تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806778307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كرانچار: جايگاه نفت در جدول اتفاقي نيست چنددستگي را در سپاهان از بين بردم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كرانچار: جايگاه نفت در جدول اتفاقي نيست چنددستگي را در سپاهان از بين بردم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال سپاهان قصد دارد با پيروزي مقابل نفت تهران همچنان تيمش را در كورس قهرماني نگه دارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، زلاتكو كرانچار در نشست خبري پيش از بازي تيمش برابر نفت تهران اظهار كرد: ابتدا شهادت امام رضا را به شما ايرانيان تسليت مي‌گويم. دوم اين كه از روزي كه به سپاهان آمدم، اعتقاد داشتم به علت كيفيت تيممان مي‌توانيم قهرمان شويم و با كيفيتي كه بازيكنان نشان دادند توانستند اين اميدواري را به من بدهند. با كمك همين بازيكنان توانستيم جو را تغيير دهيم و فضاي تيم مثبت شد. كيفيت بازيكنان اين شانس را داد كه براي ارتقاي كيفيت و تغيير سيستم قدم مثبتي برداريم. شرايط به شكلي است كه همه از جمله هواداران و ساير افراد از اين شرايط راضي هستند. كيفيت بازي‌هاي ما فوق العاده بالا است و تا آخرين روز براي قهرماني مبارزه خواهيم كرد.

سرمربي تيم سپاهان اصفهان در مورد بازي برابر نفت نيز گفت: طبيعتا ما در كنار نفت، استقلال، صبا و تراكتورسازي جزو تيم‌هايي هستيم كه براي قهرماني مبارزه مي كنيم واين بازي نقش يك داربي بزرگ را براي ما دارد، چون در مقابل تيم بزرگي قرار مي‌گيريم كه تاكنون نتايج خوبي را به دست آورده است و اعتماد به نفس بالايي هم دارد. نفت سازماندهي خوبي دارد، همچنين بازيكنان خطرناكي را نيز در اختيار دارد. ما هم سعي مي كنيم از لحظه اول كنترل بازي را به دست بگيريم و برنده از زمين بيرون بياييم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در ادامه عنوان كرد: مي‌دانيم كه نفت براي تكرار پيروزي بازي رفت با انگيزه‌ي بالايي مقابل ما قرار مي‌گيرد، اما تلاش مي‌كنيم در بازي سختي كه مقابل آن‌ها داريم، پيروز شويم.

كرانچار گفت: عماد رضا از ناحيه كمر مصدوم شد كه او را با خودمان به تهران نياورديم. اما "سوكاي" بازيكن آلبانيايي ما به تركيب اضافه شده و كيفيت خوبي دارد. ما مهاجمان خوبي در تيم سپاهان داريم. احمد جمشيديان هم جزو بازيكنان مصدوم ماست كه در چند روز آينده به تمرين‌ اضافه مي‌شود. بازيكنان سپاهان تمركز و انگيزه‌ي بالايي دارند و مطمئن هستيم با سازمان‌دهي و استراتژي خوبي كه تيم دارد، مي‌توانيم همچنان در راه قهرماني ليگ تلاش كنيم.

وي درباره تيم نفت تهران افزود: نفت، تيم قدرتمندي است و ما بازي آساني با آن‌ها نداريم. اين تيم در دور رفت سپاهان را شكست داده است. اگر نگاهي به جدول كنيد، مي‌بينيد كه نفت با پيروزي احتمالي بر سپاهان، مي‌تواند همچنان جزو تيم‌هاي رده‌ بالاي جدول ليگ باشد. بنابراين حضور نفت در بالاي جدول پس از اين تعداد بازي‌هاي ليگ، اتفاقي نيست و نشان دهنده كيفيت بالاي آن‌هاست. آن‌ها ثابت كرده‌اند كه پيروزي‌هايشان را به خاطر حوادث به دست نياورده‌اند و تيم باكيفيتي هستند. ما مي‌دانيم آن‌ها براي پيروزي دوباره مقابل سپاهان انگيزه زيادي دارند، بنابراين فردا منتظر بازي زيبايي از هر دو تيم نفت و سپاهان باشيد.

كرانچار در پاسخ به اين سوال كه براي از بين بردن چند دستگي ميان بازيكنان سپاهان، چه كاري انجام داديد كه موفق بوديد، گفت: چنين مشكلات بزرگي هميشه در فوتبال وجود دارد. من به كمك دستيارانم در سپاهان موفق به اين كار شدم. آن‌ها خيلي به من كمك كردند. ما سعي كرديم اعتماد به نفس بازيكنان را برگردانيم. سه هفته فرصت داشتيم تا اين موضوع را حل كرده و تيم يكدستي را روانه بازي‌ها كنيم. يكي از مسائلي كه به آن توجه داشتيم اين بود كه به بازيكنان بفهمانيم آن‌ها چه كيفيتي دارند و در كنار هم مي‌توانند چه تيم با كيفيتي تشكيل بدهند. يكي از بحث‌هاي ميان ما و بازيكنان اين بود كه كادر فني چگونه مي‌تواند به آن‌ها كمك كند تا گذشته‌ها را فراموش كرده و كتاب جديدي براي تيم‌شان بنويسند. بنابراين اصلا درباره گذشته صحبتي نكرديم.

وي افزود: ما سعي كرديم راه حل‌هاي جديد را براي رسيدن به يك تيم متحد و قوي مرور كنيم. همان طور كه گفتم، نقش دستيارانم در اين راه موثر بود و واقعا بهترين تصميم‌ را گرفتيم. از طرفي نتايجي كه در ليگ به دست آورديم هم به ما كمك كرد. تلاش كرديم تا هر بازيكن به سمت كيفيت برتري كه خودش دارد هدايت شود. ارتباط خوبي ميان ما برقرار شد و نتايج مثبتي هم داشت. يك سري مسائل مخفي هم هميشه در فوتبال هست و براي من هم وجود داشت كه نزد خودم باقي مي‌ماند.

كرانچار عنوان كرد: بازيكنان ما در حال حاضر شوق و عشق زيادي در تمرين‌ها دارند و به ما انگيزه مي‌دهند كه تا آخرين روز ليگ در كورس قهرماني بمانيم.

سرمربي سپاهان در پايان از مسئولان باشگاه سپاهان به خاطر كمك‌هاي مالي و معنوي‌ تشكر كرد و گفت: ما در مجموعه خوبي زندگي مي‌كنيم و مسئولان باشگاه تاكنون كنار ما بوده‌اند و به ما كمك كرده‌اند. البته چهره فوتبال هميشه اين نيست و ممكن است روزهاي بد فوتبال هم از راه برسند؛ آن زمان است كه ما مي‌توانيم دوباره نشان دهيم كه چه كيفيت بالايي داريم.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|4|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن