تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/آغاز به‌كار شصت‌وششمين گردهمايي معاونان فرهنگي جهاددانشگاهي در اهواز/ رييس جهاددانشگاهي خوزستان: رسالت جهاد تاثيرگذاري بر اقشار مختلف دانشگاهي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /آغاز به‌كار شصت‌وششمين گردهمايي معاونان فرهنگي جهاددانشگاهي در اهواز/ رييس جهاددانشگاهي خوزستان: رسالت جهاد تاثيرگذاري بر اقشار مختلف دانشگاهي است
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: استان‌ها

رييس جهاددانشگاهي خوزستان به ضرورت انجام فعاليت‌هاي فرهنگي با اولويت فعاليت‌هاي قرآني و سيره نبوي و ارتباط تنگاتنگ با روحانيت و دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها تاكيد كرد و گفت: رسالت جهاددانشگاهي حضور در دانشگاه‌ها و تاثيرگذار بودن بر اقشار مختلف دانشگاهي است.

به گزارش خبرنگار ايسنا، منطقه خوزستان، دكتر مجتبي مقبل‌الحسين در شصت‌وششمين گردهمايي معاونان فرهنگي جهاددانشگاهي و روساي مراكز و موسسات وابسته به معاونت فرهنگي، گفت: خوزستان استان حماسه‌هاي ماندگار، ميعادگاه رزمندگان و سرزمين شهداي فتح‌المبين، دهلاويه، طلاييه، چزابه، فكه و شلمچه است.

وي افزود: خوزستان استان شهدا است؛ استان منابع نفت، گاز و پتروشيمي و استاني با بزرگترين رودخانه‌هاي كشور و بزرگترين نيروگاه‌ها است. استاني كه بيشترين تعداد شهداي جنگي، جانبازان و آزادگان را دارد.

رييس جهاددانشگاهي خوزستان بيان كرد: ‌جهاددانشگاهي نهادي انقلابي با هويتي اسلامي و پيش‌گام در توسعه علم، فناوري و فرهنگ است. اين نهاد با اختلاف كمتر از يك‌ماه از آغاز جنگ تحميلي، براي مديريت و اداره دانشگاه تشكيل شده‌است.

مقبل‌الحسين افزود: جهاددانشگاهي خوزستان بخش‌هاي مختلفي دارد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به مركز پزشكي و مركز خدمات تخصصي ناباروري كه ماه گذشته افتتاح شد، اشاره كرد؛ با اين مراكز مي‌توان بخشي از نيازهاي استان را پوشش داد.

وي با بيان اين‌كه ميان جهاددانشگاهي خوزستان، مسوولان اجرايي استان و روحانيت استان ارتباط خوبي وجود دارد، گفت: با توجه به گذشت 30 سال از فعاليت جهاددانشگاهي، لازم است كه براي 30 سال آينده جهاد طرح و مهندسي جديدي تدوين كرد.

رييس جهاددانشگاهي خوزستان ابراز اميدواري كرد كه برگزاري گردهمايي معاونان فرهنگي سراسر كشور نتايج پرباري براي جهاددانشگاهي به دنبال داشته باشد.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن