تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815640007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح‌ا...‌زاده: گفتم كري نمي‌خوانم چون براي پرسپوليسي‌ها احترام قايلم آقاي قلعه‌نويي قبل از 10 نفره شدن چه تيمي بهتر بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: فتح‌ا...‌زاده: گفتم كري نمي‌خوانم چون براي پرسپوليسي‌ها احترام قايلم آقاي قلعه‌نويي قبل از 10 نفره شدن چه تيمي بهتر بود؟
ايران ورزشي - علي فتح‌ا...‌زاده دو روز قبل از سفر استقلال به تبريز راهي كشور آذربايجان و شهر باكو شد. اتفاقات بازي استقلال - تراكتورسازي اما سبب شد حاجي با وجود دوري از ايران نسبت به آن واكنش نشان دهد. مصاحبه‌اي كه مي‌خوانيد ارتباطي است از كشورمان با كشور آذربايجان.

قبل از بازي گفته بوديد يك تساوي هم براي ما كافي است اما توانستيد تراكتورسازي را مغلوب كنيد؟
بله، روز قبل از بازي به پرويز مظلومي گفتم اگر ما در تبريز يك مساوي هم بگيريم، صدر جدول را حفظ مي‌كنيم اما اعتقاد دارم شما مي‌توانيد در آنجا برنده باشيد. خوشبختانه بازيكنان استقلال و كادر فني زحمات زيادي كشيدند و خدا را شكر مي‌كنم كه سه امتياز را به دست آورديم.
بعد از بازي جنجال‌هاي زيادي در مورد پنالتي اول استقلال به پا شد. حتما از ماجرا باخبريد... مديرعامل تراكتور هم جوسازي بسياري كرد.
مگر براي پنالتي‌هايي كه در بازي‌هاي قبل به سود تراكتورسازي گرفته شده و پنالتي نبوده كسي به AFC شكايت كرده است؟ اگر اين گونه باشد رقبا هم بايد به خاطر آن صحنه‌ها به فيفا شكايت كنند. آقاي رفيعي پنالتي ما را برابر فجر سپاسي نگرفت و در همان بازي يك پنالتي ديگر به ضرر تيم ما اعلام كرد. پس ما هم بايد به فيفا شكايت كنيم؟ بهتر است آقاي جعفري ظرفيت باخت داشته باشد و خويشتنداري كند تا همه چيز فراموش شود. ما حاضر هستيم هرچه از ابتداي فصل به نفع ما گرفته شده برگردانيم و هرچه به ضرر ما گرفته شده به ما پس بدهند. آن وقت مي‌بينيد چه كسي متضرر شده است. ما بيشترين لطمه را از داوري خورديم اما هيچ‌كس اعتراضي نكرد.
قلعه نويي هم سعي در لوث كردن برد شما داشت.
من از شما سؤال مي‌پرسم و يا كارشناسان نظر بدهند. در نيمه اول كه هر دو تيم ۱۱نفره بودند و تا قبل از صحنه اخراج، چه كسي بيشترين حملات و فشار را انجام مي‌داد؟ فكر مي‌كنم اميرخان متوجه نشد كه بازي چگونه در جريان است و چگونه مي‌گذرد. قبل از 10 نفره شدن تراكتورسازي، استقلال برتر بود و من تيمم را مستحق برد مي‌دانم.
در بازي گذشته تراكتورسازي مقابل شهرداري داوري به سود تراكتورسازي بود، آيا آنها اعتراض كردند؟ ما هيچ اعتراضي نكرديم چون من خودم را جزيي از تراكتورسازي مي‌دانم و اين تيم را دوست دارم. اينگونه مسائل منصفانه نيست و از اين پس اگر جعفري بخواهد عليه استقلال جوسازي كند از او شكايت مي‌كنيم.
همچنين از قلعه‌نويي مي‌خواهم خويشتنداري كند چرا كه ما در تهران باختيم اما هيچ كدام از اين حرف‌ها را نزديم. با وجود اينكه در آن بازي هم از داوري ضربه خورده بوديم. خود قلعه‌نويي بارها گفته فوتبال مي‌گذرد و دوستي‌ها است كه باقي مي‌ماند پس بهتر است همه خويشتنداري كنيم و به فكر بازي‌هاي آينده باشيم. در بازي‌هاي استقلال مقابل راه‌آهن، سايپا و سپاهان از داوري لطمه خورديم اما قبول داريم كه اشتباهات جزيي از فوتبال است و بايد آن را پذيرفت.
دليل اينكه به سرعت به بازيكنان پاداش داديد چه بود؟
نوش جان بازيكنانم. در رختكن به يكي از مربيانم زنگ زدم و گفتم نفري دو و نيم ميليون پاداش مي‌دهم. در آن فضا و در آن شرايط برنده شدن هنر مي‌خواهد.
با اين برد روحيه خوبي هم براي دربي گرفتيد؟
تراكتورسازي تيم خوبي است و به اعتقاد من طرفدارانش نعمت هستند. وقتي در تبريز برنده مي‌شويم يعني امتياز ويژه‌اي گرفته‌ايم و بردن در آنجا خيلي خوشحالي دارد. معلوم است كه روحيه بازيكنان هم بالا مي‌رود.
قبول داريد برگزاري دربي در ساعت 18 خيلي دير است؟
ما هرچه بگوييم مي‌گويند انجام مي‌دهيم اما حالا كه هوا سرد است لااقل بايد از آفتاب ظهرها استفاده كرده و بازي را كمي عقب‌تر مي‌آوردند.
مظلومي مدعي شده بردن پرسپوليس مثل پيروزي‌هاي بارسا مقابل رئال عادي شده است، نظر شما چيست؟
پرسپوليس تيم بزرگي است. من هرسال كري مي‌خواندم ولي امسال اين كار را انجام نمي‌دهم. حتي يك حرفي زديم آقايان و دوستان نوشته بودند فتح‌ا...زاده به پرسپوليس ترحم كرد. پرسپوليس نيازي به ترحم من ندارد. اگر مي‌گويم كري نمي‌خوانم براي اين است كه براي آنها خيلي احترام قايلم. اميدوارم پرسپوليس با دنيزلي موفق شود و به جايگاه اصلي‌اش برسد اما تمام سعي‌‌ بازيكنان اين است كه در بازي روز پنج‌شنبه برنده شوند و من هم از آنها اين را مي‌خواهم.

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن