تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821007308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد: طرف خودش بازار سكه و ارز را خراب كرده بعد دولت را متهم مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: احمدي‌نژاد: طرف خودش بازار سكه و ارز را خراب كرده بعد دولت را متهم مي‌كنند
ايران > احزاب - همشهري‌آنلاين:
«بنده تشكر خودم را خدمت جناب مهندس مشايي كه در جمع حضور ندارند اعلام مي‌كنم». اين سخنان آغازين حميدرضا افراشته داماد خواهر احمدي‌نژاد و معاون مشايي بود كه با واكنش برخي حضار روبرو شد.

نشست سراسري سرشاخه‌هاي مشاورين جوان موسوم به سازمان فراگير مشاوران جوان رياست جمهوري از صبح امروز (سه شنبه) در سالن 4 هزار نفري وزارت كشور آغاز شد. خبرگزاري فارس در گزارشي از اين نشست به حاشيه هاي آن پرداخته است:

" در اين نشست كه در آستانه سومين نشست انتخاباتي حلقه انحرافي موسوم به حاميان گفتمان انقلاب با حضور ۶هزار مشاور جوان دستگاه‌ها و نهادهاي مختلف سراسر كشور در تالار ۴هزار نفري كشور برگزار شد، پيش از رئيس جمهور، رئيس سازمان فضايي كشور، علي اكبر صالحي وزير امور خارجه، مصطفي محمدنجار وزير كشور و حميدرضاافراشته معاون حوزه مشاوران جوان كه رياست آن با مشايي است سخناني را ايراد كردند.

* سرپرست سازمان فضايي كشور بخش زيادي از سخنان خود را به پيشرفت‌هاي فضايي كشورمان اختصاص داده و در قسمت پاياني سخنانش خطاب به سرشاخه‌هاي مشاوران جوان گفت: همه شما را به حضور پررنگ در عرصه‌هاي علمي، اجتماعي، سياسي و به خصوص انتخاباتي كه در پيش داريم دعوت مي‌كنم.

* پس از اتمام سخنان رئيس سازمان فضايي كشور نوبت به سخنراني وزير كشور رسيد كه نجار نوبت خود را به وزير امور خارجه داد.

* باتوجه به اينكه از ۶هزار سرشاخه مشاوران جوان سراسر كشور براي شركت در مراسم امروز دعوت شده بود اما سالني كه براي آن در نظر گرفته بودند ظرفيت ۴هزا نفر را داشت به همين خاطر تعداد زيادي از مدعوين پشت درب هاي سالن تجمع كرده و شعار «الله اكبر» ، «مرگ بر آمريكا» و «ما منتظر احمدي هستيم، هيچ جا نمي‌ريم همين‌جا هستيم» سر مي‌دادند.

* وزير امور خارجه نيز كه پشت تريبون قرار گرفت طي سخناني از اهميت مشاوره صحبت كرد و خاطرنشان داشت: با عنايت ويژه‌اي كه رئيس جمهور داشت در يك ماه آينده با فراخوان عمومي وزارت خارجه كاستي‌هاي خود را مرتفع خواهد كرد كه در همين راستا ۱۲۰۰ نفر از همين جوانان استخدام به وزارت خارجه درمي‌آيند.

* «بنده تشكر خودم را خدمت جناب مهندس مشايي كه در جمع حضور ندارند اعلام مي‌كنم».اين سخنان آغازين حميدرضا افراشته داماد خواهر احمدي‌نژاد و معاون مشايي واكنش برخي‌ها را در برداشت كه او را "هو" كردند.

* باشگاه خبرنگاران جوان هم نوشت: حمايت افراشته از مشايي در اين همايش با اعتراض برخي شركت كنندگان در همايش 5000 نفري مشاوران جوان روبرو شد. حميدرضا افراشته معاون امور استان‌هاي حوزه مشاوران جوان رياست جمهوري صبح امروز در همايش 5000 نفري مشاوران جوان در حين سخنراني خود در تالار وزارت كشور به حمايت از مشايي پرداخت كه با اعتراض برخي حضار و " هو كردن" روبرو شد. برخي از حضار معترض نيز برنامه را ترك كردند كه اين حركت همچنان ادامه دارد. در كليپي كه در لابلاي اين همايش پخش شد قسمتي از سخنان مشايي نيز وجود داشت كه برخي از حضار مجددا اقدام به هو كردن و ترك سالن كردند.

* افراشته در ادامه اشاره‌اي به سخنان رئيس جمهور مبني بر اينكه «اين دولت پاك‌ترين دولت دنيا است» كرد و گفت: بنده مي‌گويم كه پاك‌ترين بخش اين دولت مشاوران جوان است.

* معاون مشايي يادآور شد: برخي مي‌گويند شما به جريان خاصي وصل هستيد اما امروز در دنيا دو جريان حق و ظلم وجود دارد كه امروز در نظام ايران يك جريان حق وجود دارد كه رهبر آن مقام معظم رهبري است و ما حاضريم جان خود را براي او تقديم كنيم.

* رئيس جمهور هم در بخش‌هايي از سخنان خود با اشاره‌ به وضعيت اخير بازار سكه و ارز گفت: طرف خودش بازار سكه و ارز را خراب كرده و چندصد ميليارد بالا مي‌كشد و بعد دولت را متهم مي‌كند.

* وي ادامه داد: براي مثال كسي كه ۱۵۰ ميليارد تومان برده زماني كه به او مي‌گوييم برگرداند، مي‌گويند به من تهمت نزنيد اما جايي ديگر ۱۰هزار تهمت مي‌زند و ككش هم نمي‌گزد. اما عدالت براي همه است كه اگر برادرت هم پايش را كنار گذاشت بايد او را بزني.

* رئيس دولت با تأكيد بر اينكه برخي‌ها در كشور «آي دزد، آي دزد»‌ مي‌گويند تا كسي حواسش به آنها نباشد.

* احمدي نژاد اظهار داشت: سر رفتن به مجلس چه خبر است كه برخي تمام انقلاب را زير سؤال مي‌برند تا دو تا رأي يك روستايي بالا باشد.

* وي با اشاره به جلسه يك ماه و نيم پيش خود با فرمانداران خاطرنشان كرد: «در آن جلسه بنده گفتم مگر در مجلس چقدر حقوق مي‌دهند كه طرف حاضر است ۵۰ ميليون هزينه تبليغات بكند كه فرمانداران گفتند برو بالاتر. گفتم ۱۰۰؟ گفتند بالاتر. گفتم ۱۵۰ ميليون؟ گفتند بالاتر». كه در اين هنگام فردي از وسط سالن با صداي بلند گفت برخي ۳هزار ميليارد هزينه تبليغات انتخاباتي مي‌كنند.

رئيس جمهور در همين زمينه ادامه داد: از نماينده مجلس مي پرسي چقدر حقوق مي‌گيري؟ مي‌گويد ۲ميليون كه اگر جمع كني در طول ۴سال مي‌شود ۹۶ميليون تومان. بنابراين معلوم نيست اين افراد از كجا مي‌آورند.

سه|ا|شنبه|ا|25|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن