تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816650805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده حماس در لبنان :مقاومت تنها راه رسيدن به قدس/ پيروزي غزه با آزادي فلسطين كامل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماينده حماس در لبنان :مقاومت تنها راه رسيدن به قدس/ پيروزي غزه با آزادي فلسطين كامل مي شود
نماينده جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس)در لبنان امروز در همايش بزرگي كه به مناسبت پيروزي مقاومت در جنگ 22 روزه رژيم صهيونيستي عليه نوار غزه در بيروت برگزار شد، تنها راه براي آزادي سرزمين فلسطين از چنگال غاصبان قدس را مقاومت دانست.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از شبكه تلويزيوني الجزيره، در مراسمي كه به مناسبت پيروزي مقاومت در جنگ غزه تحت عنوان "غزه پيروز شد. تو هم در اين پيروزي شريك شو" با شركت هزاران نفر در يكي از سالنهاي همايش در بيروت -پايتخت لبنان -برگزار شد،"اسامه حمدان" نماينده حماس در لبنان تاكيد كرد : تنها راه مشروعي كه ما را به بيت المقدس مي رساند و سرزمين فلسطين را از اشغال غاصبان آزاد مي كند، مقاومت است نه راه ديگر.

لزوم بازنگري در گزينه سازش و تسليم

وي تاكيد كرد : زمان آن رسيده است كه تا در گزينه سازش و شكست بازنگري شود و اينكه بگوييم اين گزينه مردم ما نيست و شما اي كساني كه حامي اين گزينه هستيد، در محاسبات خود بازنگري كنيد تا جايگاهي در ميان مردم خود داشته باشيد.

حمدان گفت : اگر چه پيروزي در نبرد غزه به دست آمد، اما اين نبرد همچنان ادامه دارد و پيروزي تنها زماني تكميل مي شود كه تمام سرزمين ما آزاد شود و همه آوارگان به سرزميني كه از آنجا رانده شده اند، بازگردند.

مقاومت تنها راه رسيدن به قدس

وي تصريح كرد : تنها راهي كه ما را به قدس، حيفا و تمام مناطق اشغال شده مي رساند، مقاومت است.

حمدان با بيان اينكه"اي مردم شما بوديد كه پيروزي را رقم زديد" خطاب به مردم ساكن در كرانه باختري نيز اظهار داشت : كرانه باختري نيز رمز پيروزي است كرانه اي كه ده هزار اسير در زندانهاي صهيونيستها دارد و در كنار مقاومت قرار دارد.

وي همچنين خطاب به فلسطيني هاي ساكن مناطق اشغالي 1948 گفت : اي مردم فلسطين ساكن اراضي اشغالي 1948 اين نبرد تمام امت است، شما بايد هم بدانيد در پايان پيروز مي شويد.

حمدان افزود : با وجود تمام رنجها و دردها پيروزي به دست آمد، زيرا هيچ پيروزي بدون بها و درد امكان ندارد،اما كساني كه از مردم ما و امت ما دفاع نكردند و بهايي پرداخت نكردند، بايد به خاطر آن كارهايي كه بر ضد مردم ما كردند، توبه كنند.

تشكر از امت اسلام و اردوغان

نماينده حماس در لبنان در ادامه از امت اسلام به سبب حمايت از مقاومت فلسطين تقدير كرد و گفت : از نخست وزير تركيه به خاطر موضع شجاعانه در حمايت مردم فلسطين تقدير مي كنيم و از آزادگان جهان و همچنين مردم و مسئولان ونزوئلا و بوليوي و اكوادور تشكر مي كنيم كه موضع شما حجت را بر برخي رهبران عرب و كساني كه مي گفتند ضربه زدن به اسرائيل خط قرمز است، تمام كرد، ولي شما گفتيد خط قرمز واقعي، ريختن خون فلسطيني است و ضربه زدن به اسرائيل واجب است.

حمدان خاطر نشان كرد : مقاومت همچنان در وضعيت خوبي است، اما همچنان بايد به حمايتهاي ادامه دهيد، زيرا نبرد تا آزادي فلسطين ادامه خواهد داشت.

لزوم محاكمه جنايتكاران صهيونيست

نماينده حماس همچنين گفت : سران رژيم صهيونيستي و در راس آنها ايهود اولمرت و شيمون پرز، ليوني و باراك به خاطر نسل كشي در غزه بايد محاكمه شوند و بايد بدانند هرگز در امنيت نيستند و مقاومت و آزادگان جهان در كمين آنها هستند.

مقاومت در صحنه سياسي نيز امتيازي نخواهد داد

حمدان در ادامه اظهار داشت : برخي پس از نبرد، از سياست مي پرسند؛ اولين مسئله اي كه درباره آن سخن مي گويم، مسئله آتش بس و بازگشايي گذرگاهها است برخي مي خواهند در سياست چيزي را كه دشمن در جنگ نتوانست از ما بگيرد به دشمن بدهند،ولي ما مي گوييم كسي كه در صحنه جنگ از خون خود گذشت، هرگز در صحنه سياسي امتيازي نخواهد داد، گذرگاهها بايد باز شود و محاصره بايد شكسته شود و درباره آتش بس نيز،ما معيارها و شرايطمان را اعلام كرديم.

وي افزود : به اين دليل بر باز شدن گذرگاه رفح تاكيد مي كنيم،زيرا مسئله فلسطين، مسئله امت اسلام است و نبايد در آغوش دشمن قرار گرفت و نكته ديگر اينكه توافقنامه 2005 ديگر اعتبار ندارد.

لزوم آشتي ملي بر اساس مقاومت نه سازش

حمدان گفت : مسئله بعدي، آشتي و گفتگوي داخلي فلسطيني است، ما بارها گفته ايم هيچ راهي براي خروج از بن بست، جز با گفتگو نيست و حماس بارها بر اين مسئله تاكيد كرده است، ما از جايگاه پيروز، خواهان آشتي و گفتگو هستيم برخي بر شكست مقاومت دل بستند ولي ما استوار مانديم و پيروز شديم و گزينه مشروعيت مردمي پيروز شد و اين مقاومت مشروعيت خود را در نبرد به دست آورد، آنكه مشروعيت مي بخشد مقاومتي است كه پيروز شد .

هرگز اسرائيل را به رسميت نمي شناسيم

وي خطاب به سازشكاران عرب و تشكيلات خودگردان گفت : كسي كه مشروعيت مي بخشد مقاومت پيروز در نبرد است. هر كس دنبال مشروعيت است، نزد ما بيايد، نزد مردم بيايد كه مشروعيت دارد؛ كساني كه جرات نكردند به شيمون پرز كه حقايق را وارونه نشان مي داد و دروغگويي مي كرد، اعتراض كنند؛ حق ندارند از مشروعيت حرف بزنند؛ رژيم صهيونيستي هيچ مشروعيت ندارد و هرگز اين رژيم را به رسميت نخواهيم شناخت.

نماينده حماس در لبنان در ادامه سخنان خود كه با شعارهاي الله اكبر حاضران در سالن همايش بيروت تاييد مي شد،اظهار داشت : درباره آشتي مي گوييم، ما در بن بست مشروعيت قرار نداريم كساني كه با دشمن ائتلاف كردند در بن بست مشروعيت قرار دارند؛ ما مشروعيت خود را تكميل كرده ايم و هرگز درباره آن شك نداريم.

حمدان خطاب به مسئولان تشكيلات خودگردان كه همچنان برگزينه سازش و تسليم تاكيد مي كنند،گفت : مقاومت و رزمندگان از هر گرايش و گروهي اعلام مي كنند اگر خواهان آشتي هستيد اول بايد علنا توقف هماهنگي امنيتي با رژيم صهيونيستي را متوقف و بازداشت شدگان را آزاد و بايد اعلام كنيد آشتي بر اساس مقاومت و نه سازش با دشمن باشد.

"ساف" نماينده مشروع ملت فلسطين نيست

وي خاطر نشان كرد : سازمان آزاديبخش فلسطين(ساف) با تركيب فعلي نماينده مشروع و واقعي ملت فلسطين نيست و ما خواهان مرجعيت جامعي هستيم كه همه ملت با همه گروهها و شخصيتها را زير يك چتر درآورد و سازوكار انتخاب رهبر و بازخواست وي و تصميم گيري ها واضح باشد.

حمدان گفت : به تمام كساني كه از سازمان آزاديبخش فلسطين دفاع مي كنند مي گويم معناي دفاع خود را بفهمد ما موافق هستيم كه يك مرجعيت واحد باشد، اما نمي توانيم قبول كنيم ساكت باشيد زمان آن رسيده است كاري انجام دهيد و درهاي اين سازمان را باز كنيد، اين سازمان متعلق به شما نيست، بلكه متعلق به ملت فلسطين است و اين سازمان بايد بر اساس پايه هاي دموكراتيك بازنگري و اصلاح شود در غير اين صورت نمي توان براي هميشه منتظر ماند.

شاليت فقط در برابر مبادله اسرا آزاد مي شود

نماينده حماس در لبنان بار ديگر بر موضع حماس درباره گلعاد شاليت نظامي اسير صهيونيست تاكيد و آزادي وي را تنها در چارچوب مبادله اسرا امكان پذير دانست.

حمدان اظهار داشت : درباره مبادله اسرا، ما موضع خود را تغيير نداده ايم و هيچ امتيازي هم نخواهيم داد و ما ليستي از اسرا را كه فقط مربوط به حماس نيست بلكه از تمام گروهها و قشرهاي مختلف ملت فلسطين است،ارائه كرده ايم و شاليت بازنخواهد گشت مگر اينكه اسيران ما برگردند.

وي افزود : به وضوح مي گوييم اگر دشمن معني اسير را مي فهميد اسيران خود را در جنگ نمي كشت .

حماس تسليم باج خواهي در بازسازي غزه نخواهد شد

نماينده حماس در لبنان درباره موضوع بازسازي ويراني هاي جنگ 22 روزه رژيم صهيونيستي در نوار غزه و تلاش برخي طرفها و كشورها براي در تنگنا قرار دادن دولت مردمي حماس از طريق ندادن كمكهاي بين المللي براي بازسازي گفت : اگر برخي تصور مي كنند ما تسليم باج خواهي در مسئله بازسازي خواهيم شد، در توهم به سر مي برند آنكه نتوانست بر روي تانك صهيونيستي وارد غزه شود هرگز از دروازه بازسازي غزه نخواهد توانست وارد شود.

وي تصريح كرد : بازسازي غزه بايد به دستان پاك و سالمي واگذار شود كه با يك دست از ملت فلسطين دفاع و با دست ديگر بازسازي مي كنند.

يکشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن