تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816621969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

۱۲ هزار واحد مسكن مهر پايان هفته با حضور رئيس جمهور افتتاح مي شودطرح مسكن مهر در استان سمنان80 درصد پيشرفت فيزيكي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ۱۲ هزار واحد مسكن مهر پايان هفته با حضور رئيس جمهور افتتاح مي شودطرح مسكن مهر در استان سمنان80 درصد پيشرفت فيزيكي دارد
يكي از طرح هاي بزرگ اقتصادي دولت ، طرح مسكن مهر است كه استان سمنان هم از اين طرح بزرگ بي نصيب نمانده است . در استان سمنان 32 هزار و 378 واحد مسكوني مهر در حال ساخت يا ساخته شده است كه از اين تعداد 19هزار و 584 واحد به صورت سنتي ساز و 12 هزار و 794 واحد به صورت صنعتي ساز است . در خرداد ماه 90 و مرحله اول از واگذاري واحدهاي مسكوني مهر حدود ۴ هزار واحد توسط معاون اول رئيس جمهور به متقاضيان واگذار شد .

۱۲هزار واحد مسكن مهر آخر هفته با حضور رئيس جمهور در استان سمنان واگذار مي شود

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان سمنان از واگذاري ۵ هزار واحد مسكن مهر در اين استان در آينده نزديك خبر داد و گفت : البته بسياري از تعاوني ها واحدها را آماده كرده و تعداد زيادي از متقاضيان در آن ها ساكن شده اند كه پايان هفته با حضور رئيس جمهور به طور رسمي افتتاح مي شود. صادقي افزود : در مجموع در شهر سمنان ۷ هزار و 622 واحد سنتي و ۴ هزار و 560 واحد صنعتي ، در شاهرود ۵ هزار و 134 واحد سنتي و ۴ هزار و 884 واحد صنعتي ، در دامغان ۲ هزار و 430 واحد سنتي و هزار و 616 واحد صنعتي ، در گرمسار هزار و 159 واحد سنتي و هزار و 616 واحد صنعتي در حال ساخت است . اميني يكي از متقاضيان مسكن مهر در سمنان كه ۳ ماه است در يكي از واحدهاي مسكن مهر ساكن شده گفت : من بعد از 12 سال مستاجري توانستم با اجراي اين طرح صاحب خانه شوم و در مجموع اجراي اين طرح براي افرادي مثل من كه توان خريد مسكن به صورت آزاد را نداشتند بسيار خوب است . محبوبي هم كه حدود يك سال است در مجموعه مسكن مهر سمنان ساكن شده در مورد واحدهاي مسكوني مهر اظهار رضايت كرد و افزود : قرار بود محوطه سازي مجموعه مسكن مهر انجام شود اما متاسفانه هنوز خبري از محوطه سازي نيست و از مسئولان تقاضا مي كنم اين كار را سريع تر انجام دهند . يكي ديگر از متقاضيان مسكن مهر كه در واحد خود ساكن شده است از استحكام بناهاي ساخته شده اظهار نارضايتي كرد و گفت : متاسفانه هنوز يك سال نگذشته ديوار هاي خانه ترك خورده و نم زده است . وي گفت : براي پاركينگ از ما مبلغي دريافت كردند اما متاسفانه دور پاركينگ ها همه باز است و امنيت ندارد . سعيدي هم از متقاضيان مسكن مهر كه ۳ ماهي است در منزل خود ساكن شده ، گفت: براي متراژ 85 متر از ما حدود 18 ميليون تومان هزينه گرفتند اما از تعاوني هاي ديگر براي همين متراژ حدود 13 تا 14 ميليون وجه دريافت كرده اند .

ساختمان هاي مسكن مهر به لحاظ استحكام مشكلي ندارد

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان سمنان در مورد فضاسازي و محوطه سازي در مسكن مهر گفت : فضاسازي قطعه با خود تعاوني هاست اما آماده سازي خيابان ها و پياده روها با شهرداري است كه تازه تحويل شهرداري شده تا منطقه از نخاله هاي ساختماني پاك سازي و خيابان ها پس از مهلتي كه به شركت هاي آب ، برق و گاز براي حفاري هاي نهايي داده شده آسفالت مي شود . صادقي درمورد استحكام بناهاي مسكن مهر افزود : بناهاي مسكن مهر به لحاظ استحكام ضعيف نيستند و بروز ترك دليل مستحكم نبودن بنا نيست. ترك ها مي تواند به علت استفاده از گچ ضعيف و سفيدكاري در فصل نامناسب باشد . وي گفت : البته ساختمان هاي مسكن مهر تا يكسال ضمانت دارند و متقاضيان مي توانند هر گونه مشكلي را به تعاوني خود گزارش و تعاوني ها موظف هستند عيوب را برطرف كنند. رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان سمنان همچنين درباره تفاوت آورده متقاضيان هم اظهار داشت : البته در بخش صنعتي ساز كه همه يكسان است و فقط در سنتي ساز ها اين اتفاق افتاده و آن هم به علت استفاده از مصالح با كيفيت هاي متفاوت است كه هر تعاوني بنا بر تصميم اعضا از مصالح با قيمت هاي متفاوت استفاده كرده كه درآورده متقاضيان تاثيرگذار است.

مشكلات مربوط به شهرداري تا يك ماه آينده برطرف مي شود

نجاريان شهردار منطقه 2 سمنان هم در مورد مشكل رفت و آمد ساكنان مسكن مهر سمنان گفت : در حال حاضر يك خط اتوبوس واحد به مردم اين منطقه خدمات مي دهد و اضافه شدن يك خط ديگر در برنامه است و براي خدمات رساني توسط تاكسي ها هم در حال پي گيري هستيم و تاكسي راني هم براي افزايش تاكسي در اين منطقه برنامه هايي دارد . وي همچنين در مورد جمع آوري نخاله هاي ساختماني هم افزود : براي جمع آوري نخاله هاي ساختماني قرار شد كارهاي آب ، برق و گاز تا 15 دي ماه تكميل و به مدت يك ماه در اختيار شهرداري قرار گيرد تا منطقه مسكن مهر سمنان تسطيح ، آسفالت و جمع آوري نخاله هاي ساختماني انجام شود .

ساخت و ساز در مسكن مهر استان سمنان شتاب لازم را دارد

استاندار سمنان پيشرفت فيزيكي طرح مسكن مهر در استان را 80 درصد عنوان كرد و افزود : وضعيت ساخت و ساز و اجراي مسكن مهر در استان خوب است و شتاب لازم را دارد و در مجموع تلاش بي وقفه اي براي آماده سازي و تحويل اين مسكن ها به متقاضيان انجام مي شود. وي افزود : در ساخت مسكن مهر در استان امتياز زمين در داخل شهر ، رعايت الگوي اسلامي و ايراني براي ساخت مسكن و اعطاي تسهيلات لازم وجود دارد و استان در سطح كشور در رتبه هاي بالا از اول تا پنجم قرار دارد . استاندار سمنان افزود : هر 15 روز از وضعيت مسكن مهر شهرستان ها بازديد مي شود و جلسه شوراي مسكن با حضور پيمانكاران و دستگاه هاي اجرايي براي برطرف كردن مشكل مسكن مهر تشكيل مي شود و در مجموعه مسكن مهر سمنان در رتبه اول ، دامغان دوم ، شاهرود سوم ، گرمسار چهارم و مهديشهر پنجم قرار دارد و مهديشهر هم به علت اين كه تعاوني ها در محل مشكل دار به ساخت وساز پرداختند نتوانستند مانند جاهاي ديگر رشد و توسعه داشته باشند .

تا پايان سال 90 بخش اعظمي از واحدهاي مسكوني مهر به متقاضيان تحويل مي شود

استاندار سمنان گفت : در اين مرحله ۱۲ هزار واحد مسكوني آماده افتتاح است و تا پايان سال نيز بخش اعظمي از واحدها تكميل و تحويل متقاضيان مي شود . وي با اشاره به اين كه مسكن مهر از جمله طرح هاي مهم دولت براي خانه دار شدن اقشار كم درآمد است گفت : استان سمنان جزو استان هاي برتر در ساخت و ساز مسكن مهر است .

سمنان در قالب دور چهارم سفرهاي استاني ميزبان هيئت دولت مي شود

استاندار سمنان گفت: رئيس جمهوري و اعضاي هيئت دولت اواخر هفته در قالب دور چهارم سفرهاي استاني به سمنان سفر مي كنند. به گزارش خبرنگار خراسان از سمنان؛ «عباس رهي» در نشست شوراي اداري استان سمنان افزود: اين سفر طبق برنامه اعلام شده توسط نهاد رياست جمهوري قرار است روزهاي سه شنبه و چهارشنبه هم زمان با آغاز دهه مباركه فجر انجام شود. وي گفت: قرار است رئيس جمهور به تمام شهرستان هاي استان سمنان سفر كنند. رهي با بيان اين كه در اين سفر مصوبات ۳ دور سفر قبلي بررسي و مسائل و مشكلات آن ها مشخص مي شود گفت: اين سفر با هدف رفع مشكلات مصوبات سفرهاي قبلي و تسريع در روند اجراي مصوبات انجام مي شود.

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن