تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817047772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس:
خبرگزاري فارس: نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس شوراي اسلامي گفت: با وجود دسيسه‌هاي داخلي و خارجي، حضور مردم در انتخابات نهم مجلس دشمن‌شكن خواهد بود.


عفار اسماعيلي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: همچنان كه رمز پيروزي انقلاب وحدت و همدلي امت اسلامي است، رمز استمرار و جاودانگي نيز اتحاد و يكپارچگي است.

وي تصريح كرد: در حديث است كه خداي رحمان مي‌فرمايد اگر دو نفر مومن در امر خيري در كنار هم قرار گرفته و مشورت كنند، نفر سوم خداوند متعال خواهد بود يعني اهميت با هم بودن و همدلي و آثار و بركات آن بسيار حائز اهميت است.

اسماعيلي تاكيد كرد: انتخابات يكي از عمده‌ترين رسالت‌هاي سترگ و بزرگي است كه بر عهده ملت آگاه و فهيم كشور است چرا كه انتخابات امري اعتقادي، سياسي، اخلاقي، اجتماعي و ملي است، سنگيني انتخابات بر دوش احاد جامعه متناسب با فهم، درك و احساس مسئوليت افراد است، هر چه افراد آگاه‌تر، روشن‌تر و متدين‌تر باشند به همان ميزان سنگيني مسئوليت بر دوششان عميق‌تر و ثقل آن بيشتر است.

نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس افزود: از آنجايي كه انتخابات يك امر اجتماعي و ملي است، در برگيرنده آحاد افراد جامعه است و تك تك افراد مسئوليت فردي دارند كه در انجام بهينه آن بكوشند.

وي تصريح كرد: مشاركت حداكثري در انتخابات افزون بر اداي تكليف الهي و ديني، داراي تاثيري مهم در سرنوشت جامعه و نسل‌هاي حال و آتي كشور، استان و منطقه است.

اسماعيلي گفت: افزون بر تشكيل يكي از نهادهاي كليدي كشور به نام مجلس شوراي اسلامي كه عمده‌ترين مركز تصميم‌گيري كشور است، انتخابات تبيين‌گر نقش حياتي ملت براي تصميم‌گيري در مورد امور مهم كشور است، علاوه بر آن، انتخابات تجلي عيني مردمي بودن حكومت و اداره نظام و تجديد ميثاق با آرمان‌ها، اهداف نظام، رهبري و شهداي انقلاب است.

نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس اظهار داشت: مشاركت حداكثري نشانگر غرور ملي و نقش مديريتي مردم در اداره امور كشور بوده و ثمره‌اش تشكيل مجلسي وارسته، مردمي و مستقل از هر وابستگي خواهد بود.

وي افزود: مشاركت حداكثري ضمن داشتن آثار مثبت داخلي رهاورد برون‌مرزي و خارجي اساسي و حياتي خواهد داشت كه كمتر از تشكيل خود مجلس نيست، به طوريكه تاثيرگذاري مستقيم در معادلات جهاني دارد و نشانگر اعلام پشتيباني ملت شريف ايران از اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي در برابر تهديدهاي نظامي، اقتصادي و ساير اعمال قدرت‌هاي بين‌المللي است.

نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس اظهار داشت: حضور مردم گوياي اين است كه مردم با وجود هجمه‌هاي همه‌جانبه و انحراف‌ها كه ريشه در توطئه‌هاي داخلي و تهديدهاي دشمن قسم خورده خارجي دارد از آرمان‌هاي انقلاب پشتيباني مي‌كنند.

وي تاكيد كرد: اينكه در سالگرد ۱۹دي در قم مقام معظم رهبري به صراحت به دشمن‌شكن بودن حضور مردم در صحنه انتخابات اشاره مي‌فرمايند، نشانگر اهميت حضور حداكثري مردم در تمام سطوح است، ايشان انتخابات را يكي از عرصه‌هاي نمايش حضور مردم دانستند و خاطرنشان كردند از مدت‌ها قبل از مركز قرارگاه فرماندهي جبهه كفر و استكبار تا پادوها و پياده‌نظام اين جبهه در داخل و خارج، تلاش گسترده‌اي به كار گرفته شده تا حضور مردم در انتخابات مجلس كمرنگ باشد اما به لطف الهي حضور مردم در اين انتخابات دشمن‌شكن خواهد بود.

نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس گفت: انتخابات موجب نشاط و دميده شدن خون تازه بر پيكر نظام اسلامي خواهد شد چرا كه با حضور حداكثري مردم همچنين امكان پيشبرد اهداف خلاف قانون براي كسي ميسر نيست.

وي گفت: در نهايت، مشاركت حداكثري و حضور فعال و حماسي مردم عزيز در انتخابات پشتوانه و ضمانت‌نامه محكمي است كه كشور و اركان نظام را از همه تهديدها، تحريم‌ها، و هجمه‌هاي نظامي، فرهنگي و اعتقادي مصون نگاه خواهد داشت، اين حضور نقش ايران را در مجامع بين‌المللي فزوني بخشيده و معادلات سياسي و اقتصادي را با جهان روان‌تر كرده و موجب كم اثر شدن تحريم‌ها خواهد شد.

انتهاي پيام/ح10

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن