تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816428350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار سنندج خواستار شد: برخورد قاطع مديران با ساخت وسازهاي غيرمجاز


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شهردار سنندج خواستار شد: برخورد قاطع مديران با ساخت وسازهاي غيرمجاز
خبرگزاري دانشجويان ايران - سنندج
سرويس: كردستان

شهردار سنندج نظارت و برخورد قاطع مديران شهرداري با ساخت و سازهاي غيرمجاز در نقاط مختلف شهر به ويژه در مناطق حاشيه‌اي را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،"مهدي حسام شريعتي" صبح امروز، يكشنبه 25 دي‌ماه در جمع معاونان، مديران مناطق و نواحي و مسوولان اجرايي شهرداري گفت: شهرداري به عنوان مسوول مستقيم و قانوني اداره شهر و حريم آن با تقويت و افزايش نظارت‌ و كنترل‌هاي لازم در اين بخش، با جديت و قاطعيت در مقابل ساخت و سازهاي غير مجاز شهري خواهد ايستاد و در اين راه مسامحه و اغماض نمي‌كند.

وي با اشاره به حساسيت خاص دولت در مقابله با زمين‌خواري، ساخت و سازهاي غيرمجاز و ايجاد تعامل و هماهنگي مثبت ميان شهرداري، نيروي انتظامي و دستگاه قضايي اظهار كرد: در سايه هماهنگي، همكاري و تعامل مثلث دستگاه قضايي، نيروي انتظامي و شهرداري در حوزه برخورد با ساخت و سازهاي غيرمجاز، زمينه براي برخورد جدي با اين قبيل اقدامات خارج از قانون فراهم شده و تمامي مسوولان در بحث برخورد قاطع با ساخت و سازهاي غير مجاز اتفاق نظر دارند.

شهردار سنندج تاكيد كرد: هيچ شخص يا مجموعه‌اي بدون طي مراحل قانوني و رعايت ضوابط شهرسازي و شهرداري حق تصاحب، خريد، فروش و ساخت و ساز در حريم و داخل شهر را ندارد و شهرداري در صورت مواجهه با آن با قاطعيت و استفاده از اختيارات و ابزارهاي قانوني خود برخورد خواهد كرد.

وي ساخت و ساز غيرمجاز در داخل و حريم شهر را تجاوز آشكار در حق و حقوق تك تك شهروندان اعلام كرد و افزود: تك تك شهروندان نيز بايد در همكاري با شهرداري به اين مهم توجه بيشتري داشته باشند.

حسام شريعتي بيان كرد: عدم پرداخت حق و حقوق شهرداري، رعايت نكردن اصول شهرسازي و بي توجهي به زيباسازي شهر در ساخت و سازها از سوي برخي افراد ظلم بزرگي در حق شهروندان و شهر سنندج است.

وي خاطرنشان كرد: اداره كردن شهر و فراهم كردن امكانات و خدمات شهري بهتر در گروي مشاركت و همكاري همه شهروندان است كه پرداخت عوارض ساخت و ساز لازمه فراهم كردن امكانات و خدمات شهري است.

شهردار سنندج در پايان يادآور شد: رعايت اصول ساخت و ساز مورد تاييد سازمان نظام مهندسي ساختمان و كارشناسان مربوطه در شهرداري و سازمان مسكن و شهرسازي براي نظم بخشيدن به شهر و رعايت مقررات ملي شهري امري لازم و ضروري است.

مهندس حسام شريعتي احداث ساختمان بدون مجوز در زمين‌هاي قولنامه‌اي حاشيه شهر و تبديل زير زمين و پيلوت به واحد مسكوني و تبديل پاركينگ به واحد تجاري را از جمله تخلفات رايج در داخل شهر اعلام كرد و افزود: شهرداري از طريق كمسيون ماده صد با اين موارد به شدت برخورد خواهد كرد.

وي تعامل و همكاري ساير دستگاه‌هاي اجرايي و خدمات رسان با شهرداري را يكي ديگر از مهم ترين عوامل جلوگيري از رشد ساخت و ساز غيرمجاز در سطح شهر اعلام كرد.

شهردار سنندج اختصاص دادن يك شعبه قضايي به تخلفات ساختماني در سطح شهر، تشكيل شوراي نظارتي از سوي شهرداري، نظام مهندسي، سازمان مسكن و دستگاه قضايي، آموزش نيروهاي اجرائيات در خصوص تشخيص تخلفات ساختماني و سرعت بخشيدن در تصويب آراي كمسيون ماده صد را مهم ترين اقدامات لازم براي جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز پيشنهاد كرد.

وي رسالت اصلي كمسيون ماده صد را دفاع از حق عمومي براي مقابله با تخلفات ساختماني خواند و افزايش ميزان جرايم تعيين شده را براي افراد متخلف امري تاثيرگذار در كاهش تخلفات ساختماني خواند.

در اين نشست تخصصي مسائل و مشكلات حوزه شهرسازي و اجرائيات شهرداري توسط معاونين و كارشناسان و مسوولان اجرائيات با شهردار سنندج مورد بررسي قرار گرفت.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن