تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816354998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار منطقه 4 اصفهان اعلام كرد: اجراي 43 پروژه عمراني، خدماتي و فرهنگي در منطقه 4 اصفهان در سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: شهردار منطقه 4 اصفهان اعلام كرد: اجراي 43 پروژه عمراني، خدماتي و فرهنگي در منطقه 4 اصفهان در سال جاري
اصفهان - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: شهردار منطقه 4 اصفهان با اشاره به تحقق 82 درصد از درآمدهاي نقدي بودجه 34 ميليارد توماني اين منطقه در سال جاري گفت: امسال 43 پروژه عمراني، خدماتي و فرهنگي در سطح منطقه پيش‌بيني شد كه طبق برنامه زمانبندي اجرا شده يا درحال اجرا است.
عليرضا پرهام در نشستي با خبرنگاران با اشاره به قرارگيري منطقه 4 در شرق شهر اصفهان گفت: اين منطقه با مساحت 7500 هكتاري، در آخرين سرشماري نفوس و مسكن جمعيتي بالغ بر 122 هزار نفر داشته بر اين اساس از لحاظ جميعتي يكي از مناطق نسبتاً متعادل و از لحاظ وسعت از بزرگترين مناطق شهر اصفهان محسوب مي‌شود.
وي با بيان اينكه منطقه 4 اصفهان، يكي از مناطق جوان به لحاظ بافت شهري است اظهار داشت: از ويژگي‌هاي بارز اين منطقه برخورداري از بالاترين سرانه فضاي سبز در ميان مناطق چهارده گانه شهر اصفهان مي‌باشد به طوري كه بزرگترين پارك جنگلي شهر با مساحت 700 هكتار در اين منطقه قرار دارد.
شهردار منطقه 4 اصفهان به هزينه بالاي حفظ و نگهداري فضاي سبز باتوجه به وسعت بالاي فضاي سبز اين منطقه اشاره كرد و گفت: سرانه عمراني هر شهروند در بودجه سال آينده 390 هزار تومان پيش‌بيني شده است.
پرهام از خشكسالي و كمبود آب به عنوان تهديد جدي براي فضاي سبز منطقه ياد كرد و افزود: باتوجه به هزينه و سرمايه معنوي كه براي ايجاد اين فضاي سبز صرف شده، حفظ و نگهداري آن ضروري است.
افزايش 17 درصدي بودجه سال آينده منطقه 4
وي با بيان اينكه 68 درصد از بودجه 34 ميليارد توماني امسال شهرداري منطقه 4 عمراني و مابقي جاري است گفت: بودجه سال آينده اين منطقه نيز با افزايش 17 درصدي نسبت به بودجه امسال 40 ميليارد تومان پيش‌بيني شده كه افزايش درصد بودجه عمراني و كاهش درصد بودجه جاري از ويژگي‌هاي بارز آن است.
شهردار منطقه 4 اصفهان با يادآوري پيش‌بيني درآمدهاي غيرنقدي در كنار درآمدهاي نقدي در بودجه شهرداري اصفهان اظهار داشت: از بودجه 34 ميليارد توماني امسال منطقه 4 تاكنون 82 درصد از درآمدهاي نقدي محقق شده همچنين 4 ميليارد تومان درآمد غيرنقدي در قالب پروژه‌هاي تهاتري و امتيازي تحقق يافته است.
وي اضافه كرد: در كنار بودجه 40 ميليارد توماني سال آينده شهرداري منطقه 4 پيش‌بيني مي‌كنيم بودجه غيرنقدي به 12 ميليارد تومان برسد كه از جمله پروژه‌هايي كه به صورت نقدي و غيرنقدي پيش‌بيني شده آزادسازي‌ها و تعريض پل بزرگمهر است.
پرهام در خصوص پروژه‌هاي مهم سال جاري در منطقه 4 اصفهان اظهار داشت: تملك پارك محلي كردآباد، احداث خيابان لاهور حد فاصل خيابان مفتح تا جي، احداث خيابان و ميدان حمزه حد فاصل فرهنگيان تا سلمان فارسي، پل‌هاي عابر پياده سلمان فارسي و مشاركت در احداث فضاي سبز بلوار رمضان از مهمترين پروژه‌هاي شهرداري منطقه 4 در سالجاري مي‌باشد.
احداث خيابان لاهور مراحل پاياني خود را طي مي‌كند

شهردار منطقه 4 اصفهان با بيان اينكه خيابان لاهور، خيابان‌هاي حمزه اصفهاني و فرهنگيان را به خيابان جي و سلمان فارسي متصل مي‌كند خاطرنشان كرد: احداث اين خيابان مراحل پاياني خود را طي مي‌كند و با اين كه قراداد اجراي آن تا چند ماه اول سال آينده است اما اميدواريم بتوانيم قسمت‌هاي عمده اين خيابان را به عنوان عيدي در پايان امسال به شهروندان تقديم كنيم.
وي با اعلام اينكه 88 درصد از آزادسازي‌هاي خيابان لاهور انجام شده است افزود: با اجراي كامل اين طرح تا پايان سال جاري انتظار طولاني شهروندان اين منطقه به پايان مي‌رسد.
عليرضا پرهام خاطر نشان كرد: خيابان لاهور كه به صورت موازي خيابان بزرگمهر در حال آماده سازي است نقش بسيار موثري در روان سازي ترافيك منطقه شرق اصفهان دارد.
وي در ادامه از پيشرفت قابل توجه اين پروژه سخن به ميان آورد و گفت: پيمانكار در قسمت جنوبي اين پروژه در حال كار است همچنين قسمت شمالي پروژه نيز در مرحله تجهيز كارگاه و عقد قرارداد مي‌باشد.
آغاز عمليات اجرايي پارك كوهستاني شرق اصفهان در سال آينده
شهردار منطقه 4 اصفهان از احداث پارك كوهستاني شرق به عنوان يكي از پرژه‌هاي مهم سال آتي اين شهرداري ياد كرد و افزود: كوه نخودي در سه بخش پارك كوهستاني، جنگلي و طبيعي تقسيم شده كه پارك جنگلي شرق در پايين اين كوه احداث مي‌شود و در قسمت غربي آن نيز باغ تندرستي واقع شده است.
وي راه اندازي پارك كوهستاني شرق را در راستاي ايجاد يك مكان تفريحي گردشگري مناسب براي شهروندان دانست و گفت: اين پارك كوهستاني مي‌تواند با پارك كوهستاني صفه رقابت نمايد.
به گفته پرهام طي يكي دوسال گذشته مراحل مطالعاتي اين پروژه انجام شده و فاز صفر و يك آن بر روي فضاي سبز 700 هكتاري و محدوده يكصد هكتاري انجام شده و عمليات اجرايي آن در سال آينده آغاز خواهد شد.
اجراي 75 پروژه عمراني در سال 91
شهردار منطقه 4 اصفهان با اشاره به اينكه بودجه سال آتي اين منطقه بر اساس برنامه اصفهان 95 تدوين شده است اعلام كرد: در سال آينده 75 پروژه عمراني، ترافيكي و خدماتي در منطقه 4 اصفهان اجرا مي‌شود.
وي بودجه پيشنهادي سال آينده شهرداري منطقه 4 اصفهان را 400 ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: 108 ميليارد و 532 ميليون تومان از اين بودجه به امور جاري و 272 ميليارد و 468 ميليون ريال به فعاليت عمراني منطقه اختصاص دارد.

پرهام تعريض پل بزرگمهر، تكميل مطالعات و اجراي شبكه مسير بي.آر.تي و خط ويژه اتوبوس خيابان بزرگمهر، طراحي و احداث پارك كوهستاني شرق، بلوار رضوان و كوه نخودي را از مهم‌ترين پروژه‌هاي منطقه 4 در سال آينده عنوان كرد.
وي همچنين از تملك خيابان و پارك سلمان فارسي، آزادسازي خيابان لاله شرقي و باغ مشهد، تملك و ساماندهي مسير عابر پياده حاشيه كندروهاي بزرگراه شهيد صياد شيرازي، پياده رو سازي خيابان بابا رضا و ساماندهي خيابان‌هاي كوثر و بازارچه در سال آينده خبر داد و گفت: نوسازي پياده رو خيابان‌هاي مبارزان، ركن الدوله شرقي، خيابان 22 بهمن و تملك پارك طبيعي شرق، پارك ساحلي زاينده رود از پل شهرستان تا پينارت از ديگر پروژه‌هاي اين منطقه در سال 91 است.
پرهام به ساماندهي مادي نياصرم حدفاصل محور شهيد دستغيب، شهيد فروتن و انصارالمهدي اشاره و خاطرنشان كرد: احداث پارك‌هاي محلي كوثر، فدك، زيبا سازي و ايجاد پوشش سبز پل‌هاي عابر پياده، ساماندهي پارك شهري مشتاق دوم، ارتقاع كيفيت محلات آسياب چهارسنگ و چشمه باقر خان، تكميل باغ تجربه و ساماندهي امتداد كانال روشن دشت از ديگر پروژه‌هاي سال آينده مي‌باشد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با ارائه گزارشي از اقدامات شهرداري منطقه 4 اصفهان در سال جاري گفت: با بودجه 34 ميليارد توماني امسال پروژه‌هاي زيادي در منطقه 4 اجرا شده كه از اين ميان مي‌توان به احداث خيابان لاهور حد فاصل خيابان‌هاي مفتح تا جي، احداث خيابان و ميدان حمزه حد فاصل فرهنگيان تا سلمان فارسي، احداث مجموعه تفريحي و پارك گلخانه شهيد چمران، پياده رو سازي خيابان‌هاي مبارزان، همدانيان و ادامه خيابان بلال، تكميل باغ تندرستي، فاز دوم باغ جوان، پاكسازي مسير حاشيه زاينده رود، بازسازي و بهسازي حاشيه زاينده رود و احداث آبنماهاي چهارراه پيروزي، پارك كردآباد، خيابان و پارك كلمان، پارك غدير و نورپردازي مادي نياصرم، بين النهرين و باغ گلها اشاره كرد.
شهردار منطقه 4 اصفهان با اشاره به جايگزيني چراغ‌هاي ال-اي-دي در محورهاي شمالي جنوبي منطقه اضافه كرد: نصب دوربين نظارت تصويري در چهارراه‌هاي مشتاق-مهر، بلال-بزرگمهر نيز از جمله پروژه‌هاي سال جاري است.
به گفته وي روكش آسفالت خيابان بلال حد فاصل خيابان بزرگمهر تا خيابان شهيد مفتح، خيابان مهر، توسعه امكانات ورزشي پارك غدير و مشتاق، احداث مسجد امام علي(ع) و معوض آزاد سازي خيابان هشت بهشت شرقي نيز از جمله طرح‌هاي اين منطقه در سال 90 مي‌باشد.
الحاق خوراسگان به اصفهان، اجتناب ناپذير
پرهام در بخش ديگري از سخنان خود الحاق خوراسگان به اصفهان را اجتناب ناپذير دانست و گفت: در صورت الحاق خوراسگان به اصفهان علاوه بر حفظ منافع شهر اصفهان، گام‌هاي مثبتي نيز براي شهروندان خوراسگان برداشته خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه محدوده خوراسگان از 4 طرف در دل شهر اصفهان واقع شده است، تأكيد كرد: الحاق خوراسگان به اصفهان زمينه ساز خدمات رساني بهتر از لحاظ كمي و كيفي به اين شهر خواهد شد.
تپه اشرف اصفهان به سايت موزه تبديل مي‌شود
شهردار منطقه 4 اصفهان در ادامه اقدامات انجام شده در تپه اشرف را يادآور شد و افزود: در سال جاري با هماهنگي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري اين تپه تاريخي ساماندهي شد كه اميدواريم در آينده‌اي نزديك به صورت سايت موزه در اختيار شهروندان قرار گيرد.
وي با اعلام اينكه تعريض پل بزرگمهر يكي از مهمترين طرح‌هاي سال آينده اين منطقه خواهد بود، تصريح كرد: تعريض اين پل از دو طرف به صورت عرشه جداگانه و عرض بين 12 تا 18 متر انجام خواهد شد تا علاوه بر بازگشايي اين گلوگاه و روانسازي ترافيكي، مسير فاز دوم اتوبوس‌هاي بي‌آر تي نيز آماده سازي شود.
پرهام در بخش ديگري از سخنانش تعداد پروانه‌هاي ساختماني صادر شده تا پايان سال 89 را 522 پروانه و معادل يك هزار و 111 هزار مترمربع زيربنا عنوان كرد و افزود: اين رقم با افزايش 24 عددي تعداد پروانه‌هاي صادره و كاهش 20 هزار متر مربعي زير بنا رو به رو بوده است.
به گفته وي در سال جاري بزرگراه شهيد صياد شيرازي به طول سه كيلومتر با استفاده از رنگ‌هاي گرم ترافيكي خط كشي شده است.
شهردار منطقه 4 اصفهان با بيان اينكه رنگ آميزي و خط كشي جديد اين بزرگراه از دوام و كيفيت بالايي برخوردار است، افزود: اين طرح با اعتبار بالغ بر 150 ميليون تومان اجرا شده است.
وي با تاكيد بر اينكه ساماندهي و بهبود شرايط روستاهاي الحاقي به اين منطقه نيازمند عزم همگاني است، خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه اين مناطق در محدوده شهر نبوده و به تازگي به شهر الحاق شده اند، از لحاظ سطح خدمات محروم هستند كه اين امر همكاري هرچه بيشتر ارگان‌هاي ذي ربط با شهرداري را ضرورت مي‌بخشد.
5 درصد از بافت فرسوده شهر اصفهان در منطقه 4
پرهام با اشاره به تصويب دو هزار و 57 هكتار بافت فرسوده براي شهر اصفهان اظهارداشت: از رقم مصوب حدود يكصد و 8 هكتار در منطقه 4 واقع شده است كه جمعيتي نزديك به 8 هزار نفر در آن ساكن هستند.

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 411]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن