تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820682040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيئت تجاري صنايع دستي ايران، تهران را به مقصد چين ترك مي‌كند خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: هيئت تجاري صنايع دستي ايران، تهران را به مقصد چين ترك مي‌كند خبرگزاري موج -


۲۵ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۹ب.ظ)

هيئت تجاري صنايع دستي ايران، تهران را به مقصد چين ترك مي‌كند
خبرگزاري موج - هيئت تجاري صنايع دستي ايران با حضور11نفر از هنرمندان و صنعتگران، مديران و نمايندگان اتحاديه‌ توليدكنندگان و صادركنندگان، اتحاديه سراسري و صادركنندگان صنايع دستي فردا تهران را به مقصد چين ترك مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري موج، احمد بالان، مديركل امور بازرگاني معاونت صنايع دستي با اعلام اين خبر گفت: اين هيئت به طور رسمي فعاليت خود را از روز پنج‌شنبه (16 فوريه) با ملاقات سفير ايران در چين و بازديد از مراكز فرهنگي اين كشور آغاز مي‌كند.
وي تصريح كرد: ملاقات با نايب رئيس انجمن تجارت بين‌المللي چين و مذاكره در خصوص نحوه همكاري در ايجاد مركز فرهنگي و عرضه و معرفي صنايع دستي ايران در نشست شريك‌يابي با حضور شركت‌هاي تجاري معرفي شده از سوي نهادهاي مرتبط نيز برنامه روز دوم سفر به چين است.
مديركل امور بازرگاني معاونت صنايع دستي ادامه داد:‌ بازديد از مراكز تجاري، فرهنگي و تاريخي پكن در روز سوم و چهارم سفر هيات تجاري ايران به چين انجام مي‌شود.
بالان با بيان اين كه دوشنبه20 فوريه هيات تجاري صنايع دستي ايران با مقامات وزارت صنايع چين و اتاق بازرگاني محصولات آنتيك ديدار مي‌كنند، گفت: بازديد از بازار جواهرآلات پكن، مركز فروش مبلمان و لوازم لوكس در يكي از مراكز بزرگ تجاري چين ادامه برنامه‌هاي روز پنجم اين سفر خواهد بود.
اين مقام مسئول ديدار با نايب رئيس اتحاديه صنايع دستي چين و بازديد از فروشگاه‌هاي صنايع دستي اين اتحاديه را نيز در راس برنامه‌هاي روز ششم سفر اعلام كرد، افزود: هيئت تجاري صنايع دستي ايران ملاقاتي با مدير مركز صنايع دستي پكن و مسئولان سازمان بازرگاني اين شهر نيز خواهند داشت.
مديركل امور بازرگاني خاطرنشان كرد: بازديد از كارگاه‌هاي توليدي صنايع دستي پكن نيز قبل از بازگشت اين هيات به ايران صورت مي‌گيرد.
وي در پايان گفت: سازمان توسعه تجارت هيئت تجاري صنايع‌ دستي ايران را راهي كشور چين خواهد كرد.

سه|ا|شنبه|ا|25|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن