تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 28 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811601467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي دايي پيشنهاد پرسپوليس را رد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:انتخاب: علي دايي پيشنهاد پرسپوليس را رد كرد
پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل سپاهان اصفهان كه عصر امروز چهارشنبه در محل سازمان ليگ برگزار شد ضمن بيان مطلب فوق گفت: بعد از بازي با استقلال زمان كمي براي آماده سازي تيم داشتيم و در دو روز اول ريكاوري كرديم و تنها ديروز تمرين اصلي خود را برگزار كرديم.

وي با بيان اينكه سپاهان نياز به تعريف ندارد ادامه داد: آن‌ها در بازي گذشته مقابل تراكتورسازي كه يكي از بهترين تيمهاي ايران است به پيروزي رسيدند و با آمدن قنبري هم به اين تيم شوك وارد شد اما ما در زمين خودمان بازي مي‌كنيم و نبايد امتياز را از دست بدهيم.

دايي ادامه داد: ما در بازي فردا خيلي حرف براي گفتن داريم و بايد در اين بازي مهم اين سه امتياز سخت اما با اهميت را كسب كنيم. چوب خط امتياز از دست دادنمان در ورزشگاه خانگي پر شده است و نبايد ديگر امتيازي را از دست بدهيم.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن با بيان اينكه تيمش محروم ندارد و كادر پزشكي هم تلاش مي‌كند نفرات مصدوم را به اين بازي برساند در مورد صحبت محمد پنجعلي عضو هيئت مديره پرسپوليس در خصوص پيشنهاد به علي دايي براي بازگشت به پرسپوليس اظهار داشت: طي روزهاي گذشته با خودم نيز صحبت شده است اما من اين پيشنهاد را رد كردم.

دايي افزود: من با تيم راه آهن قرارداد دارم و مي‌خواهم با اين تيم امسال كارم را ادامه داده و عملكردي مثبت و كار كوچك از خود به جاي بگذارم. قبلا هم با قاطعيت اعلام كردم تصميم به برگشتن ندارم و آن روزهايي كه بعضي‌ها دنبال حاشيه سازي بودند و مي‌گفتند فلاني دوست دارد برگردد هم به اين موضوع تاكيد كردم كه با باشگاهي ديگر قرارداد دارم و قصد بازگشت در اين شرايط به پرسپوليس را ندارم.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن با بيان اينكه خوشبختانه در تيم راه آهن كارش را با خيال راحت انجام مي‌دهد تاكيد كرد: آروز دارم بتوانم در اين تيم منشاء خير شده و به رده‌هاي بالا‌تر صعود كنيم. غير از پرسپوليسٰ يكي دو تيم ديگر هم به من پيشنهاد دادند اما گفتم قصد ترك راه آهن را نداشته زيرا به قراردادم پايبندم.

دايي همچنين خاطرنشان كرد: با توجه به عملكرد تيم مقابل استقلال به آينده راه آهن بسيار اميدوار شدم و مطمئنم تيم روز به روز بهتر مي‌شود. من از روز اول به كار خودم و مجموعه‌اي كه به آن آمدم اعتقاد داشتم و انشاءالله سعي مي‌كنم با تلاش بيشتر راه آهن را از شكل و شمايل سالهاي قبل خارج كنم. متاسفانه در هفته‌هاي گذشته به آنچه دلخواهم بود نرسيدم و از لحاظ امتيازي كمتر از آنچه مد نظرم بود كسب كرديم و بايد در بازيهاي بعدي عقب ماندگي‌ها را جبران و به رده‌هاي بالاي جدول بازگرديم.

وي در خصوص اينكه آيا منظورش از اين صحبت كه قصد دارد منشاء خير در راه آهن شود موفقيت و قهرماني در جام حذفي است اظهار داشت: قطعا در جام حذفي حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم اما در گروهي قرار داريم كه بسيار سخت است. ما هر بازي را كه ببريم در بازي بعد بايد مقابل تيم‌هاي مطرح به ميدان برويم اما زيبايي فوتبال در اين است كه بتوانيم با تيم راه آهن، تيم‌هاي مدعي را حذف كنيم و ما سعي داريم اين كار را به نحو احسن انجام دهيم.

وي در خصوص اينكه آيا اگر هواداران هم بخواهند حاضر نيست به پرسپوليس باز گردد تصريح كرد: به نظر من بايد امروز همه دعا كنيم تا پرسپوليس نتيجه بگيريد اين آرزوي قلبي من است كه پرسپوليس موفق شود و استيلي از اين وضعيت خارج شده و نتيجه بگيرد. ضمن اينكه من با مجموعه راه آهن قرارداد دارم و شرايطم نسبت به اول فصل فرق كرده است گرچه خودم را مديون هواداران پرسپوليس دانسته و هيچ وقت محبت آن‌ها را فراموش نمي‌كنم اما الان شرايط متفاوت است زيرا در اول فصل راحت بودم اما الان قرارداد دارم. ضمن اينكه ما ترك‌ها و خصوصا اردبيلي‌ها روي حرفمان مي‌ايستيم چه برسد قرارداد ببنديم.

دايي در اين خصوص اضافه كرد: من به موفقيتم در راه آهن اعتقاد دارم اما هر وقت من را نخواهند به پيشنهادات ديگر فكر مي‌كنم من خودم را پرسپوليسي مي‌دانم ولي فعلا با توجه به اينكه قرارداد با راه آهن دارم به اين تيم برنمي گردم.

سرمربي پيشين تيم ملي با بيان اينكه پرسپوليس حتما متعلق به مردم است و هواداران تصميم گيرنده اول و آخر اين تيم هستند افزود: باز هم تاكيد مي‌كنم الان شرايط فرق دارد و اميدوارم استيلي با پرسپوليس موفق شود.

وي در پاسخ به اين سئوال كه اگر نتايج ضعيف راه آهن ادامه داشته باشد به عنوان عضو هيئت مديره سرمربي اين تيم كه خودتان باشيد را بركنار مي‌كنيد تاكيد كرد: من به كارم ايمان دارم و كساني كه منتظرند با راه آهن موفق نباشند به قولي آرزوي خود را به گور مي‌برند مطمئن باشيد با اين تيم موفق خواهم شد.

وي افزود: من الان كارم را انجام مي‌دهم اما اگر قرار باشد هيئت مديره در خصوص سرمربي تصميم گيري كند در آن جلسه شركت نمي‌كنم تا ساير اعضا با خيال راحت‌تر در مورد سرمربي تصميم گيري كنند و بتوانند انتخاب صحيحي انجام دهند.

دايي ادامه داد: من به اين دليل به هيئت مديره آمدم كه بتوانم به تيم كمك كنم زيرا درد‌ها را بيشتر از همه مي‌دانم و به عنوان فردي فوتبالي به انصاريفرد كم كنم اگر روزي برسد كه مطمئنا نمي‌رسد كه بخواهم بروم دست اعضاي هيئت مديره را باز مي‌گذارم.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن در پايان با بيان اينكه متاسفانه نتوانستم در جلسه امروز پيشكسوتان پرسپوليس به دليل مشغله كاري شركت كنم زيرا با يك دست نمي‌توان هزار هندوانه را برداشت در مورد اينكه چرا در فصل جاري تا اين لحظه ۶ مدير عامل و ۴ سرمربي بركنار شده‌اند گفت: نظر خاصي ندارم اما اين را بگويم وقتي كسي بدون سابقه قبلي و بدون در نظر گرفتن خيلي مسائل يك دفعه مي‌آيد يك دفعه هم مي‌رود.

چهارشنبه|ا|27|ا|مهر|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: انتخاب]
[مشاهده در: www.entekhab.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن