تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816453692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انگليس بدترين كشور اروپايي در نقض حقوق بشر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: انگليس بدترين كشور اروپايي در نقض حقوق بشر است
رييس كميته حقوق بشر مجلس گفت: انگليس، بدترين كشور اروپايي در نقض حقوق بشر است.


به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران زهره الهيان رييس كميته حقوق بشر مجلس شوراي اسلامي در نشست "بررسي وضعيت حقوق بشر در انگليس" كه صبح امروز(چهارشنبه) در دفتر مطالعات سياسي و بين‌المللي وزارت خارجه برگزار شد، گفت: انگلستان بدترين كشور در اتحاديه اروپا به لحاظ نقض حقوق بشر است، اين كشور حتي امكان اين كه مردمش از نقض حقوق بشر در كشورشان آگاه شوند را نمي‌دهد.

وي با اشاره به نامه وزير امور خارجه كشورمان به دبيركل سازمان ملل، رييس شوراي امنيت و رييس مجمع عمومي و هم‌چنين نامه رييس مجلس شوراي اسلامي به رييس پارلمان انگليس كه در آن‌ها نسبت به بررسي جدي عوامل ترورها و پيگيري اين جنايت تاكيد شده بود، اشاره كرد و گفت: مسئولان كشور در اين نامه‌ها، نقش انگليس در ترورهاي اخير را آشكارا و بر اساس اسنادي كه در دست‌شان است، اعلام كردند.

ترورهاي اخير بدست مثلث موساد،سيا و MI6 صوت گرفته است

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به دست‌داشتن انگليس در ترور دانشمندان هسته‌اي گفت: نكته جالب در ترور شهيد علي‌محمدي اين بود كه اين ترور درست بعد از اظهارات جان ساورز ـ رييس سازمان اطلاعات پيشين انگليس ـ مبني بر اين كه عمليات عليه ايران را بايد آغاز كرد، اتفاق افتاد و مسلماً اين ترورها توسط مثلث متشكل از سرويس‌هاي جاسوسي موساد، سيا و MI6 انجام مي‌شود.

اين نماينده مجلس با اشاره به مساله باغ قلهك گفت: اصل مالكيت انگليس در رابطه با اين باغ، هم‌چنان زير سوال است و اين كشور پاسخگوي اقداماتش نيست.

نقش پررنگ سرويس‌هاي جاسوسي انگليس در قاچاق مواد مخدر به ايران

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه به نقش انگليس و ترانزيت موادمخدر از افغانستان به ايران و ساير نقاط دنيا اشاره كرد و گفت: براساس اطلاعات دقيق، سرويس‌هاي جاسوسي انگليس در اين خصوص نقش‌آفرين هستند و حتي تعيين مي‌كنند چه مواد مخدري بايد به سمت ايران ترانزيت شود.

آمريكا و انگليس؛ عامل اصلي ناامني در عراق و افغانستان

الهيان در ادامه به ناامني در منطقه در رابطه با عراق و افغانستان و نقش نيروهاي آمريكايي و انگليس در اين ناامني اشاره كرد و گفت: نتيجه‌ي حضور آمريكا و انگليس در عراق، چهار ميليون بي‌خانمان و دو ميليون مهاجر است و يك سوم جمعيت عراق به گفته نهادهاي بين‌المللي زير خط فقر هستند؛ اين در حالي است كه حمله آمريكا به عراق بدون مجوز سازمان ملل انجام گرفت.

نقض گسترده حقوق بشر در انگليس

الهيان با اشاره به مصوبه‌ دو ماه پيش اين كميته در مورد بررسي وضعيت حقوق بشر در انگليس گفت: اين مصوبه در شرايطي به تصويب رسيد كه وزير خارجه انگليس، در رابطه با وضعيت حقوق بشر در ايران سخناني را مطرح كرده بود.

وي در ادامه افزود: اين در حالي بود كه در آن مقطع، اعتراض دانشجويان و مردم نسبت به سياست‌هاي دولت انگليس مطرح و برخوردهاي ضدبشري پليس با معترضان تا جايي ادامه داشت كه از سگ‌ها و اسب‌ها براي مقابله با معترضان و سركوب آنان استفاده مي‌كردند.

نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در آشوب‌هاي اخير شاهد انسداد فضاي مجازي و فيلترينگ سايت‌ها بوديم و حتي اظهارات و اعتراض‌ها نسبت به رفتار رژيم صهيونيستي در انگليس سانسور مي‌شد و در حال حاضر بالاترين جمعيت زندانيان در اروپاي غربي را انگلستان دارد و در زندان‌هاي اين كشور سالانه 600 مرگ به طور خودكشي و انواع ديگر اتفاق مي‌افتد.

رييس كميته حقوق بشر مجلس گفت: خشونت عليه زنان در انگلستان به شدت افزايش يافته است و طبق آمارهايي كه در اين كشور منتشر شده است 9/12 ميليون زن در انگليس مورد خشونت خانوادگي واقع شده‌اند اين در حالي است كه دولت انگليس تاكنون برنامه‌اي براي جلوگيري از اين مساله ارائه نداده است.

وي در ادامه به افزايش خشونت عليه مسلمانان و اقليت‌هاي مذهبي در انگلستان بعد از حادثه يازده سپتامبر به بهانه مبارزه با تروريسم اشاره كرد و گفت: متاسفانه بعد از يازده سپتامبر، برخوردهاي فيزيكي فراواني با مسلمانان به بهانه مبارزه با تروريسم صورت گرفته است و هتك حرمت‌هاي بسياري نسبت به زنان از جمله مخالفت با داشتن حجاب، صورت گرفته است و اين مساله نشان دهنده تبعيض‌نژادي عميق در انگليس است./س2

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن