تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815167851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفوي: امنيت و اقتدار امروز ايران اسلامي مرهون خون شهدا است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: صفوي: امنيت و اقتدار امروز ايران اسلامي مرهون خون شهدا است
كرج -مشاور عالي فرمانده كل قوا گفت: امنيت،آرامش و اقتدار ايران اسلامي مرهون خون شهدا است.


به گزارش ايرنا، سردار سرلشكر پاسدار "سيد يحيي رحيم صفوي" روز چهارشنبه در آيين گراميداشت شهداي آماد و پشتيباني سپاه ناحيه كرج افزود: اگر شهيدان و ايثارگران انقلاب و دوران جنگ نبودند امروز ايراني مستقل و آزاد وجود نداشت.

وي ادامه داد: پاسداري از ارزشها و دستاوردهاي شهدا در جامعه اسلامي ضروري است.

دستيار و مشاور فرمانده كل قوا با اشاره به ايستادگي ها و مقاومت هاي رزمندگان اسلام دربرابر دشمنان طي هشت سال دفاع مقدس،گفت: ارتش بعث عراق در مدت هفت ساعت كشور كويت را به اشغال خود درآورد اما ايثار و جانفشاني ملت مسلمان ايران سبب شد تا دشمن نتواند به اهداف از پيش تعيين شده در طول هشت سال جنگ تحميلي دست يابد.

وي با بيان اينكه خدمات و رشادتهاي نيروهاي بخش تداركات و پشتيباني در هشت سال دفاع مقدس بسيار ارزشمند بود،افزود: اگر پشتيباني وامدادرساني به موقع اين عزيزان نبود رزمندگان اسلام نمي توانستند به پيروزي هاي بزرگ دست يابند.

رحيم صفوي گفت: چهارهزار شهيد بخش تداركات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيانگر رشادتها و جانفشاني هاي اين عزيزان در طول دفاع مقدس است .

مشاور عالي فرمانده كل قوا به نقش و جايگاه ارزشهاي معنوي در پيروزي ملتها در برابر دشمنان اسلام اشاره كرد وبيان داشت : فلسطينيان در گذشته اعتقاد داشتند با شعار وحدت عربي مي توانند قدس را آزاد كنند ولي اكنون به اين نتيجه رسيده اند كه تنها راه آزادي قدس قرار گرفتن در زير پرچم قرآن و اهل بيت رسول الله (ص) است.

وي ادامه داد: امروز مردم بحرين و يمن شجاعت را از ملت ايران آموخته اند و براي رسيدن به آزادي مسير شهادت طلبي و ايثار را درپيش گرفته اند.

دراين آيين كه بيش از دو هزار تن از ايثارگران ومسوولان استان البرز حضور داشتند از خانواده هاي معظم شهداي آماد و پشتيباني سپاه ناحيه كرج تجليل به عمل آمد.

همچنين دراين آيين از كتاب "ياران آفتاب "كه شرح رشادتهاي يكصد شهيد آماد و پشتيباني استان البرز است رونمايي شد.ك/2

790/ 691

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30780716

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن