تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816384915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي بيانيه‌اي مشترك مطرح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي بيانيه‌اي مشترك مطرح شد
خبرگزاري فارس: بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران و مدرسه معصوميه قم طي بيانيه‌اي به اقدامات دولت جمهوري آذربايجان در حق ملت مسلمان اين كشور انتقاد كردند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران و مدرسه معصوميه قم پيرامون اقدامات دين ستيزانه دولت جمهوري آذربايجان بيانيه‌اي به شرح زير صادر كردند:

بسم الله الرحمن الرحيم
الْمُنافِقُونَ وَ الْمُنافِقاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمُنْكَرِ وَ يَنْهَوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ وَ يَقْبِضُونَ أَيْدِيَهُمْ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِيَهُمْ إِنَّ الْمُنافِقينَ هُمُ الْفاسِقُونَ (التوبه/67)

مردان و زنان منافق، [همانند] يكديگرند. به كار ناپسند وامى‏دارند و از كار پسنديده باز مى‏دارند، و دست‌هاى خود را [از انفاق‏] فرو مى‏بندند. خدا را فراموش كردند، پس [خدا هم‏] فراموششان كرد. در حقيقت، اين منافقانند كه فاسقند.

سخنان انقلابي سال گذشته‏ حاج محسن صمدف كه هفته جاري، ايام سالگرد سخنراني انقلابي و دستگيري او مي‌باشد، بيانگر آن بود كه بناست روح عاشورا، بار ديگر اتفاقي نادر در جهان به راه اندازد.

اتفاقي كه يكي ديگر از شاگردان مكتب اسلام كه از معلم خرداد 42 درس آموخته پرچمدار آن است. مقايسه‏ نظام سكولار بلكه دين ستيز الهام علي اف با حكومت يزيد، يادآور سخنان حضرت روح الله بود؛ يادآور روزي كه امام خميني(ره) نظام ديكتاتوري محمدرضا پهلوي را با حكومت يزيد مقايسه كرد. روزي كه آمريكا هم نمي‏دانست حكومت دين ستيز عامل وابسته شان در ايران بر اثر اين روشنگري ها طومارش در هم خواهد پيچيد.

هنگامي كه شاه مخلوع ايران، امام خميني رحمه الله عليه را تبعيد كرد، نمي‏دانست كه همو روزي انقلابي به پا خواهد كرد و خاندان پهلوي و حكومت ضدديني‌اش را برباد خواهد داد كه شاگردان و فرزندان معنوي او نيز در سراسر جهان به تأسي از او، مزدوران استكبار را چون حسني نامبارك‌ها و قذافي‌ها و ... به زباله دان تاريخ خواهند سپرد.

و امروز نيز الهام علي اف غافل، نمي‏داند كه با رفتارهاي ضدديني خود چه مي‌كند و پا جاي پاي چه ظالمان نگونبختي مي‌گذارد. گويا نمي‏داند كه مردم غيور كشورش دلبسته‏ كربلايند و روزي با همراهي علماي دينشان، جمهوري اسلامي ديگري در جهان به راه مي‏اندازند تا ادامه نهضتي را بدهند كه از آدم ابوالبشر و ابراهيم آغاز شده و در عصر معاصر، انقلاب اسلامي در ايران ادامه دهنده آن است.

نظام سلطه استكبار با وحشت از حكومت‌هاي مسلمان و در راستاي نقشه اسلام هراسي، به دنبال آن است كه باورهاي عاشورايي و مهدوي مردم را با فرهنگ اغواگر و هوس‏آميز غربي تغيير دهد. اما گويا تجربه پيروزي انقلاب اسلامي در ايران، برايشان عبرت‌آميز نبوده است.

علماي ديني و روحانيون مكتب اسلام به رسالت خويش آگاهند و هرگز در مقابل آنان كه بخواهند با اسلام و مسلماني مبارزه كنند سر تسليم فرود نخواهند آورد.

آذربايجان كشوري است كه اكثريت ۹۲ درصدي آن را مسلمانان تشكيل مي‌دهند. هنوز مردم اين كشور خاطره شيرين فروپاشي نظام ضدالهي كمونيست را فراموش نكرده‌اند. تاسف داستان ناراحت كننده آذربايجان آنجاست كه اكثريت مردم مسلمان در اعتراض به قانون منع حجاب، تظاهرات فراواني عليه دولت اقليت و ضداسلام بر پا نمودند.

دولت هم در راستاي دين‏ستيزي، دست به تخريب مساجد و دستگيري علماي دين و رهبران اسلام‌گرا پرداخت و مبارزه با هر نماد ديني را سرلوحه‏ كار خود قرار داد. اما رئيس جمهور غفلت زده آذربايجان مسلمان وعده الهي را از ياد برده است كه فرموده: يُريدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ (سوره مباركه صف/آيه 8)

بسيجيان دانشجو و طلبه، نويد يك انقلاب ديگر را در آينده‏اي نه چندان دور براي جهان اسلام و مستضعفين عالم مي‏دهند و ضمن حمايت همه جانبه از برادران اسلام‏گراي جمهوري آذربايجان، نكات ذيل را گوشزد مي‏نمايند:

1- خطاب نخستمان به رئيس جمهور آذربايجان، آقاي الهام علي اف مي‌باشد.

كسي كه فقط نام مسلمان را، همراه خود دارد و سراب پوشالي غرب، هويت او را به دست فراموشي داده است. آقاي علي اف توصيه دانشجويان ايران اسلامي به شما آن است كه اندكي در تاريخ كشورمان از ژوئن سال 1963 (خرداد 1342) تا پيروزي انقلاب اسلامي غور نماييد.

تاريخ معلم انسان‌هاست و آن كس كه نخواهد از تجارب تلخ حكمرانان گذشته عبرت بگيرد به سرنوشتي دچار خواهد شد كه سرانجام آن زوال و فناست. اسلام دين غني و پرمحتوايي است و دنباله روي از حكومت‌هاي غربي كه هم اكنون در مشكلات اقتصادي، اجتماعي، اخلاقي دست و پا مي‌زنند از سوي يك مسلمان عاقلانه به نظر نمي‌رسد.

ما هم اين جا، مي‏خواهيم همان نصيحتي را كه امام خميني به شاه مخلوع ايران نمود، تكرار كنيم كه:
"اي آقاي شاه! اي جناب شاه! من به تونصيحت مي‌كنم؛ دست بردار از اين كارها. آقا! اغفال دارند مي‌كنند تو را. من ميل ندارم كه يك روز اگر بخواهند تو بروي، همه شكر كنند."

۲- بسيجيان دانشجو و طلبه به تمام دلسوزان مسلمان و مستضعفين عالم بشارت انقلاب ديگري را در آينده‏اي نزديك، عليه آمريكا و اسراييل و با مباني دين الهي و به دست مردم انقلابي آذربايجان مي‏دهد. بدانند كه اشخاص كوچكي مثل محمدرضا پهلوي، حسني مبارك، بن‏علي، علي عبدالله صالح، احمد بن‏عيسي آل خليفه و هر آن كس كه مزدور نظام استكبار عليه مردم مسلمان خود باشد، ريشه‏‌اي نداشته و محكوم به نابودي است.

همان مردمي كه در اعتراض به منع حجاب در خيابان‏هاي آذربايجان تظاهرات كردند، روزي پرچم صلح و دوستي را كه همان پرچم اسلام است، بر بلندترين قله‏‌هاي عالم بر خواهند افراشت.

3- وزارت خارجه و تمامي مسئولين سياست خارجي ايران، به حكم بند 16 ماده 3 قانون اساسي، ملزم به حمايت بي‌دريغ از مستضعفان‌ جهان‌ هستند. جمهوري آذربايجان كشوري مسلمان و داراي نقاط اشتراك ديني و مذهبي بسيار برجسته‌اي با ما مي‌باشد نداي به حق مردم مسلمان اين كشور و سكوت مجامع و رسانه‌هاي غربي امر آشكاري است كه دستگاه ديپلماسي ما بايد فعالانه در اين حوزه عمل نمايد.

جهت يادآوري اين سخن حضرت امام خميني رحمه الله عليه را متذكر مي شويم:
"من مى‌‌خواهم به تمام مردم جهان بگويم كه هرگز ميانجى بين ظالم و مظلوم نشوند. بايد در چنين مواقعى طرف مظلوم را گرفت و خصمانه بر دشمن تاخت. آخر ميانجيگرى بين ظالم و مظلوم خود ظلمى بزرگ است‏."

آيا دستگاه ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران خصمانه بر اقليت ظالم حاكم در كشور آذربايجان تاخته است؟ آزادي رهبران اسلامگراي آذربايجان خواسته ملت ايران است كه وزارت خارجه موظف و مكلف به پيگيري آن مي‌باشد.

4- بر رسانه‌‌هاي داخلي و مسئولين رسانه ملي جمهوري اسلامي ايران، ضروري است كه در اخبار صداوسيما، اخبار كشور آذربايجان را در رديف اخبار بيداري اسلامي قرار دهند. بيداري مردم آذربايجان، هم مردمي است، هم اسلامي و هم ضدآمريكايي. ضمن اين كه قرابت فرهنگي ايران و آذربايجان بسيار پررنگ مي‌باشد.

وظيفه اسلامي و انساني رسانه‏‌هاست كه نداي آزادي خواهانه و ظلم ستيزانه ملت مسلمان آذربايجان را به گوش جهانيان برسانند.

در انتها بار ديگر تاكيد مي‏شود كه بسيج دانشجو و طلبه بنا بر عقلانيت و معيارهاي اسلامي خود، حمايت همه جانبه از مردم مسلمان مظلوم آذربايجان را وظيفه‏ خود مي‏داند و تلاش دارد كه مظلوميت آنان را به گوش مستضعفين جهان برساند.

به فضل الهي دستگيري‏ها و قوانين اسلام ستيزانه و ارعاب ها و تهديدهاي دولت حداقلي آذربايجان هم تاثيري در حركت پيش‏رونده‏ مردم آذربايجان ندارد و با صبر و مبارزه‏ انقلابي جوانان آذري، نهضت اسلامي اين خطه نيز به پيروزي خواهد رسيد و پرچم اسلام برفراز آن كشور به اهتزاز درخواهد آمد.

وَ لِلَّهِ الْعِزَّةُ وَ لِرَسُولِهِ وَ لِلْمُؤْمِنينَ وَ لكِنَّ الْمُنافِقينَ لا يَعْلَمُونَ (المنافقون/8)
والسلام علينا و علي عبادالله الصالحين
بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي امام صادق(ع)، تهران و علوم پزشكي تهران، صنعتي شريف، صنعتي اميركبير، صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي، علم‌وصنعت، بسيج مدرسه علميه معصوميه قم
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن