تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821269957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه قشم:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه قشم:
خبرگزاري فارس: امام جمعه شهرستان قشم گفت: دستگاه قضا به عنوان مهم‌ترين و تاثيرگذارترين دستگاه در نظام اسلامي، نقشي مهمي در امنيت پايدار، احقاق حقوق مردم و صيانت از بيت المال به عهده دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قشم، حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده ظهر امروز در مراسم معارفه دادستان جديد شهرستان قشم با اشاره به نقش دادستان عمومي و انقلاب در دستگاه قضا اظهار داشت: دفاع شجاعانه، حركت در چارچوب قانون و تصميم‌گيري براساس خرد و عقل به جايگاه ويژه دادستان و دستگاه قضا ارزش مضاعف مي‌بخشد.
وي از مسئولان دستگاه قضا شهرستان قشم كه با عملكرد مثبت و شجاعانه خود در حمايت از مظلومان رضايت عمومي را در اين منطقه ايجاد كرده‌اند، تقدير كرد.
امام جمعه اهل سنت قشم نيز در اين آئين گفت: دستگاه قضا با حمايت از مظلومان و مبارزه با مفسدان و خاطيان با هدف توسعه عدالت اجتماعي، يكي از جاذبه‌هاي نظام اسلامي محسوب مي‌شود.
شيخ عبدالرحيم خطيبي افزود: بهداشت قضايي در راستاي كاهش جرم نيز از اقدامات بسيار خوب دستگاه قضا است كه نيازمند تعامل و مشاركت عمومي است.
وي با اشاره بر اهميت آشنا كردن مردم با قوانين و احترام به آن از پرهيز از گناه و جرم و عفو و گذشت به عنوان مصاديق مهم توسعه بهداشت قضايي نام برد.
رئيس كل دادگستري استان هرمزگان نيز در اين آيين، دستگاه قضا را آبروي نظام و اقدامات قانوني عوامل اين دستگاه را موجب ارتقاي امنيت و سلامت جامعه برشمرد.
علي عليا گفت: دستگاه قضا با جديت در پي گسترش عدالت و قانون‌مداري با حفظ احترام به حقوق حقه مردم است.
اين مسئول ادامه داد: دستگاه قضا در استان هرمزگان از جمله شهرستان قشم بدون تعارف با اطرافيان يك پرونده و تنها بر اساس رعايت حق و رضايت خدا به وظايف خود عمل مي‌كند كه نتيجه آن رضايت حداكثري مردم از اين دستگاه است.
رئيس كل دادگستري استان هرمزگان با اشاره به نقش معاونت بهداشت قضا در كاهش جرايم، بر تعامل همه دستگاه‌ها با اين نهاد در راستاي تقويت امنيت و سلامت جامعه تاكيد كرد.
محسن دلاوري رئيس دادگستري شهرستان قشم نيز در آغاز اين مراسم طي سخناني كوتاه با تقدير از عملكرد جعفر تقي‌پور دادستان پيشين شهرستان قشم براي حميدرضا كامراني دادستان جديد اين شهرستان آرزوي توفيق كرد.
در پايان اين مراسم حكم انتصاب دادستان جديد عمومي و انقلاب شهرستان قشم كه از سوي آيت الله لاريجاني رئيس قوه قضاييه با تاكيد بر اجراي عدالت اسلامي و حمايت از مظلومان و ستمديدگان صادر شده بود، قرائت شد.
حميدرضا كامراني با 10 سال سابقه كار در دستگاه قضا، پيش از اين به مدت پنج سال در سمت دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ميناب فعاليت داشته است.
انتهاي پيام/ن۲۰

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن