تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816528444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي لپ‌تاپ‌هاي سبك وزن و باقابليت


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: معرفي لپ‌تاپ‌هاي سبك وزن و باقابليت
اين روزها لپ‌تاپ‌هاي سبك وزن مخاطبان زيادي در بازار دارند و با وجودي كه اين لپ‌تاپ‌ها قيمت بالايي دارند، اما كاربران تمايل دارند از نمونه‌هاي سبك وزن موجود در بازار استفاده كنند تا نمونه‌هاي سنگين وزن لپ‌تاپ يا ميني لپ‌تاپ‌هايي كه قابليت‌هاي فني چنداني ندارند.

به گزارش دنياي اقتصاد البته اين را هم در نظر داشته باشيد كه با توجه به قيمت بالاي اين لپ‌تاپ‌ها، كمتر كاربري مي‌تواند در زمره دارندگان اين لپ‌تاپ‌هاي سبك و اعياني قرار گيرد.در اينجا ما چند مدل از لپ‌تاپ‌هاي سبك وزن پرفروش بازار را براي آن دسته كه حاضرند براي داشتن يك لپ‌تاپ سبك و باقابليت مبلغ زيادي صرف كنند، معرفي مي‌كنيم.
APPLE

از اين خانواده مدل MD314LL/A به عنوان لپ‌تاپ سبك وزن و جديد بازار شناخته مي‌شود. اين لپ‌تاپ به پردازنده INTEL CORE I7، رم چهار گيگابايتي و هاردديسكي با ظرفيت حافظه 750 گيگابايت مجهز است. صفحه نمايش اين لپ‌تاپ هم 3/13 اينچ از نوع Glossy است.ضمن اينكه وزن اين لپ‌تاپ هم دو كيلوگرم است. به غيراز اين مدل،MAC BOOK AIRهاي اپل با مدل‌هاي MC966 و MC965 در رديف لپ‌تاپ‌هاي سبك وزن بازار قرار دارند.اين لپ‌تاپ‌ها به پردازنده INTEL CORE I5 و صفحه نمايش‌هاي 3/13 اينچي مجهزند و با قيمتي حدود يك ميليون و 700 تا دو ميليون تومان به بازار عرضه شده‌اند.
sony
شركت سوني مدل‌هاي z133،z216gx/b ، z213GX/B و Z212GX/B را براي علاقه‌مندان به لپ‌تاپ‌هاي سبك و باريك به بازار عرضه كرده است. اين لپ‌تاپ‌ها به صفحه نمايش 1/13 اينچي و كارت گرافيك‌هاي قوي مجهزند و در كل از لحاظ امكانات فني در سطح مطلوبي هستند.

در اين بين مدل Z133 از لپ‌تاپ‌هاي سبك وزني است كه قيمت كمتري نسبت به ساير مدل‌هاي سبك وزن سوني دارد. اين لپ‌تاپ به پردازنده INTEL CORE I7 2.9GHZ، رم چهار گيگابايتي و هاردديسكي با ظرفيت حافظه 256 گيگابايت SSD مجهز است. كارت گرافيك اين لپ‌تاپ هم GT330 با ظرفيت حافظه يك گيگابايت است. اين لپ‌تاپ با قيمت دو ميليون و 700 هزار تومان به بازار عرضه شده است. مدل Z216GX/B هم از نمونه‌هاي گران قيمت اين برند است كه به پردازنده INTEL CORE I7، رم چهار گيگابايتي و هاردديسكي با 256 گيگابايت SSD مجهز است.
تجهيز به كارت گرافيكي GT540 با ظرفيت حافظه يك گيگابايت از ساير ويژگي‌هاي اين لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذكور با قيمت چهار ميليون و 500 هزار تومان به بازار عرضه شده است.
DELL

از خانواده DELL لپ‌تاپ 3350 از سري VOSTRO در رديف سبك وزن‌هاي بازار قرار دارد. اين لپ‌تاپ به صفحه نمايش 3/13 اينچي و پردازنده INTEL CORE I5، رم چهار گيگابايتي و هاردديسك 500 گيگابايتي مجهز است.3350 با قيمتي حدود يك ميليون و 180 هزار تا يك ميليون و 200 هزار تومان به بازار عرضه شده است.
به غير از اين مدل، از خانواده VOSTRO لپ‌تاپ 3450 از سبك وزن‌هاي بازار است كه به صفحه نمايش 14 اينچي مجهز است. اين لپ‌تاپ به پردازنده INTEL CORE I5، رم چهار گيگابايتي و هاردديسكي با ظرفيت حافظه 500 گيگابايت مجهز است. قيمت اين لپ‌تاپ هم يك ميليون و 190 هزار تومان اعلام شده است.
TOSHIBA

از اين خانواده مدل R630-14T از سبك وزن‌هاي بازار است كه به صفحه نمايش 3/13 اينچي از نوع TB LED HD، پردازنده INTEL CORE I5،رم چهار گيگابايتي و هاردديسكي با ظرفيت حافظه 500 گيگابايت مجهز است. اين لپ‌تاپ با قيمت يك ميليون و 750 هزار تومان به بازار عرضه شده است. همچنين مدل L735-11 از لپ‌تاپ‌هاي سبك وزن اين برند است كه به صفحه نمايش 3/13 اينچي، پردازنده INTEL CORE I5 و... مجهز است. اين لپ‌تاپ هم با قيمتي حدود يك ميليون و 450 هزار تا يك ميليون و 500 هزار تومان به بازار عرضه شده است.
ACER

اين برند هم در رديف برندهاي ارزان‌قيمت قرار دارد كه بيشتر روي ميني لپ‌تاپ‌ها و لپ‌تاپ‌هاي ارزان‌قيمت تمركز دارد. مدل ASPIRE 3750 از لپ‌تاپ‌هاي سبك وزن است كه اين برند به بازار عرضه كرده است و به پردازنده INTEL CORE I5، رم چهار گيگابايتي و... مجهز است.

لينك ثابت || اضافه شده توسط آرش كريم بيگي|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلي || آرش كريم بيگي

| More

براي عضويت در خبرنامه روزانه ايستنا؛ نشاني پست الكترونيكي خود را در فرم زير وارد نماييد. پس از آن به صورت خودكار ايميلي به نشاني شما ارسال ميشود، براي تكميل عضويت خود و تاييد صحت نشاني پست الكترونيك وارد شده، مي بايست بر روي لينكي كه در اين ايميل برايتان ارسال شده كليك نماييد. پس از آن پيامي مبني بر تكميل عضويت شما در خبرنامه روزانه ايستنا نمايش داده ميشود.

ictna/BHwZen_US

ثبت نام

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن