تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوارديولا: هنوز فكر مي‌كنم مورينيو مربي بزرگي است!


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: گوارديولا: هنوز فكر مي‌كنم مورينيو مربي بزرگي است!
تيم مورينيو بد‌ترين تيمي است كه ما مي‌توانستيم مقابلش قرار بگيريم/ هر يك به دنبال آن هستيم كه سر ديگري را كلاه بگذاريم/مطمئنم با گذشت زمان رويارويي با اين رئال براي من افتخار بزرگي خواهد بود.


ايلنا: سرمربي تيم فوتبال بارسلونا گفت: اميدوارم تمام كساني كه به نوكمپ مي‌آيند، بدون تعصب به ورزشگاه بيايند و بدانند براي تماشاي يك بازي فوتبال به ورشگاه مي‌آيند.

به گزارش ايلنا، پپ گوارديولا در كنفرانس خبري پيش از بازي برگشت ال كلاسيكو با بيان مطلب فوق اظهار داشت: هواداران بارسا سعي كنند از اين بازي لذت ببرند، تيم ما را تشويق كنند و بقيه چيز‌ها را فراموش كنند.

وي ادامه داد: همه دنيا به ما نگاه مي‌كنند و ما بايد نشان دهيم تيمي هستيم كه مي‌خواهيم كارهاي خوبي در دنياي فوتبال انجام دهيم. ناراحت مي‌شوم اگر در بازي امشب ورزشگاه نوكمپ تا بالا‌ترين طبقه مملو از تماشاگر نباشد.

گوارديولا در مورد برنامه‌هاي احتمالي رئال براي اين بازي گفت: تيم مورينيو بد‌ترين تيمي است كه ما مي‌توانستيم مقابلش قرار بگيريم. هيچ كسي نبايد فكر كند هيچ موفقيتي يا بردي به دست آمده؛ چون از نظر من اين ديدار حذفي كاملا برابر است. اگر بخواهيم به نتيجه بازي رفت تكيه كنيم، رئالي‌ها ما را حذف مي‌كنند.
سرمربي بارسا در پاسخ به سوالي در مورد احتمال اينكه شاگردان مورينيو دوباره رفتارهاي غيروزشي‌اي را به نمايش بگذارند تاكيد كرد: از بچگي به من ياد داده بودند اگر لگدزني‌هايي ايجاد مي‌شود، به اين خاطر است كه بازي خيلي آرام پيش رفته است. ما بايد سريع بازي كنيم تا از اينگونه برخورد‌ها اجتناب كنيم. ما آنچه در گذشته اتفاق افتاده را فراموش مي‌كنيم. يك بازي خوب ارائه مي‌دهيم و هر كسي مي‌تواند هر طوري كه دوست دارد امور را پيش ببرد.

گوارديولا با بيان اينكه مطمئنم دير يا زود مي‌توانيم دوباره با هم شام بخوريم، خاطرنشان كرد: الان اين درگيري‌ها معنا و مفهومي ندارد، چون هر يك به دنبال آن هستيم كه سر ديگري را كلاه بگذاريم. مطمئنم با گذشت زمان رويارويي با اين رئال براي من افتخار بزرگي خواهد بود. راستش را بخواهيد هنوز هم فكر مي‌كنم مورينيو يك مربي بزرگ با شناخت و اطلاعات فراوان است.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن