تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815768162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحيمي نسب در نطق ميان دستور: عده‌اي حقوق استان‌هاي مختلف را ناديده گرفته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رحيمي نسب در نطق ميان دستور: عده‌اي حقوق استان‌هاي مختلف را ناديده گرفته‌اند
ناراحتي مردم لرستان به خاطر بي‌توجهي مسئولين به اين منطقه و نسبت به افتخارات تاريخي آن‌هاست.
ايلنا: نماينده مردم لرستان با بيان اين پرسش كه نقش مجلس و دولت در طرح و بيان لوايحي كه استان‌هايي همچون استان لرستان را در مسير توسعه قرار دهد چه بوده است؟گفت: نمودار رشد و پيشرفت كشور حاكي از اين موضوع است كه عده‌اي با استفاده از پست‌هاي دولتي حقوق استان‌هاي مختلفي از جمله لرستان را ناديده گرفته و گستاخانه همچنان به دنبال چپاول هستند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا، رضا رحيمي نسب در نطق ميان دستور خود با اشاره به ترور دانشمند هسته‌اي ايران كه هفته گذشته صورت گرفت، گفت: اعلام مي‌كنم كه آمريكا و اسرائيل بايد بدانند كه ملت ما بدون وحشت هوشيار‌تر از پيش خواهند شد و اين گونه شهادت‌ها مارا در دستيابي به اهداف خود مصمم‌تر مي‌كند.

عضو كميسيون اجتماعي در ارتباط با مشكلات حوزه انتخابيه خود، گفت: متأسفانه در بخش فرهنگي امروز در محافل و مجالس شاهد پيامدهاي لطيفه‌هاي عده‌اي بي‌ريشه هستيم كه اصالت لر را كه جزء با ريشه‌ترين نژادهاي آريايي است، زير هجمه برده و اين قوم اصيل ايراني را به سخره مي‌گيرند.

رحيمي نسب افزود: لرستان سرزميني زيبا و كوهستاني با آب و هوايي دلپذير است كه آثار تاريخي و فرهنگي‌اش سكونت نخستين انسان‌ها را در آن اثبات مي‌كند و غارهاي منقوشش حكايت از اهلي كردن حيوانات و سبقه تمدني بيش از ۴۰ هزار سال دارد.

وي با اشاره به عشق و علاقه مردم غيور لرستان به سادات، علما و ائمه اطهار تصريح كرد: تقديم بيش از ۶۲۰۰ شهيد پاكباخته و ارادتمندي به ولايت از افتخارات اين قوم است و مبارزات لرستان نيز تنها مختص به ايام انقلاب نيست و لرستان همواره دژ تسخير ناپذير ايران اسلامي بوده كه به گواه تاريخ دست هيچ اجنبي به لرستان نرسيده است.

اين نماينده مجلس با تاكيد بر اينكه ايستادگي در برابر ارتش سرخ روسيه، مبارزه با قاجار و شهيد شدن هزاران انسان پاك در حين مبارزات همواره باعث يأس و نااميدي دشمنان ايران زمين بوده است، گفت: ناراحتي مردم لرستان به خاطر بي‌توجهي مسئولين به اين منطقه و نسبت به اين افتخارات تاريخي است.

وي گفت: از هر گروهي با هر نيتي كه با دول متجاوز مبارزه كردند فيلم‌هاي بسياري ساخته و كتاب‌هاي زيادي نگاشته و تنديس آن‌ها بر بالاي ميادين نصب شده است اما مردم لرستان و رشادت‌هاي آن‌ها در اين ميان بي‌سهم مانده‌اند.

رحيمي نسب با انتقاد از وجود اين نگرش غلط كرد: شك نداريم در تجليل و تكريم و تألم و تأثر براي شهداي دهه غدير كوتاهي‌هاي بسيار شده است اما درست يك سال قبل از اين فاجعه اتفاق مشابهي در لرستان رخ مي‌دهد و شهداي آن به نام دهه كرامت مورد بي‌توجهي شخص رئيس مجلس و رئيس جمهور قرار گرفتند.

وي افزود: شهدا در بارگاه باري تعالي داراي ارزشي متعالي هستند و بايد در توجه و برگزاري يادبود براي آن‌ها انصاف و عدالت را رعايت كرد.

رحيمي نسب لرستان را با تمام توانايي‌هاي بالقوه‌اش در جدول پايين توسعه‌هاي كشور اعلام و تأكيد كرد: طبق نظر كار‌شناسان بخش‌هاي مختلف اين استان بيش از ۲۰ هزار ميليارد تومان اعتبار لازم دارد تا به ميانگين توسعه كشور برسد و اگر هر سال اعتبارات استاني را ۲۰۰ ميليارد تومان فرض كنيم بيش از ۱۰۰ سال وقت لازم داريم تا به ميانگين توسعه كشور نزديك شويم كه البته اين توقع شرط محال است.

اين نماينده مجلس با بيان اين پرسش كه نقش مجلس و دولت در طرح و بيان لوايحي كه استان‌هايي همچون استان لرستان را در مسير توسعه قرار دهد چه بوده است، گفت: نمودار رشد و پيشرفت كشور حاكي از اين موضوع است كه عده‌اي با استفاده از پست‌هاي دولتي حقوق استان‌هاي مختلفي از جمله لرستان را ناديده گرفته و گستاخانه همچنان به دنبال چپاول هستند.

رحيمي نسب با اشاره به اينكه بايد بيش از اين به رعايت اصل ۴۴ توجه كرد گفت: به خاطر همه بي‌توجهي‌ها بايد از مردم عذرخواهي نمود و از خداوند بابت همه قصور‌ها درخواست بخشش كرد.

وي در توصيه به رئيس جمهور گفت: اجازه ندهيد گروهي به نام جريان انحرافي بيش از اين در زير لواي شما توسعه يابند و شاخه بزنند چرا كه آنچه مسلم است فاصله و زاويه اين گروه همانند گروه فتنه دوري از آرمان‌هاي انقلاب، اسلام و رهبري است.

رحيمي نسب در تذكر به وزير راه و شهرسازي گفت: در اتمام چهار خط گردنه خرم آباد، نيكو دشت و جاده‌هاي روستايي تسريع كنيد.

وي از وزير صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت تعطيلي برخي كارخانه‌ها و به رئيس سازمان ميراث فرهنگي به خاطر عدم توجه به نيروهاي متخصص در آن سازمان در لرستان و به وزير جهاد كشاورزي به خاطر ناديده گرفتن حقوق كشاورزان تذكر داد.

پايان پيام

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 321]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن