تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816495931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در شهر


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: در شهر
بازديد صبحگاهي شهردار تهران از 3 طرح عمراني

شهردار تهران بامداد ديروز از سه پروژه عمراني مجتمع نمايشگاهي شهر آفتاب، پيش ورودي حرم مطهر امام خميني(ره ) و ادامه بزرگراه امام علي(ع) حد فاصل بزرگراه دولتآباد تا كمربندي شهرري بازديد كرد. دكتر محمدباقر قاليباف در جريان بازديد از مجتمع نمايشگاهي شهر آفتاب ضمن تاكيد بر اهميت بهره برداري از محور چهارباغ و محوطه فضاي سبز نمايشگاه همزمان با افتتاح فضاهاي نمايشگاهي، از دست اندركاران اين پروژه بزرگ عمراني خواست تا فاز اول مجتمع مذكور را طبق زمان بندي صورت گرفته و با بهترين كيفيت ممكن تكميل و آماده بهره برداري سازند. شهردار تهران با اشاره به اين نكته كه پايتخت نيازمند فضاهاي نمايشگاهي به وسعت حداقل 60 هزار متر مربع است ، احداث نمايشگاه شهر آفتاب در موقعيت جغرافيايي كنوني را يك اتفاق مهم عمراني- فرهنگي در كشور دانست. براي ساخت سقف سالن هاي نمايشگاهي اين مجتمع، طرحي نوين در نظر گرفته شده كه در نوع خود سازه اي بسيار زيبا به شمار ميآيد. نمايشگاه شهرآفتاب بعد از نمايشگاه هاي معتبر پكن و توكيو، سومين نمايشگاه بزرگ قاره آسيا به حساب ميآيد كه با تكميل فازهاي بعدي، مكان مناسبي براي برگزاري نمايشگاه هاي بين المللي خواهد بود.

تامين بيش از 10 درصد درآمد شهرداريها
از محل ماليات بر ارزش افزوده

معاون برنامه ريزي و توسعه شهري قانون ماليات بر ارزش افزوده را از مترقي ترين قوانين كشور دانست و گفت: هم اكنون سهم شهرداري ها از اين محل 1/8 درصد است و بيشتر از 10 درصد درآمد شهرداري هاي كشور از اين محل تامين مي شود. دكتر سيد مناف هاشمي با بيان اين مطلب گفت : بيشتر از 30 درصد درآمدهاي شهرداري تهران پايدار است و در كل كشور نيز بالغ بر 10 درصد درآمد شهرداري ها از محل ماليات بر ارزش افزوده تامين مي شود. وي قانون ماليات برارزش افزوده را از مترقي ترين قوانين كشور دانست و افزود: هم اكنون سهم شهرداري ها از اين محل 1/8 درصد است كه در پايان احكام برنامه پنجم بايد به سه درصد افزايش يابد. معاون برنامه ريزي و توسعه شهري شهرداري تهران خاطر نشان كرد: شهرداري تهران اقدامات زيادي را براي كسب درآمد از منابع پايدار انجام داده است و با اين اقدامات هم اكنون بيشتر از 30 درصد سهم شهرداري تهران از منابع پايدار است كه بايد سالانه 5 درصد افزايش يابد.

لزوم بهره گيري مديريت شهري
از يافته ها و بانك اطلاعاتي همايش احياگران نور

مدير كل امور بانوان شهرداري تهران در چهارمين همايش احياگران گفت: بيش از صد عنوان مقاله با محوريت سوادرسانه اي در تبليغ، عفاف و حجاب و فرقه هاي نوظهور به اين همايش ارسال شده و اين يافته ها و بانك اطلاعاتي كه در اين حوزه به وجود آمده است بايد مورد توجه مديران شهري در تصميم سازي ها و تصميم گيري ها قرار گيرد. "نرگس معدني پور" مدير كل امور بانوان شهرداري تهران در چهارمين همايش احياگران نور كه 27 دي ماه با حضور قائم مقام معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و رييس سازمان تبليغات اسلامي و شركت بيش از سيصد بانوي مبلغ شهر تهران برگزار شد، با تاكيد بر لزوم تشكيل اتاق فكري مديريت شهري با بانوان مبلغ و دين پژوه گفت: بيش از صد عنوان مقاله با محوريت سوادرسانه اي در تبليغ، عفاف و حجاب و فرقه هاي نوظهور به اين همايش ارسال شده و اين يافته ها و بانك اطلاعاتي كه در اين حوزه به وجود آمده است بايد مورد توجه مديران شهري در تصميم سازي ها و تصميم گيري ها قرار گيرد. وي ادامه داد: با توجه به هجمه و تلاش استعمارگران و صاحبان ابررسانه ها براي استحاله فرهنگي و ترويج باورها و ارزش هاي نادرست از زندگي لذت جويانه و خالي از ارزش هاي معنوي، ضرورت آشنايي با كاركردهاي تبليغ و سواد رسانه اي به منظور بهره گيري از اصول علمي در آشنايي خانواده و به خصوص بانوان با فرهنگ ديني و مبارزه با خرافات به امري انكار ناپذير تبديل شده است. معدني پور گفت: مخاطبان اصلي بانوان مبلغ، خانواده ها و در راس آنها مادران هستند كه نقش اساسي را در تربيت فرزندان و اجراي اصول درست تربيت اسلامي به عهده دارند، بر اين اساس وظيفه سنگيني بر دوش بانوان مبلغ قرار دارد و آنها بايد همواره خود را با علم و اصول ترويح صحيح فرهنگ اسلامي و ديني مسلح كنند. مدير كل امور بانوان شهرداري تهران افزود: چهارمين همايش احياگران نور ويژه بانوان مبلغ تهران سال جاري در سه مرحله تكريم از بانوان مبلغ، برگزاري 103 كارگاه آموزشي منطبق بر رويكردهاي سه گانه همايش و معرفي مقاله هاي برتر برگزار شد. وي گفت: در قالب اجراي همايش در 4 سال گذشته تا كنون آيين نكوداشت 40 بانو مبلغ شهر تهران برگزار و 22 كتابخانه مركزي با كتاب هاي مرجع علوم ديني تجهيز شده اند.

برگزاري بيست و دومين نشست محيط زيست شهري
با موضوع سوخت پاك، خودروي پاك و هواي پاك

صنايع ثابت و متحرك دو عامل مهم آلودگي هوا است كه كاهش اين آلودگي ها مستلزم ارتقاي استاندارد منبع سوخت است. به گزارش روابط عمومي ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران به مناسبت هفته هواي پاك بيست و دومين نشست تالا ر گفت وگو محيط زيست شهري با موضوع سوخت پاك، خودرو پاك، هواي پاك در تاريخ 90/10/27 در بوستان نظامي گنجوي برگزار شد. اين نشست با حضور مهندس وحيد نوروزي معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، مهندس صدرالدين عليپور مدير عامل ستاد مركزي معاينه فني خودروي شهرداري تهران، مهندس اميرحسين وحدتي رئيس مركز ملي هوا و تغيير اقليم سازمان حفاظت محيط زيست برگزار شد. مهندي وحيد نوروزي با اشاره به اينكه چالش هاي موجود در بحث آلودگي هوا نگرانيهاي بسياري از شهروندان را برانگيخته است گفت: در حال حاضر شرايط آلودگي هوا شرايط مناسبي نيست لذا اقدامات انجام شده نيز پاسخگو نبوده است. وي يادآور شد: سال 79 زماني كه اعلا م كرديم پيكان بيشترين آلودگي را توليد مي كند با جبهه اي از اعتراضات مواجه شديم حال آنكه اكنون از استانداردهاي يورو 4 و يورو 5 صحبت مي شود كه اين اقدام و اينكه خودروسازان ملزم به تغيير استانداردها شدند بسيار ارزشمند است. به گفته نوروزي بهتر است ارزشها نيز هم پاي انتقادات مطرح شود اينكه سازمان محيط زيست با يك پله جهش استاندارد خودرو را از يورو 2 به يورو 4 افزايش داد يك ارزش است كه بايد ناديده گرفته نشود. وي در ادامه با تاكيد بر اينكه ناهماهنگي و عدم تعامل بين دستگاه ها يكي از مهمترين عوامل عدم تحقق بندهاي برنامه كاهش آلودگي هوا است گفت: همه بايد براي كاهش آلودگي هوا تلا ش و عمل كنند. مهندس عليپور با تاكيد بر اينكه بيشتر آلا يندگي در شهر تهران مربوط به خودروها است گفت: كاهش آلودگي خودروهاي توليدي و انجام مداوم معاينه فني و بالا بردن كيفيت سوخت و حتي معرفي منابع جديد براي سوخت خودرويي از محورهاي اصلي تجربه جهاني كاهش آلودگي هواست كه بهتر است ما نيز از اين تجارب استفاده كنيم. وي افزود: معاينه فني خودروها و طراحي قطعات كاهنده آلا يندگي در خودروهاي توليدي و تعويض به موقع آن كه از قطعات مشكل دار در صنعت خودرويي كشور است بايد در نظر گرفته شود در حالي كه اكنون اين مسائل انجام نمي شود. عليپور گفت: قانون اخير جرايم رانندگي كه معاينه فني خودرو را به 5 سال رسانده است بدترين قانون تصويب شده تاكنون است.

اولين تجربه خاورميانه در اجراي طرح جهاني
"مدرسه سالم و ايمن" در تهران رقم مي خورد

معاون ارتقاي سلامت، اداره كل سلامت شهرداري از برگزاري اولين كارگروه آموزشي طرح جهاني "مدرسه سالم و ايمن" خبر داد و گفت: تاكنون در قالب اين پروژه 72 مدرسه در جهان با رعايت شاخص هاي در نظر گرفته شده موفق به كسب لوح وتنديس از مجامع ذيربط شده اند و براي اولين بار در خاورميانه، ده مدرسه در تهران براي اجراي اين طرح انتخاب شده اند. "مهدي اميري" معاون ارتقاي سلامت، اداره كل سلامت شهرداري تهران ضمن اعلام اين خبر افزود: با همكاري اين اداره كل، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي مديران سلامت مناطق 4، 7، 12، 18 و 22 طرح جهاني" مدرسه سالم و ايمن" در ده مدرسه مقطع ابتدايي دخترانه و پسرانه مناطق مذكور اجرا خواهد شد. وي گفت: به منظور اتخاذ سياست هايي راهبردي اجراي اين طرح اولين كارگروه آموزشي " مدرسه سالم و ايمن" با حضور نمايندگان نهاد و سازمان هاي همكار برگزار شد. در اين جلسه با حضور اعضاي حاضر كارگروه هاي تخصصي به منظور بحث و تبادل نظر در راستاي اجراي شاخص هاي سه گانه مشاركت بين بخشي، برنامه ريزي براي ارتقاي ايمني گروه ها و محيط هاي در معرض خطر و نظام ثبت حوادث در مدارس مذكور تشكيل شد. اميري ادامه داد: اجراي فاز اول اين طرح يك سال به طول مي انجامد و با اتمام مراحل عملياتي آن به مدارس مذكور از سوي مجامع ذيربط جهاني لوح و تنديس اهدا مي شود.

پنجشنبه|ا|29|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 391]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن