تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817564362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خزاعي: براي ايفاي نقش سازنده در پروسه سياسي سوريه آماده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خزاعي: براي ايفاي نقش سازنده در پروسه سياسي سوريه آماده ايم
سفير و نماينده دائم كشورمان اضافه كرد: سوريه در حال حاضر در سخت ترين شرايط طول تاريخ خود قرار گرفته است چون تماميت و همبستگي ملي اين كشور در معرض خطر قرار دارد و همچنين مطالب مغرضانه و يكسو نگرانه اي در خصوص اين كشور مطرح شده كه با واقعيتها فاصله دارد.
سفير و نماينده دائم كشورمان در جلسه مجمع عمومي اين سازمان كه براي بررسي گزارش شوراي حقوق بشر در مورد وضعيت حقوق بشر سوريه تشكيل شده بود تاكيد كرد : ايران حامي هرگونه پروسه سياسي سازنده ،غير جانبدارانه و صلح اميز به رهبري و مشاركت خود سوريها بوده و امادگي ايفاي نقشي سازنده در اين مسير را دارد.

به گزارش مهر، محمد خزاعي سفير و نماينده دائم جمهوري اسلامي ايران نزد سازمان ملل متحد در نيويورك در جلسه مجمع عمومي اين سازمان كه براي بررسي گزارش شوراي حقوق بشر در مورد وضعيت حقوق بشر سوريه تشكيل شده بود ،طي سخناني به طرح چنين موضوعي در مجمع عمومي بدون طي رويه هاي متعارف اين سازمان اعتراض كرد و نسبت به گشايش باب جديدي كه كاركرد مجمع عمومي را خدشه دار نموده و بي طرفي و شفافيت آن را زير سئوال مي برد ،هشدار داد.

سفير و نماينده دائم كشورمان توجهات را به نقش مهم سوريه در خاورميانه در طول تاريخ جلب و تاكيد كرد ، بي ثباتي و نا ارامي دراز مدت در اين كشور بر كل منطقه اثر خواهد گذاشت، از اينرو همه بايد به دنبال يك راه حل جامع ،موثر و عملي براي كمك به حل وفصل صلح آميز شرايط كنوني در سوريه بدون هرگونه مداخله خارجي باشند .

وي با اشاره به ابتكار ارائه شده از جانب روسيه براي ديالوگ در اين كشور افزود : اين فراخوان مي تواند مورد توجه همه گروههاي سوريه قرار گيرد .

سفير و نماينده دائم كشورمان اضافه كرد: سوريه در حال حاضر در سخت ترين شرايط طول تاريخ خود قرار گرفته است چون تماميت و همبستگي ملي اين كشور در معرض خطر قرار دارد و همچنين مطالب مغرضانه و يكسو نگرانه اي در خصوص اين كشور مطرح شده كه با واقعيتها فاصله دارد.

وي تاكيد كرد: رخدادها در سوريه بايستي بصورت جامع و همه جانبه مورد توجه قرار گيرد .

محمد خزاعي با اشاره به حملات تروريستي صورت گرفته در سوريه كه منجر به كشته و مجروح شدن تعدادي زيادي از مردم و از بين رفتن اموال عمومي بويژه اخيرا در شهر آلپو شده است ، افزود : ظرف همين چند روز اخير يكي از رهبران گروههاي افراط گرا خواستار خشونت عليه مردم و حكومت سوريه شده است ،بنابراين بايستي هرگونه مداخله خارجي ،اقدام به خشونت و تحريك به تروريسم را محكوم كنيم .

سفير و نماينده دائم كشورمان اضافه كرد: جمهوري اسلامي ايران معتقد است تحريمهاي اجباري ،فشار و تلاش براي مداخله در امور داخلي سوريه ،تنها باعث تعميق بحران سياسي و اجتماعي در سوريه كه بركل منطقه تاثير مي گذارد ،خواهد شد و تنها راه برون رفت از بحران همان پروسه سياسي به رهبري و مشاركت خود سوريها است.

وي افزود : هدف از اين طرح ايجاد پروسه اي است كه منجر به حكومتي دموكراتيك تر با مشاركت سياسي و اقتصادي وسيعتر ،تقويت اتحاد ملي ،تضمين نظم عمومي ،امنيت ملي و ثبات و موفقيت مردم سوريه خواهد شد . ضمن اينكه اين امر را بايد مد نظر قرار داد كه مسئوليت اوليه و نهائي امنيت و ثبات در سوريه با خود مردم و حكومت اين كشور است.

سفير و نماينده دائم كشورمان در پايان تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران حامي هرگونه پروسه سياسي سازنده ،غير جانبدارانه و صلح اميز به رهبري و مشاركت خود سوريها بوده و امادگي ايفاي نقشي سازنده در اين مسير را دارد.

سه|ا|شنبه|ا|25|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن