تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820535821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم:
خبرگزاري فارس: مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم گفت: مردم قم اشتياق غيرقابل وصفي براي ديدار با رهبر معظم انقلاب دارند كه با توجه به ظرفيت محدود كاروان جوابگوي اين اشتياق مقدس مردم قم نيستيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، نصرت‌الله لطفي شنبه شب در حاشيه ديدار اعضاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با آيت­الله نوري همداني ابراز داشت: كارواني كه با ظرفيت پنج هزار نفر از مردم قم براي ديدار با مقام معظم رهبري حركت مي­كند، دو هدف دارد كه يكي تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام خميني(ره) از طريق حضور در مرقد مطهر ايشان و ديگري تجديد بيعت با مقام معظم رهبري است.
وي ادامه داد: به دنبال شكل­گيري حماسه پرشور 9 دي و حضور در مردم ولايت­مدار ايران اسلامي در صحنه ميثاق با ولايت در سال 88، اين روز به عنوان روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت نامگذاري شده، اما به دليل ويژگي­هاي خاص شهر قم اين ايام در اين شهر با عنوان دهه بصيرت نام‌گذاري شده است.
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم اظهار داشت: اين كاروان، يك كاروان مردمي است كه از 45 نهاد دولتي، مردمي و حاكميتي شهر و روستا در آن نماينده وجود دارد.
وي عنوان كرد: سهميه­هاي تمام ارگان­ها و نهادها اعلام شده است و ثبت­ نام­ها آغاز شده است و نمايندگان اين نهادها در روز يكشنبه، 18 دي­ماه براي دريافت كارت ديدار به دفتر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مراجعه مي‌كنند.
لطفي با اشاره به اينكه اين سهميه ديدار اختصاص به مردم قم دارد، افزود: بايد از هر گونه اختصاص كارت ديدار براي غير از مردم قم جلوگيري كرد، چراكه پاسخگوي اشتياق مردم قم براي ديدار با مقام معظم رهبري نيستيم.
وي گفت: كاروان مردم قم كه براي ديدار با مقام معظم رهبري و تجديد بيعت با آرمان­هاي امام خميني(ره) در قالب 150 اتوبوس ساعت هفت صبح روز دوشنبه وارد شهر تهران شده و با حضور در حسينيه امام خميني(ره) با مقام معظم رهبري تجديد بيعت خواهند كرد.
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم خاطرنشان كرد: پس از ديدار با رهبر معظم انقلاب، اين كاروان به سمت مرقد مطهر امام خميني(ره) حركت خواهد كرد و پس از برگزاري مراسم كوتاهي كاروان، تهران را به سمت قم ترك مي­كند.
وي با تاكيد بر اينكه اين كاروان بايد پيام داشته باشد، افزود: ارزش پيام كاروان به اين است كه از زبان مردم و با اشتياق خاصي كه آنها دارند، بيان شود، از اين رو شعري با استفاده از مضامين انقلابي و بصيرتي تنظيم شده و در اختيار كاروان­ها قرار مي­گيرد تا در بدو ورود مقام معظم رهبري خوانده شود.
لطفي با بيان اينكه اين ملاقات شرايط خاصي دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب عنايت خاصي به ديدار مردم قم در 19 دي دارند و اين تنها ملاقاتي است كه در هر شرايطي در روز نوزدهم انجام شده است.
وي ادامه داد: حضور مسئولان در اين ديدار در قالب اعضاي ستاد بزرگداشت 19 دي به منظور تجديد خاطره از دوران انقلاب است، چراكه مردم در آن زمان با هدايت علمايي مانند آيت­الله نوري همداني در پاسخ به توهين به امام خميني(ره) قيام كردند.
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم اذعان داشت: بيت آيت­الله نوري همداني در دو مرحله در شكل­گيري قيام 19 دي تاثير داشت، كه يكي در 18 دي­ماه با برگزاري جلسه­ و رايزني با روحانيون برجسته قم و ديگري در 19 دي­ماه با تجمع مردم و سخنراني ايشان همراه بود.
وي اضافه كرد: در حماسه 9 دي نيز آيت­الله نوري همداني با نقشي كه در بيدار ساختن مردم داشت، نقش بي­بديلي را ايفا كرده و نشان داد علما نه تنها در شكل­گيري انقلاب بلكه در استمرار آن نقش فوق‌العاده­اي دارند.
انتهاي پيام/و۱۰

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 436]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن