تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805645945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوروز 91 با سايبرتكبهترين فرصت براي فراگيري علوم جديد IT و شبكه


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: نوروز 91 با سايبرتكبهترين فرصت براي فراگيري علوم جديد IT و شبكه
ايتنا - ايام تعطيلات نوروز ۹۱ نيز همانند سال‌هاي گذشته، شاهد برگزاري دوره‌هاي تخصصي IT بصورت فشرده در اين موسسه آموزشي خواهيم بود.


مژده به علاقه‌مندان IT: سايبرتك در تعطيلات نوروز ۹۱ تعطيل نيست.
به گزارش ايتنا طبق اعلام روابط عمومي آموزشگاه سايبرتك، در ايام تعطيلات نوروز ۹۱ نيز همانند سال‌هاي گذشته، شاهد برگزاري دوره‌هاي تخصصي IT بصورت فشرده در اين موسسه آموزشي خواهيم بود. بدين منظور توضيحات و اطلاعات بيشتري در اين خصوص از سوي مديران سايبرتك ارائه شده كه در ادامه مي‌خوانيد.

لطفا توضيحاتي را در خصوص سابقه برگزاري دوره‌هاي فشرده در سايبرتك بفرماييد.
وحيد باقرلو(مديركل آموزش): تجربيات و نتيجه نظرسنجي از دانشجويان گوياي اين موضوع است كه كيفيت برگزاري دوره‌هاي تخصصي IT به صورت فشرده در تعطيلات نوروز در سال‌هاي قبل با توجه به تمهيداتي كه از قبل انديشيده شده بسيار بالا بوده است. اصلي‌ترين مزيت اين دوره‌ها براي مخاطبين خاص آنها اعم از افراد شاغل و همچنين دانشجوياني كه ترجيح مي‌دهند بدليل كيفيت نسبتا مناسب‌تر آموزش‌ها، در شهر تهران آموزش ببينند اين است كه در يك بازه زماني كوتاه و تداخل كمتر با كار و مشغله‌هاي جاري خود مي‌توانند نهايت استفاده را از يك دوره آموزشي داشته باشند.
اگر سري به وب‌سايت معتبرترين مراكز بين‌المللي آموزش IT نظير GLOBAL KNOWLEDGE وKNOWLEDGE VILLAGE بزنيد ملاحظه مي‌كنيد كه كليه دوره‌هايي كه اين مراكز برگزار مي‌كنند بصورت كمپ‌هاي فشرده و ۴ الي ۱۰ روز متوالي مي‌باشد. دوره‌هاي آموزشي فشرده، همواره و به تناوب در طول سال در اين موسسه برگزار مي‌گردد اما برگزاري اين دوره‌ها در جوي شاداب و بشاش در تعطيلات نوروز بدون مشكل ترافيك و محدوديت تردد در مناطق مركزي شهر تهران كه همواره دغدغه اصلي دانش‌پذيران و علاقه‌مندان IT مي‌باشد باعث كاهش فشار رواني حاصل از زندگي روزانه تا حد قابل قبولي كاهش مي‌شود.

برنامه ريزي آموزشي دوره‌هاي نوروز ۹۱ بر چه مبنايي صورت گرفته است؟
سيد عباس موسوي(مدير واحد آموزش): تجربه نشان مي‌داد كه مطلوبيت عمده علاقه‌مندان به فراگيري در نوروز، بدين ترتيب بود كه يك نيمه از نوروز را به ديد و بازديد و مسافرت پرداخته و نيمه ديگر را به حضور در دوره‌ها بپردازند، لذا برنامه‌ريزي ما نيز به نحوي انجام شده كه دوره‌هاي مشابه هم در نيمه اول نوروز و هم در نيمه دوم نوروز تشكيل گردد.
از سوي ديگر با توجه به افزايش ظرفيت و همچنين امكانات فني سايبرتك در طي يك سال گذشته، اين امكان فراهم شده تا دانشجويان با سطح علمي مبتدي، متوسط و پيشرفته بتوانند براحتي دوره‌هاي موردنظر خود را از برنامه آموزشي جامع سايبرتك انتخاب نمايند. حتي افراد مبتدي با توجه به توالي قرارگيري دوره‌ها از اين امكان برخوردارند كه هم دوره‌هاي پيش‌نياز و هم دوره‌هاي بعدي را تا پيش از پايان تعطيلات نوروز پشت سر بگذارند. نهايتا اينگونه مي‌توان گفت كه افزايش ۶۰% ظرفيت پذيرش دوره‌هاي نوروزي نسبت به سال‌هاي پيش، موجب گرديده برنامه امسال چه به لحاظ زماني و چه به لحاظ محتوايي از تنوع قابل ملاحظه‌اي برخوردار باشد. عمده دوره‌هايي كه در ايام نوروز تشكيل خواهد شد شامل Network+ ، CCNA ، CCNP ، MCITP و Forefront TMG ۲۰۱۰ مي‌باشد.

نظر به فشردگي دوره ها و اقامت نسبتا طولاني دانشجويان در طول ايام نوروز در داخل موسسه، چه امكاناتي در نظر گرفته شده است؟
صمد طاهري(مديركل امور داخلي): توسعه فضاي آموزشي سايبرتك و افتتاح شعبه سايبركالج، موجب گرديد تا بتوانيم نوروز امسال را با امكانات رفاهي مناسبتري در خدمت دانش‌پذيران عزيز باشيم. همانگونه كه مطلع هستيد كليه كمپ‌هاي نوروزي ۹۱ در محل شعبه تازه تاسيس سايبركالج واقع در كوچه سيزدهم خيابان ميرعماد تشكيل خواهد شد. شعبه فوق‌الذكر داراي امكاناتي نظير نمازخانه، كافي‌شاپ، حياط، آلاچيق، كتابفروشي، ATM، كتابخانه آنلاين، اينترنت رايگان و... مي‌باشد كه تلاش خواهد شد كليه امكانات فوق‌الذكر در تمام طول مدت برگزاري دوره‌ها آماده استفاده باشند. ضمنا جهت پذيرايي ناهار نيز با برنامه‌ريزي انجام شده، قرار بر اين خواهد بود كه منوي غذا داراي تنوع بوده و دانشجويان امكان انتخاب متناسب با ذائقه خود را داشته باشند.
در پايان با عنايت به اينكه مديريت كل شعبه سايبركالج بر عهده اينجانب مي‌باشد، تمام تلاش بنده و كليه همكارانم در اين مجتمع بر اين خواهد بود تا در طول ايام نوروز، مكان آرام و دلپذيري را براي دانشجويان و اساتيد عزيز فراهم سازيم.

با توجه به فشرده بودن دوره ها و همزماني برگزاري آنها، چه تمهيداتي در جهت پشتيباني فني و پاسخگويي فوري به شركت كنندگان در دوره‌هاي نوروز ۹۱ انديشيده‌ايد؟
ابراهيم وكيلي(مدير واحد فني): خوشبختانه با توجه به افزايش تعداد پرسنل سايبرتك در يكسال گذشته (خصوصا پرسنل متخصص فني)، اين امكان فراهم شده تا با بهره‌گيري از تيم بسيار مجرب و برنامه‌ريزي دقيق، بازه زماني پاسخگويي به نيازهاي دانشجويان و مدرسين تا حد قابل توجهي كاهش يابد. در اين راستا، هر يك از لابراتوارها از يك نفر پرسنل فني بصورت ثابت برخوردار خواهند بود كه در نهايت با پشتيباني كميته فني مركزي شركت در طول زمان برگزاري كمپ‌هاي نوروزي در كنار دانشجويان عزيز آماده پاسخگويي خواهند بود.

اصلي‌ترين سوالي كه به ذهن هر شخص خطور مي‌كند، كيفيت و كميت آموزش در دوره‌هاي فشرده نوروزي و در كل تفاوت اين دوره‌ها با دوره‌هاي غيرفشرده است. لطفا در اين خصوص توضيحاتي را ارائه فرماييد.
مهندس حسين شاملو(مدرس دوره‌هاي سيسكو): در ابتدا تعريف بنده از دوره‌هاي نوروزي در يك جمله بصورت زير خلاصه مي‌شود:
«استفاده از فرصتي طلايي كه براحتي پيش از اين از دست مي‌داديم.»
در يك نگاه كلي و بصورت خلاصه مي‌توان گفت كه در دوره‌هاي فشرده نوروزي، كيفيت و كميت تدريس، تفاوتي با دوره‌هاي غيرفشرده ندارد و آنچه تغيير مي‌كند شيوه تدريس است. در دوره‌هاي غيرفشرده با توجه به طولاني بودن دوره، زمان ابتدايي هر جلسه به يادآوري مباحث قبلي اختصاص مي‌يابد كه اين موضوع در دوره‌هاي فشرده بدليل توالي ارائه مطالب و نزديك بودن به حافظه كوتاه مدت دانشجويان، كمتر صورت مي‌پذيرد. لذا زمان مفيد دوره بصورت قابل ملاحظه‌اي افزايش مي‌يابد.
ضمنا تجربيات قبلي اينجانب در برخورد با دانشجويان نشان مي‌دهد كه بدليل وجود تعطيلات عمومي در اين برهه از سال و عدم وجود دغدغه كاري در طول مدت برگزاري دوره‌ها، ذهن دانشجويان بصورت قابل ملاحظه‌اي باز و آماده‌تر بوده و اثري از تاثير مسائل كاري روزانه در عملكرد ذهني ايشان مشاهده نمي‌شود.

با سوابق موجود در سايبرتك، پيش از اين دوره‌هاي نوروزي تا چه اندازه مورد استقبال دانشجويان سازماني قرار گرفته است؟ و اينكه به اعتقاد شما مزيت اصلي اين دوره ها براي دانشجوياني كه از سازمان‌ها معرفي مي گردند چيست؟
مهداد اميري(معاون واحد آموزش سازمان‌ها): تشكيل دپارتمان آموزش‌هاي سازماني در دو سال اخير موجب گرديد تا مشتريان سازماني ما از پاسخگويي و خدمات بهينه‌تري نسبت به گذشته بهره‌مند شده و نتيجه اين موضوع را در دوره‌هاي نوروزي ۱۳۹۰ شاهد بوديم كه استقبال كم‌نظير مشتريان سازماني ما را بر آن داشت تا تعداد برخي از دوره‌ها را افزايش دهيم.
از سوي ديگر، عمده دوره‌هايي كه در موسسه سايبرتك تشكيل مي‌گردد، دوره‌هاي نسبتا پيشرفته مي‌باشد كه قطعا متقاضيان آن نيز داراي مشاغل حساس و مهمي در سازمان خود هستند. اين موضوع خود در طول سال مانع از ترك شغل جهت حضور در دوره‌ها مي‌گردد. در ايام نوروز نظر به تعطيلي عمده سازمان‌هاي خصوصي و دولتي، اين امكان فراهم مي‌شود تا بتوانند با فراغ خاطر در دوره ها حضور يابند.
علاقه‌مندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص محتوا و زمانبندي دوره‌ها، مشاوره آنلاين با كارشناسان و همچنين ثبت نام آنلاين به سايت www.cybertech.ir مراجعه نموده و يا با شماره تلفن ۸۶۷۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمايند.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن