تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814806964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه ورزشي استان قزوين
اخبار كوتاه ورزشي استان قزوين
قزوين- خبرگزاري مهر: مسابقات قهرماني وزنه برداري نيروي زميني ارتش ، ميزباني مسابقات تنيس روي ميز دهه فجر، برگزاري مسابقات سنتي لوچو از مهمترين خبرهاي ورزشي استان قزوين است.

به گزارش خبرگزاري مهر، مسابقات قهرماني وزنه برداري نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران كه از روز گذشته به ميزباني قزوين در سالن جهان پهلوان تختي اين شهر آغاز شده است امروز نيز در اوزان 94، 105 و به اضافه 105 كيلوگرم ادامه يافت.

در اين دوره از رقابت ها 160 وزنه بردار در قالب 25 تيم از يگان ها و پادگان هاي نيروي زميني ارتش شركت كرده اند.

در رقابتهاي انجام شده در دسته 62 كيلوگرم اين رقابت ها محمد فاطمي از گروه 33 تهران با مهار وزنه 241 كيلوگرم (101 در يك ضرب و 140 در دو ضرب) به مقام نخست دست يافت، اميد رييعي از 04 بيرجند با 225 كيلوگرم (105 در يك ضرب و 120 در دو ضرب) و سعيد كوراني از لشگر 81 كرمانشاه با مهار وزنه 203 كيلوگرم (91 در يك ضرب و 112 در دوضرب) به ترتيب دوم و سوم شدند.

در وزن 69 كيلوگرم سجاد بهروزي ملي پوش كشورمان از لشگر 77 خراسان با مجموع 289 كيلوگرم توانست عنوان قهرماني را از آن خود كند.

همچنين ميلاد حياتي از لشگر81 كرمانشاه با مجموع 250 كيلوگرم در حركات يك ضرب و دو ضرب و آرش حسين پور از لشگر 21 تهران با مجموع 230 كيلوگرم در رده دوم و سوم جاي گرفتند.

در وزن 77 كيلوگرم مرتضي رضائيان نائب قهرمان جوانان جهان از 04 بيرجند با مجموع 310 كيلوگرم به مقام قهرماني رسيد، كيقباد رستمي از تيپ 35 كرمانشاه با مجموع 272 كيلوگرم در مكان دوم ايستاد و يونس نوري از هوانيروز با مجموع 250 كيلوگرم سوم شد.

در دسته 85 كيلوگرم اين رقابت ها نيز علي اسدي از گروه 99 تهران با مجموع 295 كيلوگرم به مقام نخست دست يافت، سيد احسان جاهد از گروه 401 تهران با مجموع 288 كيلوگرم در رده دوم جاي گرفت و حميد اللهياري از لشگر 21 تبريز با مجموع 278 كيلوگرم در سكوي سوم ايستاد.

اين رقابتها امروز دوشنبه با رقابت ورزشكاران اوزان 94، 105 و به اضافه 105 كيلو گرم به پايان خواهد رسيد.

برگزاري مسابقات تنيس فجر

دبير هيئت تنيس روي ميز استان قزوين گفت: به مناسبت گراميداشت سي و سومين سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، مسابقات پينگ پنگ جام فجر در چهار رده سني برگزار مي شود.

ابوالفضل حمزه اي اظهارداشت: اين رقابت ها به صورت باشگاهي در رده سني بزرگسالان و انفرادي در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار مي شود.

وي اضافه كرد: رقابت هاي تنيس روي ميز باشگاهي استان قزوين (جام فجر) از 13 بهمن ماه در سالن پينگ پنگ مجموعه ورزشي غدير به صورت تيمي در دو روز برگزار خواهد شد.

به گفته حمزه اي مسابقات انفرادي بزرگسالان نيز 16 و 17 بهمن ماه، رقابتهاي انفرادي در روزهاي 18 و 19 ، رده سني پيشكسوتان 20 بهمن ماه و رقابت هاي نونهالان نيز 21 بهمن ماه امسال برگزار مي شود.

اين مسئول ورزشي تصريح كرد: در ساير مناطق استان نيز مسابقات پينگ پنگ با هماهنگي هيئت ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برگزار و مراسم تجليل و اهداء مدال و جوايز مسابقات پينگ پنگ جام فجر قزوين نيز در روز 23 بهمن انجام خواهد شد.

دبير هيئت تنيس روي ميز قزوين از حضور چهار تنيسور استان در رقابت هاي آزاد (اوپن) و دسته برتر قهرماني كشور در زنجان خبر داد و يادآورشد: با مشخص شدن نفرات برتر در مسابقات انتخابي كه در حال برگزاري است، تنيسورهاي برتر قزوين انتخاب و دوازدهم بهمن ماه به زنجان اعزام مي شوند.

برگزاري مسابقات كشتي سنتي لوچو قزوين

رقابت هاي كشتي سنتي "لوچو" قزوين به مناسبت دهه فجر و انتخاب ورزشكاران تيم استان براي شركت در مسابقات قهرماني كشور برگزار شد.

اين مسابقات در سه رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از سوي هيئت ورزش هاي روستايي و عشايري در چوبيندر قزوين برگزار شد.

در رده سني نوجوانان اين رقابت ها و در وزن منهاي 60 كيلوگرم، حسين صالحي از آبيك عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد، محمد برزگر سلطاني از بوئين زهرا در وزن منهاي 70 كيلوگرم و رسول شفيعي در به اضافه 70 كيلوگرم از تاكستان اول شدند.

در رده سني جوانان نيز در اوزان منهاي 60 محمد رضا سلطاني و در به اضافه 70 كيلوگرم حافظ اسلامي هر دو از آبيك عنوان نخست را بدست آوردند.

همچنين محمدرضا مراديان از بوئين زهرا و محمدجعفر نانكلي از چوبيندر به ترتيب در وزن هاي منهاي 80 و به اضافه 80 كيلوگرم مقام قهرماني را از آن خود كردند.

در رده سني بزرگسالان اين مسابقات نيز مهدي زارعي از بوئين زهرا نيز در وزن منهاي 85 كيلوگرم به قهرماني رسيد و در وزن به اضافه 85 كيلوگرم نيز ابوالفضل صدري از تاكستان به عنوان نخست دست يافت.

كشتي سنتي لوچو از ورزشهاي اختصاصي مناطق شمالي كشور و پايگاه اصلي آن استان مازنداران است.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن