر شهر سهند تا پايان سال آينده ساخته مي‌شود.

وي همچنين از آمادگي وزارت راه و شهرسازي براي احداث مجتمع‌هاي تجاري بزرگ در كنار پروژه‌هاي مسكن مهر خبر داد.

نيكزاد با بيان اين كه در طول دو سال گذشته 143 هزار واحد مسكن مهر در آذربايجان شرقي در حال ساخت بوده در ادامه از آغاز ساخت 2.7 ميليون واحد مسكوني جديد در كشور در دو سال گذشته خبر داد و افزود: تا پايان سال جاري تعداد واحدهاي افتتاح شده به 1.2 ميليون واحد مي‌رسد و در سال 91 نيز همه پروژه‌هاي مسكن مهر كشور به بهره‌برداري خواهند رسيد.

وي اعلام كرد: هم‌اكنون 17 استان در نوبت افتتاح مسكن مهر هستند و دوشنبه اين هفته 7 هزار واحد مسكن مهر در استان كردستان به بهره‌برداري مي‌رسد.

كنارگذر غربي تبريز هفته آينده زير بار ترافيك مي‌رود

به گزارش ايسنا، نيكزاد در حاشيه بازديد از پروژه كنارگذر غربي تبريز با اعلام اين خبر افزود: تكميل نهايي اين كنارگذر چهاربانده نقش موثري در مديريت ترافيك شهر تبريز خواهد داشت.

وي اعلام كرد: تصميم گرفته‌ايم با تامين اعتبار اين پروژه هم 11 كيلومتر اصلي و هم 4 كيلومتر انشعابي آن تا خرداد سال 91 به اتمام برسد.

نيكزاد در خصوص بزرگراه تبريز ـ بازرگان نيز گفت: عمليات اجرايي اين طرح به صورت مشاركتي ظرف يك ماه آينده آغاز مي‌شود.

وزير راه و شهرسازي در اين بازديد ضمن گفت‌وگو با مسئولان استاني از نزديك در روند اجراي آن قرار گرفت.

وي با انتقاد از عدم حضور پيمانكار پروژه در اين بازديد تاكيد كرد در صورت تاخير در روند اجرايي آن، اجراي پروژه به پيمانكار ديگري واگذار شود.

گفتني است كنارگذر غربي تبريز به عنوان محور مواصلاتي محدوده شمال غرب تبريز به جنوب غرب شهر طراحي شده و از طريق اين بزرگراه، جاده تبريز ـ‌ آذرشهر به جاده تبريز ـ مرند متصل و از بار ترافيكي بزرگراه ملت و كارگر (جاده سنتو) به طور قابل ملاحظه‌ اي مي‌كاهد.

اين بزرگراه از سه راهي مايان آغاز و تا پل شبدري ورودي غربي بزرگراه شهيد كسايي ادامه مي‌يابد و از طرفي به كنارگذر جنوبي تبريز و اتوبان كسايي متصل و از اين طريق سبب خروج اتوبان شهيد كسايي از بن ‌بست شده و از طريق پل در حال احداث كنارگذر جنوبي به بزرگراه غربي تبريز متصل مي‌شود.

بزرگراه غربي تبريز به طول 15 كيلومتر و عرض 32 متر در دو باند مجزا احداث شده و در طول اين بزرگراه هفت پل روگذر در تقاطع هاي سه راهي مايان با جاده مرند، آخر خيابان قراملك، تقاطع موتوژن، تقاطع خطوط ريلي مربوط به راه آهن، تقاطع ايستگاه راه‌آهن تبريز، تقاطع امتداد خيابان فلزكاران رسالت و تقاطع پل اتصالي بزرگراه غربي تبريز به بزرگراه كسايي تبريز (كنارگذر جنوبي) احداث شده است.

بااجراي اين طرح امكان توسعه شهر تبريز به طرف غرب هموار و ايستگاه راه‌آهن تبريز در غرب شهر كه تاكنون مانع اين توسعه بوده فراهم مي شود.

وزير راه و شهرسازي همچنين در ادامه سفر يك روزه خود به تبريز از كارگاه واگن‌سازي راه‌آهن آذربايجان بازديد كرد.

در اين كارگاه واگن‌هاي قديمي با نصب تجهيزات و نوسازي امكانات، براي استفاده مجدد مسافران آماده مي‌شود. هزينه نوسازي هر واگن قطار بين يك تا 1.5 ميليارد ريال است.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن