تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815319445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در آغاز هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال تيم هاي پيروزي و سپاهان با يك گل ابومسلم و برق شيراز را شكست دادند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: در آغاز هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال تيم هاي پيروزي و سپاهان با يك گل ابومسلم و برق شيراز را شكست دادند
تيم فوتبال پيروزي تهران با برتري مقابل ابومسلم موقتا به رده دوم جدول رده بندي صعود كرد.
تيم فوتبال پيروزي تهران در ادامه هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال كشور در ورزشگاه آزادي به مصاف ابومسلم خراسان رفت و موفق شد با تك گل « كريم باقري » در دقيقه 48 حريف خود را با نتيجه يك بر صفر شكست دهد .
در نيمه نخست بازي تيم پيروزي حملات بسياري را به دروازه ابومسلم انجام داد و حتي يك بار توسط مازيار زارع تيرك دروازه ابومسلم را به لرزه درآورد. تيم ابومسلم نيز با استفاده از ضد حملات چند بار دروازه تيم پيروزي را تهديد كرد اما در نهايت نيمه نخست با تساوي بدون گل خاتمه يافت .
در آغاز نيمه دوم حملات تيم پيروزي شدت گرفت و در دقيقه 48 ضربه كريم باقري از پشت محوطه جريمه با برخورد با مدافعان ابومسلم وارد دروازه اين تيم شد . در دقيقه 50 علي كريمي يك فرصت خوب گلزني را از دست داد . سه دقيقه بعد شهاب گردان دروازه بان ابومسلم به دليل درگيري و كوبيدن توپ به صورت يكي از توپ جمع كن ها از زمين مسابقه اخراج شد . در دقيقه 71 بازي ابراهيم توره براي دومين بار دروازه ابومسلم را به لرزه درآورد.
در دقيقه 72 بر اثر اشتباه عليرضا حقيقي مهاجمان ابومسلم تا آستانه فروپاشي دروازه پيروزي پيش رفتند كه مدافعان اين تيم توپ را از روي خط دروازه برگشت دادند.
در ادامه دو تيم بازي متعادلي را به نمايش گذاشتند و در نهايت بازي با برتري يك بر صفر پيروزي خاتمه يافت تا اين تيم با كسب 47 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن موقتا تا بازي هاي امروز به رده دوم جدول صعود كند .
همچنين هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال ايران با پيروزي سپاهان اصفهان همراه شد.
در اين راستا تيم هاي فولاد مباركه سپاهان اصفهان و برق شيراز در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف يكديگر رفتند كه تيم سپاهان موفق شد با تك گل دقيقه 73 عماد رضا ميهمان خود را شكست دهد تا ضمن صعود موقتي به رده چهارم جدول شرايط بحراني تيم برق شيراز را تداوم بخشد.
شريفي : اشد مجازات را براي گردان اعمال خواهيم كرد
رئيس كميته انضباطي اعلام كرد شهاب گردان تا اطلاع ثانوي از همراهي باشگاه ابومسلم محروم است و اشد مجازات را نسبت به او اعمال خواهيم كرد.
مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با بيان اين مطلب مهر افزود : حركت دروازه بان ابومسلم مصداق برخورد زننده و ناشايست بود و طبق ماده 33 آيين نامه انضباطي اشد مجازات را براي اين بازيكن به همراه خواهد داشت .
رئيس كميته انضباطي اضافه كرد : گردان در اين صحنه نسبت به يك فرد بي دفاع كه تاثيري در جريان بازي نداشت حمله ور شد كه رفتار او توجيه پذير نيست و حداكثر مجازات را در قبال او اعمال خواهيم كرد.
وي تصريح كرد : تا به حال چنين حركتي را در يك مسابقه فوتبال نديده بودم و هيچ دفاعي در مورد اين صحنه وجود ندارد.
شهاب گردان دروازه بان تيم فوتبال ابومسلم در دقيقه 55 ديدار ديروز اين تيم برابر پيروزي توپ جمع كن پشت دروازه را با توپ مورد حمله قرار داد.
افشين پيرواني : براي قهرماني تمرين و بازي مي كنيم
مربي تيم فوتبال پيروزي تهران گفت : به برادرم راه شكست دادن استقلال را نشان دادم .
مي گذارند و مي گويند استقلال برتر بوده است اما سوال من اين SMS افشين پيرواني گفت : در برخي برنامه هاي تلويزيوني مسابقه است كه به غير از موقعيت تك به تك اكبرپور اين تيم چه فرصت ديگري داشته است درحالي كه ما در همان بازي چندين موقعيت گل را توسط سپهر حيدري نيكبخت واحدي و هادي نوروزي از دست داديم و درصد مالكيت توپ ما نيز بيشتر از حريف بود.
وي افزود : ما مي دانستيم استقلال 2 5 3 بازي مي كند و به همين دليل با يك روش متفاوت مقابل اين تيم بازي كرده و با استفاده از سه هافبك دو بازيكن را نيز در كناره ها قرارداديم چرا كه استقلال در كناره ها قدرت بيشتري دارد و از بازيكنان در ميانه ميدان خواستيم تا به ساير نفرات پوشش دهند. تصور مي كنم اگر همين روشمان را ساير تيم ها نيز استفاده كنند ديگر استقلال نه تنها نمي تواند به آساني پيروز شود بلكه دچار مشكلات جدي هم مقابل آنها خواهد شد.
وي افزود : اين توصيه اي است كه حتي آن را با برادرم غلام پيرواني هم كه چهارشنبه (امروز) ميزبان استقلال است در ميان گذاشتم .
پيرواني ادامه داد : صد در صد به هواداران قول قهرماني مي دهيم و مطمئن باشيد كه پيروزي براي قهرماني تمرين و بازي مي كند.
وينگادا : از بازي پيروزي راضي نيستم
سرمربي تيم فوتبال پيروزي گفت كه از كسب سه امتياز خوشحالم اما صادقانه بگويم از بازي پيروزي چندان راضي نيستم .
وينگادا در نشست خبري پس از ديدار تيم هاي فوتبال پيروزي و ابومسلم گفت : رتبه تيم هاي مختلف درجدول رده بندي ليگ بر اساس امتيازات آن هاست و از اين نظر خوشحال هستم كه ما در اين مسابقه توانستيم سه امتياز لازم را كسب كنيم اما صادقانه بگويم كه از نمايش تيم پيروزي در اين بازي راضي نبودم و مطمئن باشيد پيروزي بايد بهتر از اين بازي كند ودر آينده هم بهتر خواهد شد.
وي افزود : ما در دقايق پاياني فرصت هاي بسياري را از دست داديم كه مي توانستند هر كدام يك گل را براي ما داشته باشند و نكته عجيب در اين باره اين بود كه تيم حريف ده نفر شد و انتظار مي رفت پيروزي بهتر بازي كرده و گل هاي بيشتري بزند اما متاسفانه ما خيلي خوب نبوديم و برعكس تيم ابومسلم هم فشار زيادي را در مقاطعي روي تيم ما مي آورد و ما را عقب نگه داشته بود.
وينگادا گفت : در مجموع پيروزي حق ما بود و هميشه بازيكنان تيم برنده هيجان زيادي براي ادامه كار و زدن گل هاي بيشتر دارندكه اين مساله در پيروزي نيز وجود داشت باز هم تكرار مي كنم ما بايد بسيار بهتر از اين بازي ظاهر مي شديم در مسابقه داربي گرچه حريف ما يعني استقلال رقيب قدرتمندتري نسبت به ابومسلم بود اما ما بهتر بازي كرده و امروز چندان دلچسب نبوديم .
سرمربي پيروزي درباره تعويض هايش در اين مسابقه نيز گفت : يكي از تعويض هايي كه ممكن است شما به آن ايراد بگيريد آوردن حميد علي عسگر به زمين بود كه معتقدم او بازيكن جواني است و سرعت بالايي دارد; همچنين در زمين توانست چندين موقعيت را براي بازيكنان ايجاد كند در مجموع از او راضي هستم . اين نوع كار ما در تيم پيروزي است كه سعي مي كنيم به جوان ترها ميدان بيشتر داده و آن ها را براي آينده آماده كنيم . قبلا هم گفتم هميشه بهترين بازيكنان و آماده ترين ها بازي خواهند كرد و من چنين رويه اي را در آينده پيش خواهم گرفت .
وينگادا به هواداران پيروزي نيز گفت : هواداران بدانند ما اين مسابقه را تنها پس از سه روز از بازي داربي برگزار كرديم . داربي بازي سنگيني بود و ما وقت زيادي براي ريكاوري نداشتيم اما فكر مي كنم پس از دو مسابقه اي كه به عنوان نفر اول روي نيمكت بودم كسب چهار امتياز شرايط بدي نباشد و به ما انگيزه زيادي مي دهد. ما تا بازي شنبه مقابل برق شيراز وقت خوبي براي ريكاوري داريم و پس از آن نيز در فرصت بيشتري براي رويارويي با سپاهان آماده مي شويم .

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن