تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803871464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته بيست و سوم ليگ برترفوتبال امروز برگزار مي‌شودتقابل قلعه‌نويي و مظلومي در جنگ صدرنشيني


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: هفته بيست و سوم ليگ برترفوتبال امروز برگزار مي‌شودتقابل قلعه‌نويي و مظلومي در جنگ صدرنشيني
هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال امروز با انجام 9 ديدار در شهرهاي مختلف آغاز مي‌شود و در مهم‌ترين ديدارها تراكتورسازي، تيم دوم جدول ميزبان استقلال صدرنشين است، پرسپوليس از ذوب‌آهن پذيرايي مي‌كند و تيم‌هاي قعرنشين شاهين و مس سرچشمه در بوشهر به مصاف يكديگر مي‌روند.


در روزي كه تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس پيش از دربي 74 به مصاف دو تيم قدرتمند تراكتورسازي تبريز و ذوب آهن اصفهان مي‌روند، آبي پوشان به فكر حفظ صدرنشيني هستند و سرخپوشان هم براي جبران ناكامي‌هاي اخير كار سختي برابر تيم ذوب‌آهن خواهند داشت، ذوب‌ آهني كه با روزهاي اوج خود فاصله دارد.
نتيجه اين ديدار مي‌تواند به تغيير صدرنشين جدول رده‌بندي بينجامد؛ جايي كه تراكتورسازي مي‌تواند با پيروزي برابر حريف آبي پوش خود و با كسب چهل‌وپنجمين امتياز خود به صدرنشين تازه ليگ برتر تبديل شود. اين درحالي است كه اين تيم در بازي رفت موفق شده بود حريف نامدارش را در تهران و برابر چشمان هوادارانش شكست دهد و يكشنبه با روحيه بالاتري نسبت به حريف وارد ميدان مي‌شود.
در سوي ديگر ميدان، استقلالي قرار گرفته است كه پس از دو شكست متوالي برابر مس كرمان و فجرسپاسي، هفته گذشته موفق شد در تهران فولاد را شكست دهد و كمي روحيه خود را براي رويارويي با تيمي كه سرمربي سابقش در راس كادر فني آن حضور دارد، بهبود ببخشد. همچنين اين ديدار براي آبي‌هاي تهران از ويژگي خاصي نيز برخوردار است. اين بازي پيش‌درآمدي براي داربي بزرگ پايتخت است و اين مساله مي‌تواند فشار رواني زيادي را به شاگردان پرويز مظلومي وارد سازد.استقلال هم اكنون با 43 امتياز صدرنشين است و تراكتورسازي با 42 امتياز در تعقيب اين تيم است. اين بازي ساعت 30/15 برگزار مي‌شود.
در ديگر ديدار مهم هفته بيست وسوم، سرخ‌پوشان تهراني در بازي پيش از داربي پذيراي ذوب‌آهن هستند. پرسپوليسي كه نيم فصل دوم را با هدايت مصطفي دنيزلي بهتر از نيم فصل اول شروع كرد و به نتايج خوبي مانند پيروزي 4 بر 1 برابر شاهين دست يافت، هفته گذشته در آبادان با دريافت چهار گل از نفت، تحقير شد تا بار ديگر فشارهاي نيم فصل اول را به خاطر بياورد. اين تيم كه در نيم فصل دوم اميد زيادي به حضور هواداران در ورزشگاه داشت، اينك بايد اميدوار باشد كه در برابر چشمان هواداران زخم خورده خود به نتيجه‌اي در خور دست پيدا كند.
به گزارش ايسنا، در سوي ديگر ميدان ذوب‌آهن حضور دارد. سبزپوشان اصفهاني در فصل يازدهم هيچ شباهتي به تيمي كه در فصل‌هاي گذشته يكي از اميدهاي قهرماني در ايران و‌آسيا بود، ندارد. اين تيم كه در طول فصل جاري با مشكلات مالي عديده‌اي روبه‌رو بوده است در آستانه ديدار حساس با پرسپوليس، درگير بحراني تازه است؛ بازيكنان اين تيم در اعتراض به مشكلات مالي تمرين را تحريم كرده‌ بودند و حتي تهديد كردند كه در صورت حل نشدن مشكلات برابر پرسپوليس به ميدان نخواهند رفت. هر چند كه گويا اين مشكل به پايان رسيده و به گفته مديرعامل ذوب آهن بازيكنان اين تيم حاضرند براي تيم‌شان «جان» بدهند.پرسپوليس هم اكنون 29 امتيازي است و جايگاهي بهتر از نهم ندارد و ذوب‌آهن با 28 امتياز سايه به سايه آنها در رتبه دهم قرار گرفته است. اين بازي ساعت 18 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.
سومين ديدار حساس و مهم اين هفته در بوشهر و با رويارويي شاهين و مس سرچشمه برگزار مي‌شود. شاهين ميزبان كه با بازي‌هاي خوب خود توانسته به فينال جام حذفي كشور راه يابد در ليگ برتر اوضاع و احوال مناسبي ندارد. اين تيم پس از گذشت 22 هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر 22 امتياز دارد و تنها به لطف نتايج بسيار بد مس سرچشمه در رتبه هفدهم و يك پله بالاتر از اين تيم قرار گرفته است. شاهين كه در فصل يازدهم به محله بروبياي مديران عامل تبديل شده است، ‌چند روز پيش صاحب يك مديرعامل جديد شد. مهرداد محمدپور گفته است كه تحت هر شرايطي فيروز كريمي تا پايان فصل هدايت شاهين را عهده‌دار خواهد بود، اما اين حرف در ليگ برتر فوتبال ايران حاشيه امني براي سرمربي با تجربه بوشهري‌ها نيست.در سوي ديگر ميدان، شاگردان اصغر شرفي همچنان در پايين‌ترين رتبه جدول دست و پا مي‌زنند و به دنبال راهي هستند كه خود را چند پله بالا بكشند. اين تيم، هفته گذشته و پس از مدت‌ها ناكامي موفق شد راه‌آهن را با شكست بدرقه كند تا كمي امتيازش را به تيم‌هاي بالا دست نزديك كند. مس سرچشمه تا اين جاي كار با 13 شكست،16 گل زده و 36 گل خورده بدترين نتيجه فصل را كسب كرده است. شاهين در آستانه آغاز هفته بيست و سوم ليگ برتر با 22 امتياز هفدهم است و مس سرچشمه با 17 امتياز قعرنشين بلامنازع جدول رده بندي است.
هفته 23 ليگ برتر
يكشنبه 9 بهمن
مس .........................داماش گيلان
سپاهان .....................فجر سپاسي
ملوان .......................صباي قم
راه آهن ...................شهرداري تبريز
سايپا .........................نفت تهران
تراكتورسازي ............استقلال
فولاد ........................نفت آبادان
شاهين ..................... مس سرچشمه
پرسپوليس .................ذوب‌آهن

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن