تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821247249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره‌برداري از نخستين جايگاه CNG سيستان و بلوچستان در ايرانشهر همزمان با دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بهره‌برداري از نخستين جايگاه CNG سيستان و بلوچستان در ايرانشهر همزمان با دهه فجر
خبرگزاري دانشجويان ايران - زاهدان
سرويس: استان‌ها

مديرعامل شركت گاز استان سيستان و بلوچستان گفت: تا افق چشم انداز 1404، تمام شهرهاي استان به شبكه سراسري گاز طبيعي متصل خواهند شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه سيستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان، "حميد ميرزايي" افزود: سه شهر ايرانشهر، بمپور و دلگان تا اوايل سال آينده به طور كامل از نعمت گاز طبيعي برخوردار مي‌شوند.

وي افزود: شركت گاز استان حدود سه سال است كه به طور رسمي فعاليت گازرساني در سطح اين استان را آغاز كرده است. گازرساني در سطح استان با اجراي خط هفتم سراسري كه به طول 907 كيلومتر و قطر 56 اينچ از عسلويه تا ايرانشهر امتداد دارد، آغاز شد و در اين راستا ايرانشهر به عنوان اولين شهر استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار شد.

ميرزايي تصريح كرد: براي گازرساني به ايرانشهر نياز به اجراي 350 كيلومتر شبكه گذاري است كه تاكنون 300 كيلومتر از آن، اجرا شده و تا پايان امسال نيز شبكه گذاري در كل اين شهر به اتمام مي‌رسد.

وي افزود: در حال حاضر حدود 150 كيلومتر خط انتقال گاز در اين شهر ايجا شده و 2500 مشترك نيز از نعمت گاز برخوردار شده‌اند. پيش بيني مي‌شود تا پايان امسال تعداد مشتركين اين شهر به 5000 مشترك برسد.

ميرزايي درباره گازرساني به ساير شهرهاي استان خاطرنشان كرد: گازرساني به شهر بمپور و دلگان تا اوايل سال آينده به بهره برداري مي‌رسد. هم اكنون عمليات گازرساني به شهرهاي خاش، زاهدان، زابل نيز در دست اجراست.

وي تصريح كرد: در حال حاضر نقشه برداري و طراحي شبكه‌هاي فشار قوي و ضعيف براي گازرساني به شهرهاي چابهار و كنارك به اتمام رسيده و براي گازرساني به شهر نيكشهر نيز اجراي مراحل مذكور 90 درصد پيشرفت داشته است.

ميرزايي اظهار داشت: مشاورين انجام مطالعات بازاريابي مصارف، نقشه برداري، نقشه كشي و طراحي شبكه‌هاي فشار قوي و ضعيف شهرهاي سراوان، سيب و سران، فنوچ، بزمان، زابلي، هيدوج، ميرجاوه، سرباط، يشين، زهك، محمدآباد و اريعي نيز انتخاب شده و در حال فعاليتند.

وي عنوان كرد: براي گازرساني به شهرك صنعتي ايرانشهر نياز به ايجاد يك ايستگاه TBS (درون شهري) با ظرفيت 10 هزار مترمكعب در ساعت است. هم اكنون شبكه گذاري اين پروژه در حال اجراست و اميدواريم تا پايان امسال، اين پروژه به اتمام رسد.

ميرزايي افزود: براي گازرساني به نيروگاه بخار ايرانشهر كه نياز به حدود 300 هزار متر مكعب در ساعت گاز دارد، در حال حاضر هفت كيلومتر شبكه گذاري انجام شده و پنج كيلومتر باقيمانده نيز تا پايان امسال، اجرا مي شود.

مديرعامل شركت گاز استان سيستان و بلوچستان گفت: نخستين جايگاه CNG استان در ايرانشهر همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداري مي‌رسد.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن