تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821022261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سالن كنفرانس


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: سالن كنفرانس
نمي‌خواستيم غافلگير شويم
فركي: تساوي خوشحال كننده بود

ايران ورزشي- حسين فركي سرمربي نفت تهران كه بعد از 3 باخت پياپي، موفق شد جلوي سايپا يك امتياز بگيرد از كسب اين تساوي خوشحال است و در مورد بازي گفت: «كسب يك امتياز در ديداري خارج از خانه مقابل سايپا مي‌تواند براي ما خوشحال‌كننده باشد. به خاطر شرايط دو تيم بازي خوبي از آب در نيامد البته ما براي ۳ امتياز اين ديدار برنامه‌ريزي كرده بوديم اما خيلي محتاط شروع كرده بوديم و اين روند را تا آخر ادامه داديم. علت محتاط‌ بازي كردن ما اين بود كه نمي‌خواستيم در اين مسابقه هم مانند ۳ ديدار گذشته غافلگير شويم و شرايط تيم ما بيشتر از اين به‌هم بريزد. بازي كيفيت فني بالايي نداشت اما يك امتياز هم در خارج از خانه مي‌تواند براي ما خوشحال‌كننده باشد.»

بازي از نظر فني كيفيت خوبي نداشت
صالح: از روند گل نخوردن و نباختن سايپا راضي‌ام

ايران ورزشي- مجيد صالح سرمربي سايپا بعد از تساوي خانگي با ابراز رضايت از گل نخوردن تيمش، درباره بازي با نفت گفت:‌ «از اينكه در ديدار مقابل نفت تهران گلي دريافت نكرديم و نباختيم راضي هستم. بازي از نظر فني كيفيت خوبي نداشت. مقابل صبا هم شبيه اين مسابقه را انجام داديم و نتوانستيم نمايش خوبي ارائه كنيم. بازيكنان دو تيم در كنترل توپ مشكل داشتند و نتوانستند تاكتيك‌هاي موردنظر مربيان را به خوبي در زمين پياده كنند.»

به داور باختيم
كاستا: ما خوب بوديم، فولاد خوش‌شانس

ايران ورزشي- شكست در خانه فولاد آن چيزي نبود كه خوزه آلبرتو كاستا انتظارش را داشته باشد و به همين خاطر است كه با عصبانيت مي‌گويد: «بازي براي ما يك قسمت خوب داشت و يك قسمت بد. بعد از اخراج ممبيني بازي كاملا به نفع فولاد تغيير كرد در حالي كه تا پيش از آن تيم من خيلي خوب بازي مي‌كرد. فولاد خوش‌شانس بود كه بعد از 10 نفره شدن ما زود گل زد و بايد اعتراف كنم كه به داور باختيم. از بازيكنانم راضي‌ام و تقصير را گردن آنها نمي‌اندازم چون فوتبال درستي انجام دادند و فقط وقتي بعد از گل اول عصبي شدند ديگر نتوانستند به بازي برگردند. حق صنعت نفت باخت نبود ولي مطمئن باشيد در بازي‌هاي بعدي جبران مي‌كنيم.»

با اين برد از بحران خارج شديم
جلالي: داوري همين است، يك روز براي تو و يك روز به ضررت

ايران ورزشي- برخلاف آباداني‌ها كه همه تقصيرهاي شكست خود را سهم داور مي‌دانند، سرمربي فولاد معتقد است كه داوري بازي كاملا متعادل بوده و جالب‌تر وقتي است كه در واكنش به اعتراض نفتي‌ها مي‌گويد: «داوري هم مي‌تواند يكي از اتفاقات فوتبال باشد. اصلا داوري همين است، يك روز به نفع تو و يك روز هم به ضررت. هر چند معتقدم داوري آنقدرها هم كه نفتي‌ها مي‌گويند مشكلي نداشت.» جلالي سپس به بازي اشاره مي‌كند: «بازي سنگيني بود اما در مجموع از عملكرد بازيكنانم راضي‌ام. نسبت به بازي قبلي‌مان خيلي بهتر بوديم و فكر مي‌كنم اين سه امتياز ما را از بحران خارج كرده. با اين بازي و اين نتيجه به آينده فولاد خيلي خوشبين هستم.»

هواداران انرژي مضاعفي به ما مي‌دهند
پورغلامي: مقابل صبا شانس آورديم

ايران ورزشي- فرهاد پورغلامي كاملا به بازي خوب و قدرتمند صبا صحه مي‌گذارد و معتقد است اگر بردند از روي شانس بوده و البته حمايت تماشاگران! پورغلامي در همين رابطه در جمع خبرنگاران مي‌گويد: «امروز (ديروز) شاهد يك بازي پرهيجان و پراسترس بوديم. توپ مدام روي دروازه‌ دو تيم بود و همين مساله بازي را جذاب و تماشاگر‌پسند كرده بود. تماشاگران روي سكو آرام و قرار نداشتند. از قبل هم پيش‌بيني مي‌كرديم كه بازي ما با صبا اينگونه زيبا باشد.» سرمربي ملوان به تمجيد از صبا مي‌پردازد و مي‌گويد: «تيم عبدا‌... ويسي خوب و تهاجمي بازي مي‌كند و ما امروز براي اين پيروزي زحمت كشيديم. نكته مهم بازي حمايت همه جانبه هواداران بود. آنها انرژي خود را از سوي سكوها به تيم منتقل كردند. اگر بازي‌ها در روزهاي آخر هفته برگزار شود تماشاگران بيشتري به ورزشگاه مي‌آيند هر چند تماشاگران ملوان همواره حامي ما بوده‌اند.» پورغلامي به ركورد گل نخوردن اين تيم در ۶ بازي پي‌درپي اشاره مي‌كند: «در هفته‌هاي اخير خط دفاع و دروازه‌بان ما بدون اشتباه بازي كردند هر چند در بازي با صبا كمي هم خوش‌شانس بوديم.»

ويسي: داوري عالي بود
با 20 جوان بهتر از 20 ستاره مي‌توان نتيجه گرفت

ايران ورزشي- شكست يك- صفر صبا مقابل ملوان ذره‌اي از نگاه منطقي عبدا... ويسي به مسابقه نكاسته است. به همين خاطر است كه ويسي بعد از اين بازي وقتي در جمع خبرنگاران حاضر مي‌شود، درباره شكست تيمش مي‌گويد: «بازي خيلي خوبي بود. جوانمردانه، هجومي و تماشاگر‌پسند بازي كرديم. در نيمه اول ملوان خيلي خوب بازي كرد و ما روي ضد حملات برنامه داشتيم اما در نيمه دوم قضيه برعكس بود. ملوان در نيمه اول گل زد و ما سه امتياز را از دست داديم.» او همچنين از معدود مربياني است كه بعد از شكست لب به شكايت از داوري نمي‌گشايد: «داور عالي سوت زد و اين برد را به كادر فني، بازيكنان و هواداران ملوان تبريك مي‌گويم. امروز (ديروز) تماشاگران انزلي را بسيار خوب ديدم. هر چند به خاطر سردي هوا و همچنين پخش تلويزيوني مسابقات از شبكه‌هاي استاني مردم كمتر به ورزشگاه‌ها مي‌آيند و ترجيح مي‌دهند با هزينه كمتري بازي‌ها را نگاه كنند.» ويسي در مورد بستن تيم در ابتداي فصل مي‌گويد: «تيم بستن در ابتداي فصل خودش يك هنر است و ترجيح مي‌دهم ۲۰ جوان باانگيزه را جذب كنم زيرا با آنها بهتر از ۲۰ ستاره مي‌توان نتيجه گرفت.» مرد آنهايي هستند كه در بي‌پولي داماش را ترك نكردند

تارتار: از نتيجه نااميد بوديم اما مساوي كرديم

ايران ورزشي- تساوي شگفت‌انگيز داماش مقابل مس كه در 2 دقيقه رقم خورد، شادي بزرگي را براي مهدي تارتار به ارمغان آورده تا او در اين رابطه بگويد: «هفته پيش هم گفته بودم عروسي به كوچه ما هم مي‌آيد و همه چيز دست خدا است. خدا اگر بخواهد بهترين اتفاق‌ها را در بهترين شرايط رقم مي‌زند. در اين بازي خود ما هم از نتيجه قطع اميد كرده‌ بوديم، اينكه بتوانيم بعد از خوردن 2 گل به بازي برگرديم اما در 2 دقيقه ورق برگشت و اين خواست خدا بود.» او در مورد صحبت‌هاي ابراهيم قاسمپور مي‌گويد: «در اين شرايط خوب نيست كه حرفي بزنم تا جو باشگاه بدتر شود اما فكر مي‌كنم مرد آنهايي هستند كه در داماش ماندند و در زمان بي‌پولي داماش را تنها نگذاشتند. من اگر دنبال پول بودم به پيشنهاد خوب مس سرچشمه در هفته چهارم پاسخ مثبت مي‌دادم. پس من دنبال پول نبودم.» سرمربي داماش در مورد اعتراض چاووشي بعد از گلزني‌اش توضيح مي‌دهد: «ما با چاووشي تمرين كرده بوديم تا از او در دقايق آخر مسابقه استفاده كنيم و براي اين كار برنامه‌ريزي كرده بوديم. تعويض او تعويض خوبي بود و از اين بازيكن تشكر ويژه‌اي مي‌كنم كه براي ما گلزني كرد.»

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن