تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817162607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقلال پرحاشيه در زمين ناهوار حافظيه


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: استقلال پرحاشيه در زمين ناهوار حافظيه
هفته بيست و يكم از رقابتهاي ليگ برتر فوتبال باشگاههاي كشور از فردا(پنجشنبه) با انجام 5 ديدار برگزار خواهد شد و 4 بازي باقيمانده نيز روز جمعه برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، در حاليكه هفته بيستم ليگ برتر دوشنبه گذشته به پايان رسيد، هفته بيست و يكم ليگ برتر از فردا (پنجشنبه) آغاز خواهد شد.

سايپا - صباي قم

تيم سايپا در هفته گذشته پيروزي با ارزشي ر در اصفهان بدست آورد و ذوب آهن را با 3گل مغلوب كرد تا با 25 امتياز به رده نهم جدول شعود كند. شاگردان صالح در فولادشهر بك بازي بي نقص و زيبا ره به نمايش گذاشتند تا انگيزه مضاعفي را براي ادامه در ليگ بدست آورند.

سايپا در اين هفته ميزبان تيم صباي قم است و اميدوار است بازي خوب خود مقابل ذوب آهن را در اين هفته تكرار كند تا به اين 3 امتياز دست يابد. اما صباي قم با عبداالله ويسي همچنان مي خواهد در كورس باقي بمان، تيم يسي در هفته گذشته راه آهن را مغلوب كردتا با تراكتورسازي و نفت تهران هم انتياز شود.

ويسي كه ديگر به لقب گوارديولا رضايت ندارد، در هفته گذشته به امپراتور شهرت يافت، او و شاگردان با انگيزه اش در رج به دنبال هر 3 امتياز هستند و به تساوي قتاعت نمي كنند.

سپاهان - شهرداري تبريز

تيم سپاهان پس از باخت مقابل صباي قم در هفته گذشته در آبادان نفت اين شهر را آتش زد و با 4گل سنگين ترين شكست خانگي را به زرد پوشان تحميل كرد.

شاگردان كرانچار در خانه ميزبان تيم شهرداري تبريز هستند و چشم به هر 3امتياز خانگي اين بازي دوخته اند تا جزو مدعيان باشند. سزار برزيلي مهاجم جديد اين تيم در هفته گذشته خوش درخشيد و در اولين بازي خود در ليگ برتر 2گل به ثمر رساند تا خيال كرانچار در خط حمله راحت باشد، كرانچار و هواداران سپاهان نيز اميدوارند روند گلزني سزار در بازي مقابل شهرداري هم ادامه داشته باشدتا به امتياز 37 برسند.

اما شهرداري تبريز با علي اصغر مديرروستا هم در اصفهان بي انگيزه نيست و شايد اين تيم هم مثل صباي قم در فولادشهر شگفتي خلق كنند.

راه آهن - نفت تهران

ديدار راه آهن و نفت تهران نيز به نوعي يكي از دربي هاي پايتخت محسوب مي شود، راه آهن از 3بازي اخير خود، 3امتياز كسب كرده و شرايط خوبي در جدول ندارد، تيم شانزدهم جدول به دنبال كسب هر 3امتياز خانگي است تا چند پله صعود كند.

راه آهن در هفته گذشته علي رقم بازي خوب مغلوب تيم با انگيزه صباي قم شد و جالب اينكه نفت تهران حريف راه آهن هم در هفته گذشته شكست تلخي را در خانه تجربه كرد و مغلوب فولاد اوج گرفته شدند. شاگردان فركي نيز باري قرار گرفتن در كورس قهرماني روي هر 3امتياز اين ديدار حساب باز كرده اند اما نكته ديدني اين ديدار تقابل نيمكت هاي دو تيم است.

فركي در جام جهاني 2007 مربي دايي بوده و بايد ديد شاگرد و استاد در دربي كوچك پايتخت چه نتيجه اي خواهد داشت.

فولاد خوزستان - ذوب آهن

تيم فولاد خوزستان تا اين جاي كار بهترين تيم دور برگشت ليگ است، تيم جلالي هر 3بازي خود را پيروز شده تا با صعود به رده ششم جدول در كنار مدعيان قرار گيرد. فولادي ها در 3بازي اخير خود 9گل به ثمر رسانده اند كا آمار جالبي از سوي مهاجمين جلالي است.

اين تيم در هفته گذشته نفت تهران شگفتي ساز اين فصل را در تهران با 3 گل شكست داد و در اين هفته از خانه پذيراي تيم ناكام ذوب آهن است تا روي هر 3 امتياز خانگي خود حساب باز كند.

ذوب آهن حريف فولاد اصلا شرايط خوبي ندارد ور هر 3 بازي نيم فصل دوم خود را واگذار كرده تا به روند نزولي خود ادامه دهد. مشكلات مالي بلاي جان ذوبي ها شده به طوري كه اين تيم اصلا تمركز ندارد، با اين حال ذوب آهن در اهواز مي خواهد امتياز كسب كند تا نوار ناكامي هاي خود را مقابل يك تيم صنعتي پاره كند.

مس كرمان - نفت آبادان

مس كرمان در هفته گذشته با هدايت بلاژويچ در تهران دست به كار بزرگي زد و تيم استقلال صدرنشين را شكست داد تا 3پله در جدول صعود كند. بلاژويچ و شاگردانش در اين هفته ميزبان تيم نفت آبادان هستند و با روحيه اي مضاعفي كه كسب كرده اند به دنبال شكست حريف خود هستند تا امتياز 25 خود را به ثبت برسانند و وضعيت خوبي را در جدول به دست آورند.

اما تيم نفت آبادان حريف مس كرمان اصلا شرايط خوبي ندارد و در هفته گذشته در خانه با 4 گل مقابل سپاهان درهم شكست تا دومين شكست متوالي خود را تجربه كند و توسط هوادارانش هو شود.

كاستاي پرتقالي و شاگردانش در كرمان به دنبال كسب امتياز هستند و مي دانند اگر در اين ميدان هم شكست بخورند استقبال جالبي از سوي آباداني ها نخواهند شد.

فجرسپاسي - استقلال

فجرسپاسي در هفته گذشته تا آستانه كسب تساوي مقابل داماش در شهر رشت پيش رفت اما در دقيقه 90 غافلگير و مغلوب شد. ياوري و شاگردانش در حاي حاضر جايگاه هفدهمي را در اختيار دارند و خيلي خوب مي دانند براي بقا در ليگ بايد تلاش بيشتري كنند. آن ها در شيراز ميزبان تيم استقلال هستند و اميد دارند با حمايت هواداران خود هر 3 امتياز را كسب كنند.

اما استقلال در هفته گذشته بدجوري غافلگير شد و در خانه مقابل هواداران خود بازي را به مس كرمان واگذار كرد. اين شكست براي استقلالي ها باعث شد تا فاصله آنها با تيم هاي تعقيب كننده به 4 كاهش پيدا كند و حالا آنها نفس تيم تراكتورسازي و قلعه نويي را پشت سر خود احساس كنند.

مظلومي در شيراز به دنبال جبران شكست هفته قبل است و به كمتر از 3 امتياز راضي نيست تا جايگاه تيمش را در صدرجدول مستحكم كند.

ملوان - شاهين بوشهر

تيم ملوان انزلي نيم فصل دوم را خوب شروع كرد و از 3 بازي خود 7 امتياز كسب كرد، شاگردان پورغلامي پس از پيروزي مقابل پرسپوليس و راه آهن در هفته گذشته از كرمان مقابل مس سرچشمه كرمان به تساوي بدون گل دست يافتند و در هفته بيست و يكم ميزبان تيم شاهين بوشهر است.

انزلي چي ها در اين ديدار خانگي چشم به هر 3امتياز دوخته اند تا به روند صعودي خود ادامه دهند، درآنسوي ميدان تيم ناكام شاهين بوشهر قرار دارد، تيمي كه هر 3بازي دور برگشت را واگذار كرده و از اين 3بازي اخير خود 9گل را دريافت كرده است.

فيروز كريمي خيلي خوب مي داند كه اگر مي خواهد دل هواداران شاهين را به دست اورد بايد در انزلي امتياز كسب كند و گرنه شايد جايگاه خود را در اين تيم از دست بدهد.

تراكتورسازي - داماش

تراكتورسازي نيم فصل دوم را با قدرت آغاز كرد و از 3بازي خود توانسته 7 امتياز را كسب كند تا به رده دوم صعود كند و در يك قدمي استقلال قرار گيرد. حالا تبريزي ها به تيمشان بسيار اميدوار شدند كه در اين فصل يك مقام قابل توجهي را كسب كند، شاگردان قلعه نويي در هفته گذشته از بوشهر با 3گل شاهين فيناليست جام حذفي را در هم كوبيدند و صاحب بهترين خط حمله ليگ با 37 گل زده نيز هستند، بنابراين آنها براي بازي مقابل داماش فقط به 3 امتياز فكر مي كنند تا به روند صعودي خود ادامه دهند .

در آنسوي ميدان داماش گيلان قرارد دارد، تيمي كه پس از 2شكست متوالي در هفته گذشته توانست در لحظات پاياني فجرسپاسي را مغلوب كند و با جهش چندپله اي به رده هفتم صعود كند. تارتار و شاگردانش اميدوارند در تبريز بتوانند امتيازي از تيم مدعي تراكتور كسب كنند.

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن