تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821209200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفى مدل هاى آلفارمئو (Alfa Romeo)


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: معرفى مدل هاى آلفارمئو (Alfa Romeo)
آلفارمئو - ۱۵۹ - اسپرت واگن - ۲۰۰۷ (۲۰۰۷- ۱۵۹ Alfa Romeo )
آلفارمئو - ۱۵۹ صندوق دار (۱۵۹ Alfar Romeo ) در سال ۲۰۰۵ به توليد رسيد و درست يكسال بعد در نمايشگاه ژنو سال ۲۰۰۶ مدل اسپرت واگن (Sportwagon) اين خودرو كه مدلى استيشن واگن (Station wagon) در كلاس متوسط است پا به عرصه رقابت گذاشت. آلفارمئو - ۱۵۹ به عنوان جانشينى براى مدل ۱۵۶ (Alfa Romeo ۱۵۶) در نظر گرفته شده بود و در پلت فرم جى ام / فيات (GM/Fiat Premium) قرار دارد. طراحى اين مدل بر عهده جيورجتو جيوجيارو (Giorgetto Giugiaro) از كمپانى ايتال ديزال بوده است. از رقباى اصلى آلفارمئو - ۱۵۹ اسپرت واگن مى توان به مدلهاى استيشن واگن ب ام و - سرى ۳ (BMW 3 Series)، آئودى - اى ۴ (Audi A4) و لكسوس - اى اس (Lexus IS) اشاره كرد. قويترين پيشرانه اين خوردو ۶ سيلندر (V) شكل بوده به حجم ۳‎/۲ ليتر و قادر به توليد ۲۵۸ اسب بخار است.
آلفارمئو - ۸ سى - كامپتى زيونه - ۲۰۰۷ (۲۰۰۷ Alfa Romeo 8C Competizione )
۸ سى - كامپتى زيونه (۸C Competizione) يكى از توليدات كمپانى آلفارمئو (Alfa Romeo) است كه خودرويى سوپر اسپرت محسوب مى شود. اين خودرو براى اولين بار در نمايشگاه فرانكفورت سال ۲۰۰۳ به عنوان يك خودروى ايده اى (Concept) به نمايش گذاشته شد و نهايتا در سال ۲۰۰۶ تصميم بر توليد محدود اين مدل گرفته شد. از رقباى آلفارمئو - ۸ سى (Alfa Romeo 8C Competizione) مى توان به آئودى - آر ۸ (Audi R8) و فرارى - اف ۴۳۰ (Ferrari F430) اشاره نمود. پيشرانه خودرو ۸ سيلندر (V) شكل بوده به حجم ۴‎/۷ كه توانايى توليد ۴۵۰ اسب بخار نيرو را دارد و مى تواند در مدت زمان ۴ ثانيه سرعت خود را به ۱۰۰ كيلومتر در ساعت برساند.
آلفارمئو - ۱۴۷ - ۲۰۰۷ (-2007 ۱۴۷ Alfa Romeo )
آلفارمئو - ۱۴۷ (Alfa Romeo ۱۴۷) در نمايشگاه خودروى تورين سال ۲۰۰۰ (Turin Motor Show) براى اولين بار به نمايش در آمد و مديران كمپانى تصميم بر جايگزين كردن آن با مدل ۱۴۶ (Alfa ۱۴۶) گرفتند. آلفارمئو - ۱۴۷ (Alfa Romeo147) خودرويى است بدون صندوق (Hatchback) كه در دو مدل دو در و چهار در توليد مى شود. در سال ۲۰۰۴ مدل ۱۴۷ مورد بازسازى در طراحى (Facelift) قرار گرفت و با چهره اى خشن تر وارد بازار شد. از رقباى آن مى توان به آئودى - اى ۳ (Audi A3)، ب ام و سرى يك (BMW 1Series) و ولو - سى ۳۰ (Volvo C30) اشاره نمود. يكى از پيشرانه هاى استاندراد خودرو ۴ سيلندر خطى بوده به حجم ۲ ليتر كه توانايى توليد ۱۵۰ اسب بخار نيرو را دارد.
آلفارمئو - جى تى - ۲۰۰۷ ( ۲۰۰۷ Alfa Romeo GT)
آلفارمئو - جى تى (Alfa Romeo GT) خودرويى است دو در اسپرت (Coupe Sport) با قابليت ها و ديناميك اسپرت در رانندگى كه توسط استوديو طراحى برتونه (Bertone) در سال ۲۰۰۴ طراحى و روى خط توليد كمپانى آلفارمئو (Alfa Romeo) قرار گرفت. از شاخصه هاى آلفارمئو - جى تى (Alfa Romeo GT) در طراحى خارجى مى توان به چراغهاى عقب باريك و ستون عقب پهن خودرو اشاره كرد. آلفارمئو - جى تى (Alfa Romeo GT) در قسمت موتور از دو پيشرانه بنزينى به همراه يك ديزل بهره مند است كه در اين بين پيشرانه ۶ سيلندر (V) شكل آن به حجم ۳‎/۲ ليتر بوده و قادر است نيرويى برابر با ۲۴۰ اسب بخار را توليد و به چرخهاى جلو منتقل مى نمايد.
آلفارمئو - اسپايدر - ۲۰۰۷ ( ۲۰۰۷ Alfa Romeo Spider)
آلفارمئو - اسپايدر (Alfa Romeo Spider) در نمايشگاه ژنو سال ۲۰۰۶ در معرض ديد علاقه مندان به خودرو قرار گرفت، خودرويى دو در اسپرت (Roadster) كه از سقف تاشو چرمى برخوردار است. استوديو طراحى معروف پينين فارينا(Pininfarina) طراحى خودرو را به انجام رسانده كه طرح اوليه آن از روى مدل بررا (Alfa Romeo Brera) بر گرفته شده است. از رقباى آلفارمئو - اسپايدر (Alfa Romeo Spider) مى توان به مرسدس بنز - اس ال كى (Mercedes-Benz SLK) و ب ام و - زد ۴ (BMW Z4) اشاره كرد. يكى از موتورهاى قابل سفارش در خودرو ۶سيلندر (V) شكل بوده به حجم ۳‎/۲ ليتر كه قادر به توليد ۲۶۰ اسب بخار نيرو است.
منبع: www.iranecar.com

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن