تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره موسيقي فجر از فردا آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: جشنواره موسيقي فجر از فردا آغاز مي‌شود
بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر از فردا(24 بهمن) با 21 اجرا در 10 سالن كار خود را به دبيري حسن رياحي آغاز مي‌كند.
ايلنا: جشنواره بيست و هفتم موسيقي فجر فردا(24 بهمن) ساعت 30/10 با سخنراني امير سهرابي در زمينه دو فرض بر يافتن ردپايي از ساز فراموش شده چگور قشقايي آغاز و در ادامه گروه كر «ناميرا» به رهبري فرهاد هراتي در ساعت 18:30 در تالار وحدت ، اركستر سمفونيك «رودكي» به رهبري آرش اميني ساعت 21 در تالار وحدت، گروه كر «آواي ماهان» به رهبري نيما فاتحي و كر فرهنگسراي «سرو» به رهبري فرامرز رشيدي ساعت 30/18 در سالن رودكي و گروه كر دفتر موسيقي نيز به رهبري مسعود كاظم زاده ساعت 21 در سالن «رودكي» روي صحنه مي‌روند.

به گزارش ايلنا، تالار ايوان شمس كه در جشنواره بيست و هفتم بخش بين‌الملل را ميزباني مي‌كند، ساعت 18:30 ميزبان گروه «بازار بلو» از سوئد و ساعت 21 ميزبان گروه «روتين» از كشور سوييس و سوئد خواهد بود.همچنين در بخش ويژه بانوان، گروه «خنيا» به سرپرستي پري ملكي در فرهنگسراي نياوران به صحنه مي‌رود.
گيتارنوازان كلاسيك دانشجويان نيز ساعت 18:30 در همين سالن اجرا خواهد شد و ساعت 21 نيز فرزين طهرانيان نيز در فرهنگسراي نياوران تكنوازي پيانو مي‌كند.
گروه «ميراث» نيز ساعت 20 به سرپرستي آرش قاسمي اجراي خود را در سالن تئاتر شهر پشت سر مي‌گذارند.

در بيست و هفتمين جشنواره موسيقي فجر فرهنگسراي ارسباران ميزبان گروه‌هاي بخش «نسل ديگر» است؛‌اركستر مجلس چنگ به رهبري كاوه كشاورز ساعت 18:30 و شب تار پويان بيگلر و عيسي غفاري ساعت 21 در اين تالار به صحنه مي‌روند.

سالن «انديشه» نيز امسال ميزبان بخش كودك است و در اولين روز جشنواره ميزبان گروه «پارس» به سرپرستي ناصر نظر مي‌شود.

همچنين گروه «چكاوك گرگان» به سرپرستي مهدي وحيدي و «عرفان كهن» به سرپرستي سهيل ابراهيم پور ساعت 19 در پژوهشكده فرهنگ و هنر به صحنه مي‌روند، در همين ساعت سالن «سوره» ميزبان گروه «چهار فصل» اهواز به سرپرستي وحيد وحيدي‌پور و آنسامبل مارتينو به سرپرستي مهرداد غلامي مي‌شود.
در بخش موسيقي پاپ نيز احسان‌ خواجه‌اميري در برج ميلاد در دو سانس 18:15 و 21:45 به صحنه مي‌رود.

بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر 24 تا 30 بهمن در تهران، شيراز، كرج، قزوين، ياسوج و گرگان برگزار مي‌شود.
پايان پيام

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن