تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820959665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قتل فجيع پسر 9 ساله به دست پدر معتاد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: قتل فجيع پسر 9 ساله به دست پدر معتاد
كارآگاهان در تحقيقات تكميلي دريافتند كه اين كودك در سال گذشته نيز چندين مرتبه توسط دو مرد به علت شدت جراحات وارده ناشي از ضرب و شتم به بيمارستان مربوطه منتقل شده بود.
ايسنا: پدري كه پسر 9 ساله خود را با ضربات شلنگ و سيخ از پاي درآورده بود، ‌دستگير شد.

ماموران انتظامي كرج در 25 دي ماه سال جاري از طريق تماس مسئولان يكي از بيمارستان‌هاي شهرستان كرج در جريان وقوع مرگ كودك 9 ساله به نام «علي» قرار گرفتند. ماموران با حضور در بيمارستان با پيكر بي‌جان كودكي 9 ساله روبرو شدند كه آثار ضرب و شتم و جراحات با جسمي سخت بر بدن وي نمايان بود و با مرگ اين كودك تحقيقات كارآگاهان براي واكاوي زوايايي پنهان اين جنايت آغاز و آنان در تحقيقات اوليه دريافتند كه اين پسر توسط مردي به بيمارستان منتقل شده است اما پس از مدتي اين مرد از بيمارستان متواري ‌شد.

كارآگاهان در تحقيقات تكميلي دريافتند كه اين كودك در سال گذشته نيز چندين مرتبه توسط دو مرد به علت شدت جراحات وارده ناشي از ضرب و شتم به بيمارستان مربوطه منتقل شده بود به همين علت آنان با بررسي مشخصات مندرج در پرونده آدرس محل زندگي اين طفل 9 ساله را يافتند. با كشف سرنخي از محل سكونت علي، كارآگاهان به اين آدرس مراجعه كرده اما دريافتند كه والدين اين طفل از آن محل نقل مكان كرده‌اند.

كارآگاهان در تحقيقات تكميلي دريافتند كه پدر اين طفل مدت‌هاست كه به موادمخدر اعتياد دارد و مادر علي نيز به دليل مشكلات و اختلاف با همسرش،‌ خانه را ترك كرده است و علي به همراه پدر معتادش زندگي مي‌كند. تحقيقات كارآگاهان براي يافتن سرنخي از پدر اين طفل كه او را به بيمارستان آورده بود ادامه داشت تا اينكه سرانجام محل اختفاي پدر علي پس از چند روز از وقوع جنايت كشف و وي دستگير شد.

پدر علي كه در ابتدا هرگونه ارتباط با اين پرونده را انكار مي‌كرد پس از مواجه‌شدن با دلايل و ادله پليسي لب به اعتراف گشود و با بيان اينكه سال‌هاست به موادمخدر اعتياد دارد در مورد روز حادثه، گفت: در روز حادثه در حالي كه موادمخدر مصرف كرده بودم به خانه بازگشتم كه متوجه شدم كه گوشي تلفن،‌ همراهم نيست و از علي خواستم كه موبايلم را به من برگرداند اما او عنوان كرد كه گوشي نزد او نيست.

وي در ادامه اعترافات خود با بيان اينكه از سخنان علي ناراحت شدم، گفت: شروع به ضرب و شتم او با شلنگ و سيخ كرده و پس از مدتي با بي‌توجهي به ناله‌هاي علي به خواب رفتم. وقتي صبح از خواب بلند شدم ديدم بالشت علي غرق خون است و سريعا او را به بيمارستان رساندم بعد از آن كه متوجه شدم او فوت كرده است، از بيمارستان متواري شدم.

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن