تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816364264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبيا رشت برگزار شد همايش مشترك جوانان پيرو ولايت حافظان انقلاب و امدادگران استان گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: در مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبيا رشت برگزار شد همايش مشترك جوانان پيرو ولايت حافظان انقلاب و امدادگران استان گيلان
رشت ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همايش مشترك جوانان پيرو ولايت حافظان انقلاب و امدادگران استان گيلان در مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبيا رشت برگزار گرديد.
در اين همايش كه حاج حبيب الله عسكراولادي نماينده ولي فقيه در كميته امداد امام خميني (ره ) كشور مهندس علي محمدي مدير كل كميته امداد استان مسئولان و جمع كثيري از جوانان پيرو ولايت حضور داشتند كه پس از تلاوت آياتي از قرآن كريم مهندس علي محمدي مدير كل كميته امداد امام استان گيلان در سخناني ضمن خيرمقدم و نيز گراميداشت ايام الله دهه مبارك فجر گفت : در اين همايش مشترك كانون جوانان پيرو ولايت تحت حمايت كميته امداد و امدادگران مناطق سه گانه رشت كوچصفهان و مديران ستادي كميته امداد استان كه شامل سه نسل انقلاب مي باشند حضور دارند وي افزود : نسل اولي كه براي حاكميت اسلام در اين سرزمين پر از ظلمت تلاش و جانفشاني كرده و با هدايت هاي پيامبرگونه حضرت امام در طول دوران مبارزات اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي را استوار بخشيدند و همچنين نسل دوم انقلاب كه بعد از حاكميت نظام مقدس جمهوري اسلامي كشور را با تمام بحرانهايش بخوبي مديريت كرده و امتحان خود را به شايستگي پس دادند در اين جلسه حضور حضور دارند.
مدير كل كميته امداد استان گيلان در ادامه افزود : در اين همايش نسل سوم انقلاب نيز حضور دارند كه به نداي مقام معظم رهبري لبيك گفته و همچون ساير جوانان كشور به دنبال كسب علم و دانش راي دفاع از آرمانهاي والاي انقلاب و پيشرفت و توسعه روزافزون كشور هستند.
وي خاطر نشان كرد : بسياري از پيشرفت ها عزت و سربلندي ايران اسلامي به كمك عزيزان نسل سوم و وفادار به آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي است .
مهندس علي محمدي در پايان گفت : طي سي سال بر پائي نظام مقدس جمهوري اسلامي كمك هاي خوب و قابل توجهي از طرف نظام به اقشار آسيب پذير جامعه كه جزو اصلي ترين ياران نظام و انقلاب هستند صورت گرفته است .
در ادامه همايش آقاي عسكر اولادي نماينده ولي فقيه در كميته امداد امام طي سخناني با تقدير و تشكر از مديريت كميته امداد امام استان به جهت برگزاري اين همايش گفت : ما و همه كساني كه در كميته امداد امام مشغول هستيم و نام مبارك حضرت امام را بر تارك خود داريم بايد از اين نام مبارك پاسداري كرده و تلاش كنيم كه از نظر خلق و خو نسبتي با امام داشته باشيم چرا كه اگر نام امام را داشته باشيم اما اخلاق نيكويش را نداشته باشيم شايسته و زيبنده نيست .
وي خاطرنشان كردند امدادگران عزيز بايد خود را با خلق و خوي پيامبراكرم (ص ) حضرت امام راحل (ره ) و نيز خلق و خوي مقام معظم رهبري مطابقت نمائيد چرا كه خداوند به پيامبرش مي فرمايد اگر محبت من را مي خواهيد بايد محبت فقرا را بدست آوريد.
نماينده ولي فقيه در كميته امدادامام در ادامه اظهار داشت : فقرا انسانهاي شرافت مندي هستند كه تمام تلاش و كوشش خود را براي اداره خود و خانواده اش انجام مي دهد اما خرجش با دخلش همخواني ندارد.
وي افزود : فقرا بر گردن نظام حق دارند و خداوند نيز براي فقرا حق قايل شده است و حق فقرا آنقدر هست كه خداوند بر پيامبرش به جهت محبت به فقرا تاكيد دارد.
آقاي عسكراولادي در ادامه با بيان اين مطلب كه حضرت امام راحل (ره ) در طول دوران مبارزات خود براي برپايي نظام مقدس جمهوري اسلامي همواره روي برنامه ريزي حركت كردند افزود : شما جوانان نيز بايد به خدا توكل داشته باشيد و براي كارها و اهداف خود برنامه ريزي كرده و روي برنامه حركت كنيد تا موفق باشيد.

نماينده ولي فقيه در كميته امداد در پايان به انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اسلامي اشاره كرد و گفت : اين دوره از انتخابات از بسياري از جهات با انتخابات دوره هاي گذشته تفاوت داشته و ويژگيهايي دارد كه در گذشته نداشته است .
وي افزود : اين انتخابات بعد از پيروزيهاي غرورآفرين حزب الله و حماس كه آن را به ايران اسلامي نسبت مي دهند و نيز بعد از موفقيت ايران در پرتاپ ماهواره و قدم گذاشتن در فضا و همچنين توفيقات ايران در انرژي هسته اي و بسياري از پيشرفت هاي علمي برگزار ميشود. لذا بايد تلاش كنيم كه اين دوره متفاوت تر از همه دوره ها گذشته برگزار شود و ما بيشترين شركت كننده ها را در انتخابات داشته باشيم .
وي خاطر نشان كرد : همكاران امداد هم بايد بدانند كه ما موظفيم در انتخابات آنچه را كه شورا نگهبان در نظارت و وزارت كشور در اجرا براي هر چه با شكوهتر برگزاري انتخابات نياز دارند به آنها كمك كنيم .
همچنين نماينده ولي فقيه در كميته امداد امام كشور در اداره سفر به استان گيلان با نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت ديدار كرد. آقاي عسكراولادي در اين ديدار در سخناني با تبريك سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي ايران گفت : ايام الله دهه مبارك فجر فرصت مغتنفي است تا همه مردم و مسئولين با نور انقلاب نوراني شوند و از منبع نور انقلاب اسلامي بهره مند گردند.
وي افزود : مردم قدرشناس ايران اسلامي امسال در سي امين سال پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي سنگ تمام گذاشته و آنچنان با نشاط و پرانرژي در راهپيمايي 22 بهمن شركت كردند كه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي از اين اجتماع پرشكوه مايوس و نااميد شدند.
نماينده ولي فقيه در كميته امداد امام همچنين خدمات رساني كميته امداد به اقشار آسيب پذير و محروم جامعه اشاره كرد و گفت : طي اين سي سال انقلاب اسلامي خدمات كميته امداد حضرت امام به اقشار آسيب پذير و نيازمند جامعه خوب و مفيد بوده و اين كمك ها بايد با قوت بيشتر نسبت به نيازمندان جامعه ادامه پيدا كند.
آيت الله قرباني نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت نيز در اين ديدار طي سخناني با تقدير و تشكر از حضور نماينده ولي فقيه در كميته امداد در استان گيلان از عملكرد و فعاليت هاي كميته امداد در امر رسيدگي به محرومان و نيازمندان جامعه ابراز رضايت كرد و گفت : الحمدالله من هيچ مشكلي را در خصوص عملكرد كميته امداد استان گيلان احساس نمي كنم و تمام مشكلات با تعامل همياري و سعه صدر مجموعه كميته امداد حل و فصل ميشود.
نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت در خصوص رسيدگي بيشتر به محرومين جامعه تاكيد كرد و در خصوص انتقال مددجويان گفت : كميته امداد حضرت امام تا مي تواند بايد به اشتغال و كار مددجويان توجه مضاعفي نمايد.
گفتني است آقاي عسكراولادي نماينده ولي فقيه در كميته امداد در ادامه سفر به گيلان در مزار شهداي رشت حضور يافته و نسبت به مقام شامخ شهيدان والامقام اداي احترام نمود.
آقاي عسكراولادي نماينده ولي فقيه در كميته امداد كشور : امدادگران عزيز بايد خود رابا خلق و خوي پيامبر اكرم (ص ) حضرت امام راحل (ره ) و نيز خلق و خوي مقام معظم رهبري مطابقت نمائيد چرا كه خداوند به پيامبرش مي فرمايد : اگر محبت من را مي خواهيد بايد محبت فقرا را بدست آوريد
مردم قدرشناس ايران اسلامي امسال در سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي سنگ تمام گذاشته و آنچنان با نشاط و پرانرژي در راهپيمايي 22 بهمن شركت كردند كه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي از اين اجتماع پرشكوه مايوس و نااميد شدند
مهندس علي محمدي مدير كل كميته امداد استان گيلان : در طول سي سال برپائي نظام مقدس جمهوري اسلامي كمك هاي خوب و قابل توجهي از طرف نظام به اقشار آسيب پذير جامعه كه جزو اصلي ترين ياران نظام و انقلاب اسلامي هستند صورت گرفته است

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن