تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813610056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشايي همچنان خواب رياست جمهوري مي‌بيند!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مشايي همچنان خواب رياست جمهوري مي‌بيند!
با اين روند آقاي احمدي نژاد تمام اعتبار سياسي ، خانوادگي و علمي خود را پاي كسي ذبح مي كند كه نبايد مي كرد.
دولت و جريان انحرافي در انتخابات دخالت دارند و ما براي اين مساله نشانه هاي قطعي و مسلم داريم و باخبريم از اين بي تقوايي ها و بي مهري هايي كه در حق انقلاب صورت مي گيرد.

حجت الاسلام حسن نوروزي عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي اعتدال etedaal.ir ، تصريح كرد: پر واضح است كه تغيير و تحولات مسئولين مالي و سياسي در استانها و شهرستانها با هدف كمك به كساني صورت گرفته و مي پذيرد كه بتوانند نيروهاي حامي كسي را كه به رياست جمهوري آينده مي انديشد به مجلس بفرستند.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي تاكيد كرد: دولت و جريان انحرافي در انتخابات دخالت دارند و ما براي اين مساله نشانه هاي قطعي و مسلم داريم و باخبريم از اين بي تقوايي ها و بي مهري هايي كه در حق انقلاب صورت مي گيرد.

دبير كميسيون شوراها و امور داخلي كشور خاطرنشان كرد: دولت سعي دارد تا جايي كه مي تواند نيروهاي ضعيف خود را به شكل فله اي وارد مجلس كند تا بعدا بتواند كانديداي مورد نظر خود را به عنوان رييس جمهور دوره يازدهم معرفي كند و از همين رو سعي دارد حاميانش را به مجلس بفرستد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: دولتي ها و شخص آقاي احمدي نژاد اشتباهي استراتژيك را مرتكب مي شوند و حمايتهاي مكرر او از مشايي اصلا معنا ندارد و توجيهي ندارد كه از مشايي در مراسم توديع و معارفه رئيس جديد ميراث فرهنگي تمجيد كرده است.

عضو كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي افزود: با اين روند آقاي احمدي نژاد تمام اعتبار سياسي ، خانوادگي و علمي خود را پاي كسي ذبح مي كند كه نبايد مي كرد.

وي در خاتمه تاكيد كرد: مشايي همچنان دارد خواب رياست جمهوري يازدهم را مي بيند.

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن