تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816308939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيرمرد قرباني عشق خود به زن متاهل شد؛ نقشه شوم زن و شوهر براي خواستگار سمج


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: پيرمرد قرباني عشق خود به زن متاهل شد؛ نقشه شوم زن و شوهر براي خواستگار سمج
مرد 65 ساله زماني كه به زن متاهلي پيشنهاد ازدواج داد، نمي‌دانست سرانجام قرباني نفشه اين زن و همسرش خواهد شد.
هفته گذشته، مأموران كلانتري 170 كهريزك، از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي در جريان خبر آتش گرفتن يك دستگاه خودرو سواري در كمربندي جاده ورامين قرار گرفتند.به گزارش مهر، با مراجعه امدادگران آتش‌نشاني و كلانتري به محل و اطفاي حريق خودرو، ماموران با بقاياي سوخته جسدي در داخل خودروي سوخته شده، روبرو شدند كه بلافاصله موضوع به قاضي كشيك دادگاه كهريزك و اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ اطلاع داده شد.بررسي‌هاي مقدماتي تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم و كارشناسان تشخيص هويت، نشان داد كه جسد سوخته، پس از مثله شدن در صندوق عقب خودرو قرار گرفته بود.با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور رئيس شعبه 102 دادگاه عمومي كهريزك، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار داده شد.كارآگاهان اداره دهم، در تحقيقات خود با بررسي اركان هويتي خودرو موفق به شناسايي هويت مالك آن، به نام جعفر 65 ساله شدند كه در ادامه مشخص شد جسد كشف‌ شده متعلق به وي است.با شناسايي هويت مقتول، كارآگاهان دريافتند او بازنشسته يكي از شركت‌هاي خصوصي و داراي وضعيت مالي مناسب بوده و با وجود آنكه يكي از بستگانش به هويت ستاره، متأهل و داراي همسر مي‌باشد، اما وي همچنان اصرار داشته تا ستاره به بهانه نداشتن شرايط اقتصادي مناسب، از همسر خود جدا شده و با او ازدواج كند.
با اعلام نظريه پزشكي قانوني در خصوص نحوه ارتكاب جنايت و نتايج اعلام شده از سوي تيم بررسي صحنه جرم و تشخيص هويت، كارآگاهان اداره دهم اطمينان پيدا كردند كه قتل از سوي يك نفر انجام نشده و فرد يا افراد ديگري نيز در ارتكاب جنايت نقش و مشاركت داشته‌اند.
با به دست آمدن اين اطلاعات، كارآگاهان با شناسايي محل سكونت ستاره و همسرش در خيابان پيروزي، به تحقيقات نامحسوس در خصوص ستاره و اعضاي خانواده وي پرداختند.با توجه به جمع‌بندي اطلاعات پرونده و با شناسايي تمامي اعضاي خانواده ستاره و انجام تحقيقات پليسي، كارآگاهان اداره دهم با دستور قضايي، ستاره 28 ساله را همراه همسرش، غلامرضا 39 ساله در محل سكونتشان دستگير و به اداره دهم منتقل كردند.
با انتقال هر دو متهم به اداره دهم و آغاز تحقيقات، آنها به ارتكاب جنايت اعتراف كرده و در اظهارات خود به كارآگاهان عنوان داشتند كه پس از ارتكاب جنايت، با كمك و مشاركت پدر و برادر ستاره، به اسامي كرم 53 ساله و فرامرز 27 ساله، اقدام به مثله‌كردن جسد مقتول نموده و با بنزين، اقدام به آتش زدن جسد و خودروي متعلق به مقتول كرده‌اند.
ستاره در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: پس از آنكه همسرم از نيت و تلاش جعفر براي ازدواج با من اطلاع پيدا كرد، به قصد گرفتن انتقام از من خواست تا با مقتول تماس گرفته و به بهانه صحبت در خصوص نحوه ازدواج، وي را به خانه بكشانم. زمانيكه جعفر به خانه آمد، همسرم در راه پله مخفي شد و پس از ورود جعفر به داخل خانه، ميان آنها درگيري شديدي ايجاد شد. در همين زمان، با چاقو ضربه‌اي را به كمر مقتول زدم و غلامرضا نيز با يك طناب كه به دور گردن جعفر انداخت، باعث خفه شدن و مرگ وي شد.
ستاره در خصوص نقش و نحوه مشاركت پدر و برادرش در اين جنايت، به كارآگاهان گفت: پس از كشته شدن جعفر، بلافاصله با پدرم تماس گرفته و موضوع را به او اطلاع دادم. پس از دقايقي كوتاه، پدرم همراه برادر بزرگترم به خانه ما آمدند و با جسد جعفر روبرو شدند.
با توجه به اعترافات صريح ستاره و همسرش در خصوص ارتكاب جنايت و تأييد نقش و مشاركت پدر و برادر ستاره در اين جنايت، اين دو نفر نيز همان روز و در منطقه محلاتي دستگير شدند و پس از انتقال به اداره دهم، به نقش و مشاركت خود در اين جنايت اعتراف كردند.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده - معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ - با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات متهمان در خصوص نقش و مشاركت آنها در ارتكاب جنايت و به منظور تكميل تحقيقات در خصوص اين پرونده، دستور بازداشت موقت براي هر چهار متهم پرونده صادر شده و تحقيقات تكميلي در دستور كار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته‌است.

ارسال نظر

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن