تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816853678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش فاصله مردم و مسئولان از بركات انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كاهش فاصله مردم و مسئولان از بركات انقلاب است
استاندار قم كاهش فاصله بين مردم و مسئولان را از مهم‌ترين بركات ارزشمند انقلاب اسلامي دانست.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين موسي‌پور در بازديد از محلات وادي السلام و خاكفرج و در جمع اهالي اين محل در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، با اشاره به عزم و رويكرد جدي دولت در زمينه تحقق عدالت و محروميت زدايي گفت: با روي كار آمدن دولت نهم و با شعار مهر ورزي و عدالت محوري بارقه‌هاي اميد براي رسيدگي به مشكلات و توجه جدي به مناطق محروم زنده شد و به دنبال آن براي نخستين بار مردم طعم خدمت بي‌منت و آثار و بركات توسعه عدالت محور را از نزديك لمس كردند.
وي با بيان اينكه همسو با سياست دولت عدالت محور و در راستاي تاكيدات مقام معظم رهبري در سال‌هاي اخير گام‌هاي بلندي براي توجه به مناطق محروم و رفع مشكلات انباشته شده مناطق حاشيه‌اي و كم برخوردار استان برداشته شده است، افزود: حضور مسئولان در بين مردم و ارتباط مستقيم با اقشار مختلف جامعه موجب رفع مشكلات مناطق مختلف و تقويت پايه‌هاي نظام اسلامي خواهد شد.
استاندار قم مردمي بودن را يكي از مؤلفه‌هاي اصلي نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و تصريح كرد: اعتماد مردم مهم‌ترين سرمايه و اقتدار نظام و انقلاب محسوب شده و نظام اسلامي تاكنون با تكيه بر اين ظرفيت عظيم توانسته در مقابل توطئه‌ها و حملات توفنده دشمنان ايستادگي كند.
موسي‌پور در بخش ديگري از سخنان خود ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و ايثارگران محلات شهيد پرور خاكفرج و وادي السلام و ديگر شهداي انقلاب اسلامي، از شهدا و خانواده‌‌هاي معظم آنها به عنوان گنجينه‌هاي ارزشمند انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت: شهدا و خانواده آنها تمام هستي خود را براي پايداري نظام اسلامي به ميدان آوردند و زنده كردن نام و ياد آنها وظيفه همه مسئولان است.
وي با محكوميت ترور دانشمند هسته‌اي شهيد احمدي‌ روشن اظهار داشت: دشمنان با اين حركت خيال كردند كه مي‌توانند حركت علمي كشور را متوقف كنند اما به خوبي دريافتند كه اينگونه اقدامات محركي براي جوشش چند برابري دانشمندان جوان خواهد شد.
استاندار قم با اشاره به سالروز شهادت شهيد نواب صفوي، پيشرفت و پيروزي انقلاب اسلامي را مديون خون اين شهدا دانست و افزود: يادآوري و بيان خاطرات جانفشاني‌هاي شهدا و ايثارگران موجب زنده شدن اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي بوده و تذكري است بر اينكه نبايد لحظه‌اي از نام و راه شهدا غافل شويم.
وي با اشاره به برنامه‌هاي استان براي محروميت زدايي و رفع مشكلات محلات محروم و كم برخوردار محله‌هاي وادي‌السلام و خاكفرج، تصريح كرد: ساماندهي پارك‌ها و بوستان‌هاي اين محلات براي استفاده اهالي و زائرين و مسافرين و تجهيز و بهسازي اين پارك‌ها از جمله برنامه‌هايي است كه مي‌بايد با همت مسئولان شهرداري انجام شود.
موسي‌پور با اشاره به طرح ساماندهي قبرستان وادي‌السلام گفت: با همت مديران و مسئولان استان بهسازي و ساماندهي حدود نيمي از اين مكان رو به اتمام بوده و ان‌شاءالله با همكاري و رضايت صاحبان قبور به‌زودي مابقي اين محيط نيز بهسازي خواهد شد.
وي ساماندهي و بهسازي ميدان ميوه و تره بار، احداث تالار بزرگ شهر و عبور منوريل از كنار اين منطقه را از جمله اقدامات تاثيرگذار بر روند توسعه آتي اين منطقه دانست و افزود: اميدواريم اين اقدامات و برنامه‌ها روند عمران و آباداني اين منطقه را سرعت بخشد.
استاندار قم با اشاره به مشكل بافت‌هاي فرسوده در اين محل، بر لزوم تدوين بسته حمايتي و تشويقي براي ارائه تسهيلات ويژه براي ايجاد ترغيب شهروندان براي عمران و آباداني و احياي اين بافت‌ها تاكيد كرد. /ر

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن