تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئوفي نژاد:نيازهاي اساسي جوانان نبايد مورد غفلت قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئوفي نژاد:نيازهاي اساسي جوانان نبايد مورد غفلت قرار گيرد
نيازهاي اساسي جوانان نبايد مورد غفلت قرار گيرد
زنجان - خبرگزاري مهر: استاندار زنجان به اهميت و جايگاه جوانان در رشد، توسعه و شكوفايي كشور اشاره كرد و گفت: نبايد امور و نيازهاي اصلي و اساسي اين قشر از جامعه مورد غفلت مسئولان واقع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رئوفي‌نژاد صبح چهارشنبه در نخستين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان زنجان، افزود: مسائل مرتبط با جوانان مربوط به حوزه كاري همه ارگانهاي اجرايي است بنابراين ارگانها بايد در ستاد ساماندهي امور جوانان استان زنجان عضو باشند.

وي تصريح كرد: اين قشر از جامعه را بايد به لحاظ معنوي، خودسازي و تقوا در مسير درست قرار داد تا دچار مشكل و سردرگمي ها نشوند و بايد اذعان كرد نبايد امور و نيازهاي اصلي و اساسي اين قشر از جامعه مورد غفلت مسئولان واقع شود.

استاندار زنجان با تاكيد بر اينكه در رسيدگي و ساماندهي امور جوانان نبايد فرصتها را به سادگي از دست داد، ابراز كرد: ضروري است كارها به صورت برجسته‌تر و برنامه‌ريزي دقيق‌تر باشد و براي موفقيت هرچه بيشتر و بهتر در اين مسير، بايد چالشها را مرتفع و خلاءها را نيز پر كرد.

رئوفي نژاد با بيان اينكه حضور جوانان در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها، كارساز و سرنوشت‌ساز است، گفت: بايد يقين دانست كه با حرف و شعار نمي‌توان امور جوانان را ساماندهي كرد و لازم است با اتخاذ تدابير و برنامه‌ريزي مناسب و شفاف سازي در راستاي رفع مشكلات اين قشر به جلو رفت.

وي افزود: هر جا اين انرژي قوي به حركت درآمده همه چيز را نيز به دنبال خود به حركت درآورده به طوريكه موتور محرك نهضت امام(ره) و انقلاب نيز جوانان بودند.

استاندار زنجان با اشاره به نقش جونان در پيروزي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي گفت: نقش جوانان در شكل‌گيري و روند انقلاب بر هيچكس پوشيده نبوده و نيست و آنها در واقع عامل تعيين‌كننده در نهضت و حركت امام خميني (ره) بودند.

همچنين مديركل ورزش و جوانان استان زنجان ساماندهي به امور جوانان را لازم و ضروري دانست و گفت: كار در حوزه جوانان بسيار گسترده و وسيع است و براي فعاليت مطلوب و مناسب در اين حوزه بايد با دقت بيشتري برنامه‌ريزي كرد.

ايرج رحماني با بيان اينكه مسكن، اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت، مشاركت‌هاي اجتماعي، ورزش و تربيت بدني ازجمله دغدغه‌هاي مسئولان در رابطه با امور مرتبط با جوانان به‌شمار مي‌رود، گفت: در اين خصوص كارهاي خوبي صورت گرفته كه بايد اين روند با قدرت بيشتري همچنان ادامه يابد.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن