تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816311121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسن عباسي: اكثر جوانان ايران اسير سكس فانتزي هستند!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: حسن عباسي: اكثر جوانان ايران اسير سكس فانتزي هستند!
وي گفت: امروزه ازدواج انسان با فضاي سايبر يكي از مشكلات اصلي بشر است كه غرب با آن مواجه است و اينكه فرد وارد فضاي سايبر مي شود يعني زندگي دوم ذهني پيدا مي كند.
مشرق نوشت:
حسن عباسي در كارگاه سه روزه آموزشي و توجيهي مديران كل تبليغات اسلامي كشور كه در هتل هماي بندرعباس درحال برگزاري است، اظهار داشت: يكي از معضلات اصلي افراد ذهن‌گرا، زندگي دوم و جهان موازي است كه در فضاي سايبر متجلي شده و انسان را از عالم واقعيت دور مي كند و اين خطري است كه مانع تحقق ظهور مي شود.

وي در ادامه با اشاره به افزايش روزافزون حجم رسانه‌ها و اطلاعات بيان داشت: مسئله امروز ما گيرنده پيام است، ما تغيير نسلي را شاهد هستيم و مي‌توانيم در مطالعه خود پنج نسل را در سال‌هاي ۱۳۰۰، ۱۳۲۰، ۱۳۴۰، ۱۳۶۰ و ۱۳۸۰ مدنظر داشته باشيم كه اين افراد در اين سال‌ها در بحث خوراك ذهني متفاوت هستند.

رئيس مركز بررسي‌هاي دكترينال امنيت بدون مرز گفت: امروز ظرفيت تعداد واژگان تخصصي كه يك نوجوان مي داند از ۱۰ هزار واژه فراتر مي‌رود و حجم اطلاعاتي كه فرد امروز دريافت مي‌كند قابل مقايسه با گذشته نيست و اگر كتاب، اينترنت، روزنامه و تلويزيون نباشد احساس تشنگي اطلاعات مي‌كنيد و اين حجم عظيم دنيا كه مغز شما ظرفيت آن را دارد در گذشته فراهم نبوده است.

عباسي با اشاره به زندگي ذهني در افراد دهه ۸۰ افزود: در چنين شرايطي زندگي از حالت عيني خارج شده و ذهني مي‌شود و زندگي ذهني به جهان موازي مي‌انجامد كه در اين جهان موازي شما در ذهن خود زندگي كرده و تخيل كرده و آنچه نمي‌توانيد در عالم واقعيت باشيد را در عالم تخيل مي‌سازيد و وقتي به جهان موازي مي‌رسيد به نسبت اين عالم، عالم‌هاي متعددي براي خود مي‌بينيد.

وي با اشاره به اينكه ما در اسلام جهان موازي را قبول نداريم، يادآور شد: امروز زندگي بيشتر ذهني است و افراد به دليل حجم عظيم اطلاعاتي كه دارند بيشتر در ذهن زندگي مي‌كنند و اين فضا را در فضاي سايبر متجلي كرده و زندگي دوم به زندگي اول مقدم مي‌شود و در واقع انسان از عالم واقعيت دور شده و اين از خطراتي است كه مانع تحقق ظهور است.

اين كارشناس استراتژيك با بيان اينكه ما در مقطعي با افت شديد تحصيلي در دانشگاه ها مواجه بوده ايم، بيان داشت: امروز جواناني كه با كامپيوتر كار مي كنند ذخيره واژگاني كه بتوانند با كامپيوتر كار كنند چيزي بالاي ۱۰۰۰ واژه است؛ درحالي يك استاد علوم انساني ۴۰۰۰ - ۳۵۰۰ واژه مي دانسته است.

سرعت اس ام اس رقابت بين سنين نوجوانان ابتدايي

رئيس مركز بررسي‌هاي دكترينال امنيت بدون مرز سرعت اس ام اس را رقابت بين سنين نوجوانان ابتدايي عنوان كرد و افزود: پس ما يك تغيير و تحولي تكنولوژيكي را مي بينيم كه بر روي جسم افراد هم تاثير گذاشته و ظرفيت پذيرش اين فرد براي اطلاعات بيشتر شده است.

عباسي اضافه كرد: با نگاهي به افراد زير ۳۰ سال كه دائم در سايت ها، اينترنت و ماهواره به دنبال اطلاعات جديد هستند، متوجه مي شويم مشكل امروز ما ظرفيتي است كه در ذهن افراد به وجود آمده كه به «ذهن پروار» مشهور است و از نشانه هاي آخر الزمان است.

وي با اشاره به اينكه كل حركت انبياء بر اين بود كه عقل بشر ارتقا يابد، گفت: در زمان ظهور حضرت مهدي (عج) به دنبال آن هستند تا قرآن را با حداكثر ظرفيت در اين ذهن هاي موسع پياده كنند پس بشر بايد براي آخر الزمان آماده باشند و درك و فهم قرآن را پيدا كند و اين ظرفيت ها به وجود مي آيد؛ اما شيطان آنها را اشغال مي كند.

سينماگران نگاه رو به جلو ندارند

وي بيان داشت: وضعيت ذهن نسل دهه ۸۰ منفعل نيست بلكه فعال است؛ چرا كه حوصله ديدن كارتون و فيلم ندارند، اما افراد زير ۱۵ سال وضعيت آنها بدتر است چرا كه حوصله ندارند در سينما فيلم ببينند.

عباسي گفت: اينكه برخي وضعيت سينما را بحراني و سانسور شده تلقي مي كنند به اين دليل است كه سينماگران ما متوجه نيستند كه براي سينماي ۱۳۴۰ آماه مي شوند، در واقع سينماگران ما نگاه رو به جلو ندارند.

وي خاطر نشان كرد: همينطور دغدغه ارشاد اين است كه سرانه مطالعه در ايران دو دقيقه است درحالي كه اگر به سريال ۲۴ غرب نگاه كنيم داراي ۸ فصل است كه طي ۹ سال در آمريكا پخش شده است و بيشتر دانشجويان هم اين فيلم را ديده اند؛ بنابراين طبق تحقيقي بر روي اين سريال از دانشجويان دختر خواسته شد كه اين فيلم را پياده كنند.

رئيس مركز بررسي‌هاي دكترينال امنيت بدون مرز افزود: امروز حجم مطالعه بالاست؛ اما از طريق تلويزيون و كامپيوتر نه از طريق كتاب؛ البته ممكن است اين شيوع مطالعه (كتاب) در ايران برد داشته باشد اما در كمتر از ۱۰سال ديگر اهيمت مطالعه از جنس كتاب افول مي كند.

حسن عباسي ادامه داد: هم اكنون يك زن ۳۰ ساله متاهل و بچه دار سنتي كه ماهواره نمي‌بيند و فقط از تلويزيون جمهوري اسلامي استفاده مي‌كند در شبانه روز از چهار كانال، به طور متوسط چهار فيلم و در هفته نيز دو فيلم سينمايي مي‌بيند؛ به اين ترتيب در مجموع در سال حداقل ۱۰۰۰ قسمت فيلم خواهد ديد كه به نياز او تبديل شده است، حالا اين را مقايسه كنيد با انسان نسل‌هاي قبل كه حداكثر در طول سال پنج رمان مي‌خواند، اما اكنون هر كدام از فيلم‌ها در حد يك رمان است

به گفته وي؛ تدوين تصاوير زياد ذهني باعث ايجاد يك سينماي ذهني مي‌شود و وقتي ساخته ذهن با عالم واقع مشابه نباشد، به دليل ضعف جسمي از يك طرف و كامل بودن ساخته ذهن از جهت زيبايي و كمال، فرد بتدريج از زندگي واقعي به سمت زندگي موازي مي‌رود و به دليل كم آوردن جسم در اين مسير، هر چه جلو مي‌رود ناكامي اش بيشتر مي‌شود.

زندگي دوم بحران تجربه شده غرب در آينده

حسن عباسي بحران آينده را بحران «زندگي دوم» دانست و گفت: فرد آرزوهايي كه به آن دست نيافته و در خود نمي‌بيند را در فضاي مجازي مي‌سازد و هر چه تفاوت ذهنيت با عالم واقع بيشتر شود، اين فرد از زندگي طبيعي باز مي‌ماند.

عباسي خاطرنشان كرد: در فيلم هاي مستجهن قبلي كه به خورد جوانان و افراد داده مي شد، نسلي آن ها را مي ديدند و با بازيگرها همزاد پنداري مي كردند؛ در حالي كه امروز در آثار جديد بازي هاي رايانه اي فرد خود يكي از طرفين بازي است يعني خود چارچوب ها را مديريت مي كند و اين خطرناك تر است.

وي با اشاره به اينكه بيش از ۵۰ درصد جوانان ما هم اكنون اسير سكس فانتزي هستند و در آينده نمي‌توانند شريك جنسي مناسبي براي همسرشان باشند، گفت: امروزه ازدواج انسان با فضاي سايبر يكي از مشكلات اصلي بشر است كه غرب با آن مواجه است و اينكه فرد وارد فضاي سايبر مي شود يعني زندگي دوم ذهني پيدا مي كند.

سينماگران غرب ماهيت فيلسوفي دارند!
عباسي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: سينماگران غرب براي ساخت هر فيلمي با يك فلسفه فيلم خود را به مخاطب منتقل مي كنند در واقع امروز سينماگران غرب عمدتا ماهيت فيلسوفي دارند؛ درحالي كه سينماگران ما فيلم هاي مانند پوپك و مش ماشالله مي سازند و فكر مي كنند بايد مردم را سرگرم كنند.

رئيس مركز بررسي‌هاي دكترينال امنيت بدون مرز تصريح كرد: پشت تمام سريال ها و فيلم هاي غرب فلسفه خوابيده، در واقع تمام پيچيده ترين فلسفه غرب از جمله نفس روح را با همين نشانه ها در قالب سريال و فيلم در ساده ترين شكل به خورد افراد مي دهند.

وي افزود: اينكه شبهه ها امروز چطور مطرح مي شود ، شبهه ها نوشتاري نيست بلكه بي سر و صدا آمده و اصل آن به شيوه اي به خورد افراد داده مي شود كه خود نيز متوجه نيستند .

اوي با بيان اينكه هفته گذشته ۲۲ جلد كتاب را طي نامه اي به رئيس سازمان صدا وسيما، ارشاد و غيره ارسال كردم، اظهار داشت: اين كتاب ها كه خود غرب منتشر كرده اند بزرگترين استادان دانشگاه آمريكا پشت سر اين كتاب ها قرار دارند و در كشور ما نيز همين فيلم و كتاب و كارتون ها حتي از سوي برخي مراكز رسمي و معتبر به خورد مخاطب داده مي شود درحالي كه فلسفه آن كه نابودي معاد است، توجه نمي شود.

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن